בתל אביב קמים להם עוד ועוד מגדלי יוקרה אבל בשביל הנוף הזה, מהפנטהאוז בקומה 30 תשלמו לא פחות ממאה מיליון שקל, למה כל כך הרבה? בואו ותראו.
מדובר בפרויקט שיושב על שבעה וחצי דונם, מכיל ארבעה בניינים בני שש קומות ומגדל של 31 קומות.
שמונה שנים לאחר שהחלה בנייתו, ושלוש שנים אחרי שנרכש על ידי המיליארדר הקנדי הרשי פרידמן, צפוי בחודש הבא להשלים את איכלוסו אחד ממיזמי היוקרה הנחשקים והיקרים במרכז תל אביב - פרויקט "בארי נהרדעא".
מחיר פנטהאוז בפרויקט בשטח של 1,000 מטרים רבועים הוא 100 אלף שקל למטר רבוע - ובחשבון פשוט 100 מיליון שקל. פרויקט היוקרה כולל הרבה מאוד פינוקים, אך הקלף המנצח טמון במיקומו - מפגש הרחובות בארי ונהרדעא שבמרכז העיר תל אביב.
"באזור המפנק של המגדל יש בריכה חצי אולימפית עם מי כלור, ג'קוזי, אזור שמכיל חדר כושר וסאונה. רוב הדירות במגדל כבר נמכרו והאיכלוס צפוי להיות בחודש הבא, נכון לרגע זה דייר אחד עבר לגור ואנחנו מעריכים שתוך חודש שאר הדיירים ייכנסו לגור", מספר משה קורן סמנכ"ל החברה.
פנטהאוז שמשתרע על 1000 מטר מרובע
המיקום באזור השקט הקרוב למעוזי התרבות התל אביבית מיתג אותו כפרויקט לעשירים בלבד, ובעיקר כאחד היקרים. "האנשים שקנו את הדירות אצלנו הם כמובן מהאלפיון העליון, אנשים שיש באפשרותם לשלם מחירים שאנחנו מבקשים, רוב האנשים הם אנשים מוכרים מתחום הכלכלה", מסביר קורין.
כמה מוכרים? בין רוכשי הדירות ניתן למצוא את מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור, בעל השליטה בבנק הבינלאומי צדיק בינו, שגריר ישראל באו"ם לשעבר דני גילרמן ומשפחת קסטרו - בעלי רשת האופנה, שרכשו כאן שתי דירות עבור ההורים ועבור בתם וחתנם.
דירות שלושה חדרים במגדל בגודל 125 מטר נמכרו בלא פחות משישה מיליון שקלים,דירות ארבעה חדרים של 150מטר נמכרו במחיר הגבוה פי שניים. (10-12 מיליון שקל) את דירות הפנטהאוז, הממוקמות החל מהקומה ה-27 (בשטחים של 400-300 מ"ר), מכרה החברה ב- 22-32 מיליון שקל לדירה. אך ככל שמטפסים בקומות, כך גם מטפס המחיר.
"בפנטהאוז האחרון במגדל בארי, פנטהאוז שמשתרע על 1000 מטר מרובע, בעיקרון הפנטהאוס מקבל ארבעה כיווני אוויר, זה ממש קומה שלמה? זה קומה שלמה ואפילו 2 קומות", מספרים בחברה.
המחיר הוא נגזרת של גודל, 1000 מטר מרובע, נגזרת של המיקום המיוחד של המגדל, נגזרת של הנוף שנשקף מהבית עצמו. הדירות במגדל נמכרו בלי סרטוני הדמיה, בלי דירות לדוגמא ובלי השקעה של שקל בפרסום.
"אנחנו לא מפרסמים את הפרויקט, הפרויקט הזה נמכר מפה לאוזן, הפרויקט הזה נמכר בשיטת חבר מביא חבר". אז אם עדיין לא שמעתם על הפרויקט דרך חברים, כנראה שאתם עדיין לא באלפיון הנכון.