החשיפה לערוץ הכנסת עלתה בשנה האחרונה ועומדת על 58% - כך עולה מסקר חדש שנערך על ידי מכון דחף. מדובר בהמשך של מגמת העלייה ההדרגתית בצפייה בערוץ.
עוד עולה מהסקר כי 15% מהציבור צופים בערוץ הכנסת "לעיתים קרובות". רוב מכריע של הציבור צופה בשידורי ערוץ הכנסת בערוץ 99. במקביל הושק בטקס מכובד האולפן החדש והמשוכלל של ערוץ הכנסת. האולפן, שגודלו כ-150 מ"ר, מצויד במצלמות דיגיטליות, במערכות עריכה ובמערכות גרפיקה מתקדמות.
באירוע ההשקה אמר יו"ר הכנסת ראובן ריבלין כי "ערוץ הכנסת הוא מותג מזן נדיר, מהזן הפרלמנטרי והציבורי. ערוץ הכנסת הוא הילד אליו פיללנו ואותו גידלנו כולנו במשותף, ולא רק שהוא כבר עומד יפה על הרגליים אלא כבר רץ קדימה. השיקוף האמין שמעניק ערוץ הכנסת למתרחש במשכן, רכש עד מהרה את אמונו גם בקרב תחנות הטלוויזיה האחרות. עצמאותו של הערוץ הלכה והתבררה, ככל שנקפו הימים והשידורים, באופן שאינו משתמע לשתי פנים".
מנכ"ל ערוץ הכנסת, אורי פז, הוסיף כי: "הערוץ זוכה לעצמאות מקצועית מלאה בפעילותו, בלעדיה אין לערוץ הזה קיום. הערוץ מקפיד על ערכים של איזון, יושרה והוגנות במטרה לטפח שיח ציבורי רציני, מעמיק ומכובד, בתוך ים סוער של ניגודים חריפים בכנסת".