חברות התעופה אמנם לא חזרו עדיין לפעילות מלאה, אבל העניינים מתחילים לחזור לשגרה. אל על רוצה למשוך אליה את לקוחות היוקרה והתחילה היום (חמישי) במבצע שפונה אל לקוחות הפרימיום של מועדון הנוסע המתמיד של החברה.

במסגרת המבצע החברה תאפשר הושבה במושבי ספייס (מושבים עם מרווח גדול יותר לרגליים, שיש עליהם תוספת תשלום) ושדרוגים למחלקת שירות גבוהה יותר – ללא כל עלות – כסף או נקודות. מימוש ההטבה אפשרי מכל מחלקות הרישום בטיסה ויתאפשר על בסיס מקום פנוי. 

ההטבות, תחת השם "Extras" מיועדות לחברים במעמד - זהב, פלטינה וטופ פלטינה, כאשר לכל מעמד   מכסת הטבות שונה. לקוחות שמחזיקים את כרטיס האשראי FLY CARD (לרבות לקוחות במעמד כסף) ייהנו ממכסת הטבות גדולה יותר. 

"גם לקוחות היוקרה מאוד חשובים לנו", אמר רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד. "והחלטנו לתת להם את ההטבות הכי משמעותיות שחשובות להם. השדרוגים האלה בדרך כלל שווים הרבה מאוד כסף".

גלפרין מציין ששוק התעופה מתחיל להתעורר ולקוחות היוקרה רוצים לחזור לטוס. "אנחנו רואים ביקושים ותנועה ערה שהולכת וגדלה", הוא אמר. "ייצרנו סרטים פרסונאליים לכל לקוח ולקחו כאשר לקוח יודע בדיוק מה יש לו ומה מגיע".

"הקשבנו ללקוחות והתחלנו לתת להם הטבות בהיקף גבוה מאוד", הוא הוסיף. "יש לקוחות שחזרו לטוס בצורה מאסיבית, בין אם לצורך עסקי ובין אם לצורך אישי. אנחנו מבינים שהעולם התעופתי מאוד חשוב להם".