תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" הודיעה היום (שלישי) כי מחנה הקיץ יתקיים השנה כמתוכנן, כשבועיים לאחר שהכריזה על ביטולו עקב היעדר תקציב וצמצום תמיכת המדינה. הקמת המחנה, כך לפי התנועה, תתאפשר הודות לתרומת בנק דינסקונט, חברות עסקיות, תורמים פרטיים ורשויות מקומיות. 

לפני כשבועיים הודיעה הנהלת התנועה לפעילים על ביטול מחנה הקיץ השנתי, מאחר שהמדינה הפחיתה משמעותית את התמיכה התקציבית בה. בהנהלת התנועה הסבירו אז כי מדובר במהלך הכרחי כדי לשמר את פעילותה אל מול הקושי הכספי.  עם היוודע הדבר, הודיע בנק דיסקונט כי בכוונתו להשלים את הסכום שיידרש כדי לאפשר את קיומו של מחנה הקיץ כבכל שנה, וזאת לטובת כלל הפעילים, ומשפחותיהם שעבור רבים מהם זוהי החופשה השנתית היחידה שלהם.

"כנפיים של קרמבו" היא תנועת נוער ייחודית המשלבת ילדים ונוער מהחינוך הכללי ומהחינוך עם צרכים מיוחדים. היא מקיימת פעילות חווייתית, נגישה ומותאמת בלמעלה מ 90 סניפים, בכל המגזרים ומכל היכולות, עם כ-9,000 פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים, יהודים וערבים, דרוזים ונוצרים, דתיים וחילוניים. רבים בציבור הישראלי הביעו מחאה על חוסר היכולת הממשלתית להמשיך ולתמוך בפעילות התנועה, עד להודעה על התרומה שמאפשרת את קיום מחנה הקיץ. 

"זוהי בשורה מאוד משמחת עבור אלפי פעילי התנועה ומשפחותיהם שמחכים למחנה הקיץ כחופשה נגישה ומותאמת עבורם", אמרה טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית "כנפיים של קרמבו". "אנחנו נרגשים ומודים לבנק דיסקונט על ההירתמות המרגשת שתאפשר לקיים את מחנה הקיץ וכן לכל החברות שהתגייסו ואלו המלוות אותנו בפעילותינו השוטפת. חשוב להדגיש כי לצערנו תמיכת המדינה הקבועה והיציבה 'לכנפיים של קרמבו' לא
הוסדרה. ללא תמיכה מלאה לא נוכל להמשיך את פעילות סניפי התנועה לאחר המחנה ונאלץ לסגור סניפים. כעת, הגיע תורה של המדינה לעמוד מאחורי 'כנפיים של קרמבו', ולהבטיח את תמיכתה בתקציבים ולא רק במילים על מנת להסיר את עננת סגירת הסניפים אחת ולתמיד".