מלחמת החיתולים נמשכת: שופרסל השיקה היום את ליין החיתולים החדש של המותג הפרטי שלה.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
בחברה אומרים כי מחיר החיתולים, שופרסל Baby, יעמוד על 31.90 שקלים, והם יצטרפו למוצרי תינוקות נוספים של המותג הפרטי. כמו כן משיקים ב"שופרסל" בימים אלה קטגוריות נוספות ומוצרים במותג הפרטי כגון: נקניקים, מים בטעמים, סלטים מצוננים, תה וחטיפי דגנים.
"שופרסל רואה את המותג הפרטי ככלי אסטרטגי במענה ליוקר המחיה בישראל בתחום המזון", אמר איציק אברכהן, מנכ"ל החברה. "אנו מתכננים להרחיב את החדירה לקטגוריות נוספות ובכך להוזיל את סל המוצרים לצרכן באופן משמעותי תוך שמירה על רמת איכות מוצרים גבוהה כמו של המוצרים הממותגים. הכניסה לקטגוריית החיתולים ושיתוף הפעולה עם חברת DPL הינו חלק ממדיניות החברה לתמוך בתעשייה מקומית ובספקים קטנים ובינוניים".
עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL, יצרנית חיתולי "בייבי" ו"בייביסיטר", ציינה: "מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, על רקע המודעות הגוברת של הצרכנים לחיזוק מותגי הביניים, על חשבון מותגי הפרימיום היקרים, שלא בהכרח טובים יותר".
המהלך של שופרסל מצטרף למגמה האחרונה. באפריל האחרון השיקה רשת סופר פארם מותג חיתולים פרטי. על פי נתוני סטור נקסט, מאז 2011 גדלה התחרות בשוק החיתולים בישראל ונרשמה ירידה של כ-10%-15% במחיריהם.