חברת טכנולוגיית המסחר Payoneer הודיעה היום (חמישי) על שלושה מינויים בתפקידי מפתח בחברה. סמנכ"לית התפעול של החברה (COO), ומנכ״לית פיוניר ישראל, קרן לוי, תמונה לנשיאת החברה.

לוי תמשיך להוביל את Merchant Services, אחד מקווי העסקים החדשים והצומחים ביותר של פיוניר, ותמשיך לנהל את הסניף הישראלי של החברה. לוי זכתה לאחרונה להיכלל ברשימת אחת הנשים המשפיעות ביותר בתחום התשלומים של שנת 2021, של מגזין  Payments Source.

"בכל 12 השנים האחרונות קרן הייתה מנהיגה חזקה ומעוררת השראה בפיוניר ", אמר סקוט גאליט, מנכ"ל פיוניר. "קרן מעורבת בהנעת הצמיחה שלנו ברחבי העולם, בנתינת שירות בהתלהבות ובהתמדה ללקוחותינו, ואף לקחה חלק משמעותי בעיצוב התרבות הארגונית שמגדירה אותנו. הדחף הבלתי נלאה של קרן, בשילוב גישתה למנהיגות, עזרו לנו לשמור על האנרגיה, הרוח והערכים המיוחדים כל כך של פיוניר."

ארנון קרפט ימונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול (COO) החדש של החברה. קרפט הוא מנהל מנוסה עם ניסיון גלובלי בארגונים גדולים בהם מיקרוסופט וסאנדיסק. קרפט ייקח חלק בעיצוב ויישום השלב הבא של הצמיחה הגלובלית של פיוניר.

ארנון קרפט (צילום: payoneer)
ארנון קרפט | צילום: payoneer

"אני נרגש שארנון יוביל את הרחבת היכולת שלנו ויביא את נקודת המבט והכישורים הייחודיים שלו לפיוניר", אמר סקוט גאליט. "ניסיון המנהיגות בחברות גלובליות של ארנון והמחויבות שלו לספק חוויית לקוח מצוינת תואמות באופן מושלם לפיוניר, בזמן שהחברה ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בכל רחבי העולם."

בנוסף, פיוניר מודיעה על הצטרפותה של פמלה פטסלי לדירקטוריון החברה.  פטסלי כיהנה כיו"ר MoneyGram הבינלאומית, וכמנכ״לית החברה בין השנים 2009 -2015. לפני תפקידה ב- MoneyGram, פטסלי מילאה מספר תפקידי ניהול בכירים בחברת הנתונים, Paymentech, Inc. ו- First USA, Inc. כיום פטסלי מכהנת בדריקטוריון של חברת Texas Instruments בע"מ, ד"ר פפר בע"מ ו- Hilton Grand Vacation Ltd. כמו כן, פטסלי תכהן בוועדת הביקורת של החברה כיו"ר הוועדה ובוועדת המינויים והממשל התאגידי של החברה.

"לפמלה יש ניסיון ניהולי וניסיון כחברת דירקטוריון שהוא רלוונטי ביותר בענף השירותים הפיננסיים ואנו נרגשים לקבל אותה לדירקטוריון החברה", סיכם גאליט. "היא מצטרפת אלינו בתקופה קריטית של Payoneer, לאחר כניסתנו לשווקים הציבוריים, וכשאנחנו ממשיכים בביצוע האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו במטרה להיות  החברה המובילה בעולם למסחר דיגיטלי."