מתאגיד מי-שבע נמסר בתגובה: התאגיד פנה לצרכנים שבכתבה ויידע אותם על הצריכה החריגה בנכס. נציגי התאגיד לא התעלמו בשום שלב מטענות הלקוחות. המצב המתואר בפנייה מאפיין הימצאות נזילה ובהתאם לכך נתבקשו הלקוחות לבדוק קיום נזילות ע"י איש מקצוע מטעמם. יצוין כי עוד בטרם ביצוע החלפת מונה-המים בפועל, צריכת המים בנכס ירדה. כמו כן, בבדיקת רישומי התאגיד לא נמצא כי בוצעה הפסקת מים במתחם במהלך ששת החודשים האחרונים.
מתאגיד מי-שיקמה באור יהודה טרם נשלחה תגובה לכתבה.