לקראת סוף השנה האזרחית, נטפליקס מפרסמת את רשימת תכני המקור שהקהל הישראלי צפה בהם הכי הרבה במהלך שנת 2019. בין השמות הבולטים בראש הרשימה אפשר למצוא את העונה החדשה של "בית הנייר", את הסדרה אודות חייו של אלי כהן ואת סרטו האחרון של מרטין סקורסזה.
את רשימת הסרטים הנצפים בפלטפורמה במהלך השנה מובילה קומדיית המתח "תעלומת רצח" בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר. למקום השני מגיע הסרט הטרי "מחתרת השישה" שעלה רק החודש, בהשתתפות ריאן ריינולדס, מלאני לורן וליאור רז הישראלי. זאת, כאשר נטפליקס מבהירה כי דירוג התכנים שעלו במהלך החודש האחרון נקבע גם על פי תחזיות צפייה שביצעה. את החמישייה המובילה ממשיכים "האירי" של מרטין סקורסזה, "הדייט המושלם" ו"משולש הגבולות", בהתאמה. "אל קמינו", סרט הספין אוף לסדרה המצליחה "שובר שורות", הגיע למקום השמיני באותה רשימה.
בתחום הסדרות, הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס הישראלי לשנת 2019 היא העונה השלישית של "בית הנייר", שהגיעה גם למקום הראשון בדירוג הכולל, המחשב יחד סדרות, סרטים ותכנים דוקומנטריים. סיפורו של המרגל הישראלי אלי כהן, בגילומו של סשה ברון כהן, בסדרה "אלי" מגיע למקום השני, ואת השלישייה הראשונה חותמת "המכשף" הטרייה, כאשר גם כאן מדובר בדירוג שנקבע על סמך תחזיות צפייה. מפתיע לגלות כי סדרות מסוימות שזכו בעיקר לאהדה מצד המבקרים, כמו "חינוך מיני" (מקום רביעי) ו"לא ייאמן" (מקום שישי), מגיעות לדירוג גבוה יותר בטבלה משל סדרות שנתפסות ככאלה שפונות לקהל רחב יותר כמו "דברים מוזרים", שמסתפקת רק במקום התשיעי.
הישג מרשים נוסף נזקף לזכותו של הסרט "אתר הצלילה בים האדום" - הפקה האמריקאית המתארת את נסיונות המוסד הישראלי להעלות את יהודי אתיופיה לארץ. הסרט הגיע למקום השישי ברשימת הסרטים הכי נצפים, ולמקום העשירי ברשימת התכנים כולם. נזכיר שוב, נטפליקס פרסמה רשימה של תכני מקור בלבד, מה שיכול להסביר את היעדרותן של "חברים", "פאודה" או "איך פגשתי את אמא" הפופולריות, שלא הופקו על ידי נטפליקס אלא מופצות על ידה במדינות שונות.
לפי נטפליקס, "כוכב הלכת המופלא", מהיוצרים של סדרות מוערכות כמו "עולם מופלא" ו"הכוכב הכחול", היא התוכן הדוקומנטרי הנצפה ביותר של השנה. הסדרה "איוואן האיום" על סיפורו של ג'ון דמיאניוק מגיעה למקום השני, והרשימה ממשיכה עם תכנים מגוונים, בין אם מדובר בסדרת פשע אמיתי כמו "אל תתעסקו עם חתולים" (מקום שישי) או מופע מוזיקלי כמו "Homecoming" של ביונסה (מקום שביעי). נטפליקס הבהירה כי חישוב הנתונים נעשה על סמך כמות הצפיות במהלך 28 הימים הראשונים בפלטפורמה של כל יצירה, התקופה בה נעשה הבאזז העיקרי סביב אותם תכנים, רגע לפני שכולם ממשיכים ללהיט הבא.