בדידות היא אחת התופעות הרגשיות הדומיננטיות במאה ה-21. היא מועצמת ככל שמתרחבת ההסתמכות המוגזמת על טכנולוגיות פאסיביות לצרכים חברתיים, ביניהן אפליקציות כמו פייסבוק, טינדר, אינסטגרם וטיקטוק. בדידות במקורה משמשת ככאב חברתי שאמור לתפקד כמנגנון פסיכולוגי שמניע אנשים לחפש קשרים חברתיים, בעוד שמטרת האפליקציות, גם אלה המיועדות להיכרויות היא להשאיר את משתמש הקצה מחובר אונליין, צמוד למסך ובוהה בו, לפרק הזמן הממושך ביותר. באפליקציות אלה, המשתמש הוא ה"מוצר", מנגנון הרווח שלהן מבוסס על זמן השימוש.
לפרטים והשקעה ב-HOBIZ החל מ-60,000 ₪ >
עם התחזקות תופעת ה"היעלמות" אל תוך המסכים, מתפתח חסך חברתי עמוק שמעורר כמיהה אנושית אינטואיטיבית למפגשים בינאישיים ולבילוי פנאי ותרבות משותפים. את החסך הזה זיהו שלושת היזמים עידו כהן, עמית קפלן ומתן בורשטיין, שהקימו את הוביז, הסטארט-אפ שהוגדר "הדור הבא של הרשתות החברתיות", עם חזון והבטחה להיות הרשת החברתית של העתיד המחברת בין אנשים על בסיס מיקום ותחביב משותף.
הקלף המנצח של Hobiz הוא המערכת הטכנולוגית שלה, שמספקת מענה דינמי ומהיר לאיתור אנשים בעלי עניין או תחביב משותף בקרבה גאוגרפית. המערכת נבנית ומתעדכנת על פי תפיסת עולמם של היזמים שהאפליקציה צריכה להתאים לכולם ועם זאת להיות מותאמת אישית באופן מקסימלי. במרכז הרעיון עומד הצורך ליצור חוויית משתמש שממיסה חסמים ומעוררת מוטיבציה ועניין לצאת לפעילות ולפגוש אנשים.
"הוביז היא רשת חברתית מזן חדש" אומר מתן בורשטיין, שכיהן בתפקיד בכיר בצ'קפוינט וכיום, מנכ"ל ושותף מייסד של החברה, "אסטרטגיית הצמיחה של Hobiz מבוססת על שיתופי פעולה משמעותיים עם רשויות מקומיות ואירגונים גדולים בכוונה להרחיב את הפעילות החברתית מבוססת תחביב של קהלים אלה ולהרחיב את הביקוש, הזמינות והמגוון של הפעילויות. כיום, יותר מ-5,000 קהילות וקבוצות פעילות ברחבי הארץ ועשרות אלפי משתמשים שהשתתפו בפעילויות בסביבתם. יותר מ-100 אלף אנשים הורידו את האפליקציה."
Hobiz נותנת מענה לצורך אוניברסלי הולך וגדל של אנשים בעולם כולו שמבקשים להכניס לחייהם איזון בין פעילות האונליין לפעילות האופליין, לשמור על בריאותם, לפתח תחביבים, לקחת את השליטה על הזמן שלהם ולהתחבר לאנשים במיוחד לאחר תקופות הסגר הממושכות שהביאה מגפת הקורונה שיצרה גם היא החרפה בתחושת הבדידות והריחוק האנושי.
כל הטכנולוגיה שהחברה פיתחה עוצבה ותוכננה כך שניתן יהיה לשכפל את ההצלחה של האפליקציה בישראל בכל יעד בעולם. החברה תתחיל את הפיילוט הבינלאומי הראשון שלה עד סוף השנה בפלורידה, בכוונה לפתוח את הפעילות בארצות הברית ולהתרחב לערים נוספות בשוק האמריקאי.
בימים אלה, החברה נמצאת בסבב גיוס משקיעים המעוניינים להצטרף אליה רגע לפני שהיא מרחיבה את פעילותה לערים נוספות בעולם. למידע נוסף על ההזדמנות להשקעה: