תגובת חברת "Gett" (גט טקסי): "חברת Gett מחויבת לשירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה ונהגיה כאחד. באמצעות הפלטפורמה של החברה מתבצעות בהצלחה מידי יום עשרות אלפי נסיעות. גט פועלת באופן תמידי לשפר את הזמינות והשירות - כמות הנהגים של החברה גדלה מחודש לחודש וכך גם כמות הביקושים".
"על מנת להגדיל את היצע המוניות בשעות השיא בהן ישנם פקקי תנועה גדולים התבצע עדכון שמשמעותו שנהגים העושים שימוש באפליקציה יוכלו בהתאם לצו הפיקוח, לגבות דמי הזמנה, אך ורק בשעות העומס, בניגוד לתחנות המוניות הגובות בכל שעות היממה. Gett תמשיך להוביל את החידושים הטכנולוגיים בתחום התחבורה בישראל ובעולם כפי שעשתה ועושה מיום הקמתה".