תגובת משרד התחבורה: "פרויקט הרכבל עבר בדיקה כלכלית מקיפה ונמצא כדאי מעל לכל ספק. השימוש ברכבל ככלי תחבורה נפוץ בעולם - ולכן הוחלט לבדוק היתכנות להקמת מספר תחנות בפריסה ארצית. השר ישראל כץ מוביל מהפיכה תחבורתית, משיקולים מקצועיים בלבד, ואינו מושפע מגורם זה או אחר. המיזם בחיפה אושר ותוקצב לפני מינויו של שמשון עידו לתפקיד יו"ר יפה נוף, והשר קיבל את אות יקיר העיר על פרוייקטים מרכזיים שביצע בחיפה".
תגובת עיריית חיפה: "הרכבל בחיפה ישמש עשרות אלפי סטודנטים וייתן מענה לגידול במספר בנוסעים. הוא יעקוף את מרכז העיר ויאפשר נסיעה יעילה זולה ובטוחה. מר שמשון עידו מונה לתפקידו רק לפני מספר שבועות".
תגובת שמשון עידו, יו"ר יפה נוף: "מזה 9 שנים אני משמש כיו"ר ועדת התחבורה העירונית ומחזיק תיק התחבורה בעיריית חיפה - לאחרונה נעניתי להצעת ראש העיר לשמש כיו"ר חברת "יפה נוף". המינוי אושר רק לפני 5 חודשים. העיכובים בפרוייקט נבעו מקשיים שהערים הטכניון".
תגובת המהנדס דוד ניב: "עבדתי בצמוד למומחה רכבלים, פרוייקט הכרמלית ומבואות חיפה וגם בפרוייקט הרכבל הנוכחי".