גם אתם מרגישים שאיכות הצליל באיירפודס פרו שלכם נפגעה? אפל הכריזה בסוף השבוע (שישי) על קריאת שירות (ריקול) לאוזניות הפרימיום שלה. זאת, לאחר שמשתמשים רבים התלוננו על צלילים צורמים, על רעשים סטטיים שמתגברים בסביבות רועשות ובשיחות טלפון ועל פגיעה במנגנון ביטול הרעשים.
במסגרת הריקול העולמי של אפל, כל משתמש שרכש אוזניות עד אוקטובר 2020 יוכל להחליף אותן במשך השנתיים שאחרי רכישתן. זאת, כמובן, לאחר בדיקת מעבדה שתוכיח שהן אכן סובלות מאותה תקלה. במקרה הצורך, אפל תחליף את שני צדי האוזניות. מארז הטעינה לא קשור לתקלה, ולכן לא יוחלף.
את ההחלפה ניתן לבצע בחינם במרכזי השירות של אפל; כך, לפחות, לפי אתר האינטרנט של אפל העולמית. המשווקות הרשמיות של אפל בישראל, איידיגיטל ואייסטור, טרם הפיצו תגובה רשמית להנחיותיה של אפל, אך סביר להניח שהן יישרו עמה קו, וכך גם המעבדות המורשות מטעם אפל בישראל.
מ-iDigital, משווקת מוצרי אפל, נמסר בתגובה: "במהלך סוף השבוע הוציאה אפל העולמית עדכון על ריקול לחלק ממכשירי אירפודס פרו אשר שווקו במהלך השנה האחרונה. מדובר בתקלות המתייחסות לביטול רעשי הרקע ורעשים אחרים אשר עשויים להיות בחלק מהמכשירים. אידייגטל נערכת במהירות להחלפת ותיקון מכשירים אשר מתגלית בהם התקלה. בשלב זה, עדיין לא התקבל אצלנו באידייגיטל מלאי חלפים לתיקון.בעת קבלת החלפים מאפל העולמית, אנו נתחיל בתהליך ההחלפה ותיקון ללקוחות אשר יבקשו זאת, ובכפוף לבדיקת מעבדה (על פי דרישת אפל).
"על מנת להקל על לקוחותינו, ולתת להם שירות מהיר ככל הניתן, לקוחות המעוניינים בהחלפה ותיקון המוצר, יוכלו להירשם בטופס מקדים וניצור איתם קשר מיד כאשר יגיע אלינו מלאי החלפים מחו״ל (הטופס יעלה לאתר איידיגיטל בשעות הקרובות). הלקוחות יקבלו עדכון מאיתנו באמצעות הודעת אסמס וזאת כדי שיוכלו להמשיך להשתמש במוצרים שברשותם ממש עד לרגע בו קיים מלאי וניתן יהיה להחליפם".