חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה פרסמה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2024. מהדו"חות עולה שיעור גידול משמעותי בפרמיות ברוטו של החברה, לצד ורווח רבעוני. לפי הדו"חות, הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2024 אופיינו בגידול בהכנסות ובצמיחה מואצת בהיקפי הפעילות של החברה בכל הענפים בהם היא פועלת.
מהדו"חות שפרסמה ליברה עולה כי הפרמיות של החברה ברבעון השלישי צמחו בכ-27% והסתכמו בכ-202.4 מיליון שקלים לעומת כ-159.3 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הפרמיות ברוטו בתשעת החודשים הראשונים בשנת 2024 צמחו בכ-29% והסתכמו בכ-606.4 מיליון שקלים לעומת כ-467.3 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף לכך, שיעור סך ההוצאות מפרמיה ברוטו בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2024 הסתכם בכ-12.4% לעומת כ-13.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה, מסרה כי בחברה "גאים לסכם רבעון נוסף של צמיחה חזקה, המשתקפת בגידול חד בפרמיות וברווח נקי מרשים. זאת, לא רק על רקע העלאת הפרמיה הממוצעת, אלא בעיקר בעקבות המשך הגידול בכמות המבוטחים, ההקפדה על חיתום איכותי והמודל התפעולי היעיל של החברה. עם מותג חזק וסל מוצרים מורחב אסטרטגיית החברה מוכיחה את עצמה". לפי אלישקוב, Chik, המוצר של החברה לביטוח נהגים צעירים שהושק השנה "שבר את המוסכמות בענף וזכה להצלחה גדולה בקרב הציבור".