DM, חברת הבת של אפקון החזקות, הודיעה היום (רביעי) כי חתמה על הסכם לתכנון, הקמה ותחזוקה של עבודות מולטימדיה ותקשורת בהיקף של כ-362 מיליון שקל עבור גוף ממשלתי. 

הפרויקט יכלול את עלויות התחזוקה ושחלוף המערכות  לתקופה של כ-20 שנים תחת חברת מוטורולה סולושנס שנבחרה כקבלנית התקשוב בפרויקט.

מהחברה נמסר כ יבתמורה להקמה ולתחזוקה ב-7 השנים הראשונות לתכולות המולטימדיה והתקשורת האקטיבית והפסיבית זכאית DM לסך כולל של 216 מיליוני שקלים. למזמין נתונה האופציה להארכת תקופת האחזקה עד 20 שנים ושחלוף ציוד בתקופה זו בתמורה לסך של כ - 146 מיליוני שקל נוספים. "קבוצת אפקון זכתה באחד הפרויקטים החשובים והגדולים ביותר בארץ", מסר יו"ר אפקון ישראל רייף. "זכייה זו ממתגת אותנו כאחת מחברות המולטימדיה והתקשורת המובילות והאיכותיות במשק. אין ספק שהזכייה מחזקת את מעמדה של אפקון כגוף המוביל בישראל בתחום המולטימדיה ומהווה הכרה ביכולותיה בתחומים אלה". 

"אפקון משקיעה מאמצים רבים בפיתוח יכולותיה בתחומים עתירי טכנולוגיה וחדשנות, זאת כחלק מהאסטרטגיה העסקית של הקבוצה לפתח ולהרחיב עוד את היקפי פעילותה בתחום המתח נמוך מאוד בהם כבר היום החברה ממוצבת כמובילת שוק", הוסיף דודי הראלי מנכ"ל אפקון. חברת DM, יחד עם חברת הבת גל-נט, נמצאות בחזית הטכנולוגית בתחומי המולטימדיה והתקשורת, והבחירה בהן לביצוע העבודות מעידה על האמון הרב ושיתוף הפעולה הפורה בין חברת מוטורולה סולושנס העולמית לקבוצת אפקון". 

אודות חברת DM

DM מספקת פתרונות ללקוחות עסקיים בתחומים של אבחון קווי תקשורת ויצירת אינטגרציה בין מערכות וידיאו, אודיו ומולטימדיה. בין הפרויקטים הבולטים של DM נמנים מערך השילוט הדיגיטלי ומערך ההודעות המוקלטות של רכבת ישראל, היכל הזיכרון בהר הרצל, מערכות התצוגה הדיגיטלית באולמות האבירים בעכו, מוזיאון רבין בתל אביב, מרכז הבקרה של משרד האנרגיה, הפארק הדיגיטלי הראשון בעולם שהוקם בגני התערוכה בתל אביב, מערכי מולטימדיה במרכזי הפיתוח בקמפוסים של חברות הייטק מהמובילות בעולם, וכן חמ"לים שונים.