קוסובו היתה עד לאחרונה ה"ילד המצורע" של אירופה, מדינה מוסלמית בת שנתיים בבלקן שחוקיותה מוטלת בספק, עד שהגיע מסע הפרסום הזה, דווקא של משרד פרסום מישראל - מדינה שעוד מסרבת להכיר בקוסובו.
כשהקמפיין החל לפני שנה, רק 33 אחוזים מהאירופאים החזיקו בדעה חיובית על קוסובו, כעבור שנה הנתון הזה כבר עומד על שמונים אחוז. כשאלה הנתונים ומשרד הפרסום הישראלי, נשאלת השאלה: האם הסנדלר הולך יחף?
>> איפה תמצאו גן זואולוגי ובוטני מקסים שיעסיק את הילדים שעות?