ענקית המוזיקה העולמית וורנר מיוזיק גרופ (WMG) הודיעה הערב (רביעי) כי היא פותחת נציגות בישראל. 

מהחברה נמסר כי הסניף הישראלי נפתח במטרה להעמיק את הקשרים עם טאלנטים מקומיים, לאתר ולזהות אמנים ישראליים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי. מריה מוכיח מונתה למנכ"לית הנציגות בישראל. "אני נרגשת לפתוח את הנציגות הראשונה של וורנר מיוזיק בישראל", מסרה. "המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן שאנו מקווים לקדם גם לבמה העולמית. אנו שואפים למצוא אמנים מעוררי השראה כמותם כבר בעתיד הקרוב". 

לאחרונה, אמנים ישראלים כמו נועה קירל, סטפן לגר ונגה ארז חתמו על חוזים בינלאומיים והצליחו ברחבי העולם. בתור התחלה תגייס נציגות של עובדים בכירים ומנוסים בתחום המוזיקה וניהול אמנים, ולקראת סוף השנה יוקמו משרדי החברה בתל אביב. 

עוד נמסר כי וורנר מיוזיק ישראל תשווק ותקדם באופן מקומי את אמני העל הבינלאומיים של התאגיד, כולל אניטה, ברונו מארס, קארדי בי, קולדפליי, דיוויד גואטה, דואה ליפה, אד שירן, ליזו, ורד הוט צ'ילי פפרס. 

מוכח שימשה כמנהלת המוזיקה והרפרטואר של WMG ושל BMG. לאחר מכן הצטרפה ל-Lev Group Media שם עבדה במשך יותר מעשור כמנהלת כללית וכיועצת קריאטיבית של R&A בזמן עבודתה ב-Lev Group Media, טיפלה בחברות כמוWarner Music : , Warner Chappell, Beggars Group ,Domino Recordings ו-Kobalt Music Group. כמו גם בחברת התקליטים של לב, LGM Music. לאחרונה, עבדה מוכיח בצוות העסקי וב Sync של המותג הישראלי העצמאי אנובה מיוזיק. כמו כן, עבדה כמנהלת אמנים וכיועצת לאמנים וללייבלים רבים.