היום נפתח רשמית קמפיין מפלגת העבודה, בכותרות "לא רלוונטי", "לא סימפטי" , "לא טרנדי" ובעיקר "לא". ראשי המטה ובראשם מנהל הקמפיין שלום קיטל הבהירו במהלך מסיבת העיתונאים בה הציגו רשמית את דרך העבודה המקורית כי מטרתם הייתה "לנטרל את האמוציות" שחטאו בהן התקשורת והציבור . המטרה הסופית להציג את אהוד ברק כאיש שיכול להנהיג למרות אי אילו חסרונות לכאורה באופיו.
עוד כותרת שיצאה מן האירוע הייתה חבירתו של רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו למטה הבחירות של העבודה כחלק מהקמפיין הבחירות.
במפלגת העבודה מקווים שהקמפיין הנגטיבי והאתר שעולה היום יצליחו לקדם את המפלגה אל מעל לקו האדום אותו היא מגרדת בסקרים, בביטחון אותו הציג קיטל "לא אומר לכם מספרים היום אך אני מבטיח לכם שבסוף הקמפיין אנחנו נהיה עם הרבה יותר מנדטים מאשר חוזים לנו היום", נחכה ונראה.