@get_healthy

##greenscreen here’s how to make the weight loss drink! ##weight ##weightloss ##detox ##detoxdrink ##health ##weightlosscheck ##lostweight ##glowup ##workout

♬ Heart On Ice Funk Remix - LLusion

טיקטוק הכריזה על מדיניות חדשה במסגרת המאבק בהפרעות אכילה. לפי המדיניות, ייחסמו פרסומות לאפליקציות שמקדמות דיאטות צום ולתוספים שמטרתם "לסייע בהורדה במשקל". כמו כן, מפרסמים יאלצו לעמוד בתנאים קשיחים במיוחד כדי להמשיך לפרסם מודעות הנוגעות להרזיה.

הרשת החברתית הסינית, שנחשבת לפופולרית במיוחד בקרב בני נוער וילדים, עלתה בשנה האחרונה לכותרות בעקבות דיווחים על פגיעה בפרטיות המשתמשים והעברת מידע לבייג'ינג, אך גם בעקבות התוכן המסית והפוגעני שמופץ בה. נראה שבהנהלת טיקטוק מנסים לתקן את המצב, ומפרסמים של מוצרים הקשורים למשקל יוכלו לפנות רק למשתמשים מעל גיל 18.

למעשה, טיקטוק הכריזה גם על שיתוף פעולה עם האגודה הלאומית להפרעות אכילה (NEDA) בארצות הברית ותציג תוכן ישירות בתוך האפליקציה. בנוסף, משתמשים שיחפשו מילות מפתח והאשטאגים יופנו ישירות לקו החם של הארגון.

"בודי שיימינג גורם לאתגרים אישיים ותרבותיים, ואנחנו יודעים שאם אנו מותירים את האינטרנט ללא בקרה, הוא יכול להחמיר את הבעיות הללו", נמסר מהחברה. "זו הסיבה שאנחנו מתמקדים בהגנה על הקהילה שלנו מפני תוכן פוגעני, תוך עידוד סביבה מכילה וחיובית".

למרות שמדובר בצעד בכיוון הנכון, המדיניות החדשה לא תפתור את כל הבעיות בנושא. גם אם יוצבו סטנדרטים חדשים לפרסומות, עדיין ישנם משתמשים שמקדמים בעצמם תוכן פוגעני ושמנופובי. מבחינה רשמית, אותם משתמשים חורגים מכללי הקהילה שהגדירו בטיקטוק – אך עדיין ניתן למצוא את הסרטונים שלהם, והם עדיין צצים בפיד For You, שמציג למשתמשים תוכן שהם עשויים לאהוב.