רייטינג גבוה במיוחד נרשם במשדר המיוחד אמש ב"חדשות 2", בו התארחו 3 המועמדים לראשות הממשלה. בנימין נתניהו, אהוד ברק וציפי לבני ענו על שאלות הגולשים, בנושאים מגוונים שנעו בין איכות הסביבה - ועד גורלו של החייל החטוף גלעד שליט.

הרייטינג הממוצע למשדר אתמול, ששודר בין השעות 18:30-20:00, עומד על 18.9% וזה עדיין לא אחוז סופי, בקרב האוכלוסייה היהודית. שיא הרייטינג נצפה ברבע האחרון של המשדר, בסיום הראיון של יו"ר קדימה, ציפי לבני, ובשידור תקצירי הראיונות עם יו"ר הליכוד נתניהו ויו"ר העבודה ברק.

סקר: נתניהו היה הכי משכנע

עם סיום משדר העימות המיוחד, נערך סקר מיוחד עבור חדשות 2 ע"י מכון הסקרים "פאנלס". כ-400 משתתפים במדגם מייצג השיבו לשאלה - "מי מבין שלושת המועמדים שיכנע אתכם הכי הרבה".

מתוך ציבור המשיבים: 49% טענו כי בנימין נתניהו שיכנע אותם טוב יותר מבין השלושה, 38% טענו כי ציפי לבני הייתה הטובה והמשכנעת יותר, ורק 13% מן המשיבים טענו כי אהוד ברק שיכנע טוב יותר את הציבור הישראלי המתלבט.

כך בחרתם את השאלות לעימות

שלושה גולשים הרשימו אתכם במיוחד, והם הגיעו לאולפן חדשות 2 כדי להציג את שאלתם באופן ישיר למועמדים המובילים לראשות הממשלה: מעיין בלך שהעלה סרטון אנימציה ובו תוהה החייל החטוף גלעד שליט "מה איתי". עינב חלבי שפנתה למועמדים באמצע מדרחוב סואן בירושלים ושאלה כיצד יבלמו את האיום האירני ונציגת ארגון "גרינפיס" שרוצה לדעת מה יעשו השלושה כדי להפסיק את ניצולם של בעלי החיים.

בנוסף לשלוש השאלות הללו, מוצגות למועמדים יותר מ-20 שאלות שהפנו אליהם הגולשים בהן: אילו תכונות שליליות יש להם, מדוע לא היה עד היום ראש ממשלה מזרחי בישראל ואיך ידאגו לאוויר נקי בישראל.

הפרויקט זכה למאות אלפי צפיות כאשר מעל 250 סרטונים, מספר שיא בהשוואה לפרויקטים דומים במדינות אחרות, הועלו לערוץ.