הסיפור של ג. יפית הוא קצת כמו הפרסומות שבזכותן היא מוכרת בכל בית בישראל - שם נולדה דמותה. לא ממש ברור כיצד ומדוע זה עובד, אך עם ההצלחה קשה להתווכח.
"כל מה שיש לי וכל מה שמתאפשר לי היום זה משם", מספרת אשת העסקים יפית גרינברג על ההיסטוריה הארוכה שלה בעולם הפרסום. "שם התחלתי, שם אני נמצאת ואתה יודע מה? בסוד, בסוד זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות".
העבודה הטלוויזיונית של יפית גרינברג היא רק החזית של ארגון כלכלי גדול הרבה יותר הנמצא תחת ניהולה. יש בבעלותה משרד ליחסי ציבור וקידום מכירות, חברת פרסום והיא הייתה מעורבת גם בכמה פרויקטים בתחום הנדל"ן. בשנה שעברה העריך עיתון "דה מרקר" כי הונה מוערך ב-80 מיליון שקלים.
לפני כחודשיים, הובילה גרינברג קבוצת משקיעים שרכשה את רשת הספרים "סטימצקי" - קפיצה למים עמוקים הרבה יותר. "קודם כל נכנסנו כאנשי עסקים", היא מסבירה את המהלך של קניית רשת הספרים המהווה זרוע חדשה בעסקיה. חזונה לגבי רשת הספרים, אשר הייתה נתונה על סף הליך של פירוק, הוא להפוך אותה למרכז ומועדון חברים תרבותי.
בניגוד לכך, את החוזה שחתמה עם בעל המניות הקודם של ערוץ 10 רון לאודר, ביקשה לבטל מסיבה שאינה ברורה. זה קרה לפני כמה חודשים, לרגע היה נראה שגרינברג תהיה המושיעה של ערוץ 10 הנמצא מזה תקופה ארוכה בקשיים כלכליים.
לא מזמן, אמרה אשת הטלוויזיה שהיא הגיעה לגיל בו היא יכולה להרשות לעצמה לשבת רגל על רגל באקפולקו, אלא שעכשיו היא מכתתת את רגליה בין הסניפים של הרשת החדשה שקנתה.