מנכ"ל טסלה אילון מאסק חוזר למקום הראשון ברשימת האנשים העשירים בתבל – כך דווח בבלומברג. מאסק, נהנה מקפיצה של 100% בשווי מניית טסלה ומגידול בהונו ב-70%, לאחר שאיבד את התואר למנכ"ל LVMH ברנאר ארנו. בבלומברג מיחסים את הגידול בעושרו של מאסק, ששמו נקשר השנה בין היתר גם בצעדים שערורייתיים שנקט עם רכישת הרשת החברתית טוויטר, להורדת מחיריהם של כמה מדגמי רכבי טסלה וחזרת אמונם של המשקיעים.

מניית טסלה סיימה את יום המסחר בוולסטרייט  בעלייה של 5.5% ל-207.63 דולר, מה שהגדיל את הונו הנקי של מאסק ל-187.1 מיליארד דולר, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. זהו סכום גבוה מ-185.3 מיליארד הדולר משוויו ל ארנו הצרפתי

"עסוק יותר מדי עם טוויטר"

ארנו הדיח את מאסק מפסגת מדד המיליארדרים למשך יותר מחודשיים אחרי שמניית טסלה נפלה. מאסק עצמו פתח את 2023 עם הון נקי של 137 מיליארד דולר, ובכך הפך לראשון שהפסיד 200 מיליארד דולר.

במהלך השבוע תקיים טסלה את כנס המשקיעים שלה לשנה הקרוב, במסגרתו תדון בתוכניות ההתרחבות לטווח הרחוק. לאחרונה המשקיעים הביעו חשש שמאסק עסוק יתר על המידה בטוויטר, במקום להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק כלי הרכב החשמליים. על אף הודעתו בשנה שעברה על כוונתו לסיים את תפקידו ברשת החברתית, לאחרונה חזר בו בטענה שיידרש לייצב את מצבה.