כבר כמה שנים שיוני בלוך חי סוג של חיים כפולים. מצד אחד הוא מוזיקאי ומהצד השני בעל חברת סטארט-אפ. בלוך וחברי להקתו הקימו יחד חברה שזכתה להשקעה של מאות מיליוני דולרים, ועדיין ממלאים את אולמות המופעים. "כל כך כיף שאתה כאילו חי שני סוגי חיים", סיפר בלוך.
עשר שנים חלפו מאז האלבום האחרון שהוציא, אך ההתלהבות של הקהל עדיין קיימת. החודש בלוך ולהקתו חזרו לבמות לארבע מופעים וכל 4,000 הכרטיסים נמכרו בתוך שלוש שעות. "מוזיקה כשהיא התחביב, היא הרבה יותר טובה", שיתף בלוך.
הופעת הלהקה נפתחה בשילוב בין הטכנולוגיה למוזיקה, מה שמתאר את בלוך בצורה הטובה ביותר. חבריו ללהקה - טל זולבסקי, תומר להב, וברק פלדמן - הם גם השותפים שהקימו יחד איתו את EKO - מיזם תוכן אינטראקטיבי שבו הצופה משתתף בעלילה המתפתחת.
EKO זכו להשקעה של 300 מיליוני דולרים מענקית הקמעונאות האמריקנית "וולמארט", ואף לשיתופי פעולה עם חברות כמו סוני ו-MGM. במקביל, עובדת הלהקה על סדרה עלילתית אינטראקטיבית עם היוצרים של "הנוקמים", בה הצופים הם אלו שיבחרו לאן העלילה תתפתח. לפי בלוך, מה שהניע את המיזם הוא שהיום אנשים לא מסיימים אפילו לצפות בקליפים: "עלה לנו רעיון, במקום לעשות וידאו לרוחב - לעשות וידאו לעומק".
כבר מספר שנים שהוא מתגורר עם משפחתו בניו יורק ומנסה לשכנע את בכירי עולם הבידור שמהפכת הצפייה בדרך. בלוך מאמין שהחברה שלו יכולה להוביל את המהפכה הזו. "זה לא מרגיש לי כמו עבודה", הוא הדגיש. "זה כיף. אני מנסה לשנות את העולם".
אל תפספסו את ועידת המשפיעים 2019! בואו לראות את נבחרת הכתבים המובילה בישראל במפגשים יוצאי דופן, פנים אל פנים עם האנשים המשפיעים במדינה >>> מהרו להירשם עוד היום