רשת הגלידריות ANITA ממשיכה להתרחב עם עוד שני סניפים בניו יורק ובלונדון. הרשת שהתחילה מסניף ראשון בנווה צדק בשנת 2002 הגיעה כבר ל-15 סניפים ברחבי העולם, ומפעילה גם את המותג גולדה בישראל. עדי אביטל מייסד ובעלים קבוצת ANITA: "אבן דרך בהתרחבות האסטרטגית שלנו בזירה הבינלאומית" 

רשת הגלידריות אניטה פתחה השבוע שני סניפים חדשים בלונדון ובניו יורק, ומפעילה כבר סה"כ 15 סניפים ברחבי העולם.

הרשת פתחה את הסניף הראשון שלה בנווה צדק בשנת 2002 ומפעילה היום סניפים בישראל, ניו-יורק, פורטו ריקו, ברצלונה, לימסול, וחמישה סניפים באוסטרליה. 

הסניף החדש של אניטה בברודווי בניו יורק (צילום: עידו סימן טוב)
הסניף החדש של ANITA בברודווי בניו יורק | צילום: עידו סימן טוב

"לונדון וניו-יורק הן ערים המהוות אבן דרך בהתרחבות האסטרטגית שלנו בזירה הבינלאומית", מסר עדי אביטל מייסד ובעלים קבוצת ANITA. "אנחנו צופים שהסניפים החדשים יהיו סניפי דגל מובילים של ANITA. ייצור חומרי הגלם של הרשת במפעלים בארץ והאהבה שלנו לגלידה, היא סמל לישראליות שאותו אנחנו גאים להוביל ולקדם לסניפים ברחבי העולם. שמחים ונרגשים בכניסתנו ללונדון ובהתרחבות בניו-יורק, נמשיך לפעול גם במדינות נוספות". 

סניף Seven Dials החדש בלונדון משתרע על פני 100 מ"ר. השבוע השיקה הרשת את הסניף השני שלה בניו יורק באזור Nomad. מהרשת נמסר כי בהמשך צפויים להיפתח סניפים גם בלוס אנג'לס ומיאמי. 

לרשת ANITA ארבעה סניפים בישראל: נווה צדק, נווה צדק יוגורט, פלורנטין ושרונה. במקביל, הרשת מפעילה זיכיונות של המותג 'גולדה' שלו עשרות סניפים ברחבי הארץ.