ניל פטריק האריס, דרו ברימור ולברון ג'יימס הם רק חלק מהשמות שלוקחים חלק בשיתוף הפעולה בין הענקית וולמארט לאקו של יוני בלוך. הרעיון - חנות צעצועים שהיא מחנה קיץ וירטואלי לכל דבר לילדים. הטכנולוגיה שפיתחו באקו מאפשרת לווידאו להיות אינטרקטיבי, יותר בחירה עבור המשתתפים - ולא רק צפייה בסרטונים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
שיתוף הפעולה עם וולמארט קיים כבר שנים, אבל בתקופת הקורונה עלה מדרגה דווקא כשכל החברה בניו יורק עובדת מהבית. טל זובלסקי, מייסד שותף וסמנכ"ל מוצר באקו, סיפר: "כמה חודשים אחורה - המשרדים שלנו היו שוקקים". באקו היו צריכים לנהל את המהלך מהבית. גם הסלבס שגויסו הצטלמו בשלט רחוק. בלוך ביים מהזום, מהמחשב בחדר השינה.
"תקופת הקורונה, כל המשפחות תקועות בבית. במקום לשלוח את הילדים שלך לקמפ, מה שהיית יכול לעשות בזמנים רגילים, וולמארט מביאה לך קמפ הביתה", הוסיף זובלסקי.
זו גם פרסומת וגם תוכן, שילוב שנותן שקט להורים והתעסקות לקטנים, וגם אפשרות לחברות למשוך ישירות את הלקוחות הכי מבוקשים שלהן - הילדים. גם אחרי החופש הגדול, עד שיחזרו בתי הספר בארצות הברית לנוכחות מלאה בכיתות, יהיה לילדים הרבה זמן מול המסכים - ובדיוק על זה בונים בוולמארט ובקמפ: גם אזור שבו יוכלו לשחק וליהנות מהמפורסמים, וגם לבקש מההורים לקנות את מה שמציעים להם.