חברת הקוקטיילים ספייסהאוס, מרחיבה את הפעילות ונכנסת לתחום מכירות האלכוהול באינטרנט. החברה שהחלה במשלוחי קוקטיילים הביתה בשנת 2020 כפתרון לסגר בזמן התפשטות נגיף הקורונה הגיעה להיקף מכירות של בין 10,000-15,000 מארזים בחודש אשר מהווים כ 100,000.
החברה אשר התפתחה בחסות הקורונה, חוותה צמיחה חודשית עוקבת של מאות אחוזים כאשר היא מציגה מודל משלוחי אלכוהול מהיום להיום בכל אזור המרכז. ככל שעבר הזמן והביקושים גברו, התרחבה החברה והתחילה לספק את מוצריה לכל חלקי הארץ. ספייסהאוס נמצאת גם במשא ומתן עם חברות אי קומרס וקמעונאות על מנת לבנות אסטרטגיה וביסוס הפעילות בארץ לקראת יציאה לשווקי אירופה וארה"ב.
על פי הערכות החברה , בשנת 2022 ספייסהאוס תגיע להכנסות של כ-20 מיליון שקל. ולחברה מעל 100,000 לקוחות פרטיים וקמעונאים ואת הקוקטיילים שלהם ניתן למצוא במעדניות מובילות, בתי מלון ואפליקציות משלוחים.
מוקדם יותר השנה הצטרף רו״ח ועו״ד תור רוזנברג לחברה כשותף ויו״ר דירקטוריון. לרוזנברג ניסיון בהשקעות פרייבט אקוויטי והצפת ערך ובימים אלה, החברה נמצאת במו"מ עם חברות מתחום ה E-commerce והקמעונאות ועוסקת ביצירת אסטרטגיה וביסוס פעילותה בארץ לקראת יציאה לשווקי אירופה וארה״ב.
חברת ספייסהאוס נוסדה בשנת על 2014 על ידי המיקסולוג יותם שילה במיקום ייחודי והיסטורי עבור העיר תל אביב. הוא נפתח כבית מרקחת לקוקטיילים המתמחה בשילוב תבלינים איכותיים ממזרח וממערב, ועם השנים הפך למוסד קוקטיילים המוביל בארץ.