כמעט חמישה חודשים מאז הודיע על יציאת אוסף ה-NFT שלו, ארגון CREW מציג דיווחים פיננסיים לפיהם נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ שלשל לכיסו "סכום של 6 ספרות" מיצירות הנושאות את דמותו. על פי הדיווח ב-CNBC, טראמפ נדרש להעביר את המסמכים בנושא כחלק מהתמודדותו על "תפקיד פדרלי ממשלתי" .

בעוד הנשיא לשעבר סופג קיטונות של ביקורת סביב המשפט שמתנהל נגדו בימים אלה, טראמפ מציג הכנסות שנעות בין 100 אלף למיליון דולר הודות ליצירות NFT. היצירות, סדרה של קלפים דיגיטליים להחלפה, עליהם איורים של הנשיא לשעבר בתחפושת של גיבורי על. על אחד הקלפים נראה טראמפ בחליפת חלל, בעוד שבאחר נראה יורה לייזר מעיניו.

ההכרזה של טראמפ על הוצאת סדרת הקלפים בחודש דצמבר האחרון, התקבלה בזלזול רב. הוא טען כי "יש בידיו הודעה חשובה" ואפילו בעלי בריתו לעגו לו על המהלך. למרות זאת, לפי האתר שמכר את סדרת הקלפים המדוברת – היא נמכרה לחלוטין בתוך פחות מיממה. טראמפ, שכבר הכריז על התמודדות לנשיאות ב-2024, טען מצדו שמכירת היצירות אינה פוליטית ואינה קשורה לקמפיין שלו.

על פי הדיווח, היצירות נמכרו בידי חברת  NFT INT, שעשתה שימוש בשמו ובדמותו של טראמפ תחת הסכם שנערך דרך חברה בשם CIC Digital. בנוסף, חשיפת הרווחים העלתה גם כי טראמפ הכניס לכיסו 5 מיליון דולר על הרצאות שנתן, זאת על פי אותם מסמכים שהגיש.