חברת מקס הודיעה היום (שני) על השקת שיתוף פעולה עם חברת Weezemo ותאפשר ללקוחות לקבל את חשבוניות הקנייה שלהם לאפליקציית החברה, ישירות מפירוט החיובים.
מהחברה נמסר, כי קישור הקבלות יאפשר ללקוחות לרכז במקום אחד את הקבלות ולהשתמש בהן לצורך החלפת מוצר, קבלת אחריות או זיכוי, ולקשר בין שם העסק להוצאות. "הכלי החדש הוא צעד נוסף וטבעי לאפשר ללקוח לנהל ולשלוט בהוצאותיו וכמובן להפוך את חווית התשלומים לדיגיטלית מתחילתה ועד סופה ולהפוך את אפליקציית max לבית של הלקוחות", מסרה שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב Max. "כבר היום לקוחות Max מתנהלים באופן עצמאי בדיגיטל וכ- 90% מהאינטראקציות מבוצעות בערוץ זה, ובקרוב נשיק כלים ופתרונות פיננסים נוספים עבור לקוחותינו".
חברת הסטארטאפ Weezmo מייצרת פתרון שמטרתו לאפשר לחברות ריטייל, פנאי ואחרות לחבר בין המאמצים השיווקיים באונליין לרכישות המבוצעות פיסית בנקודות המכירה, אופליין ובכך לראות את התמונה השלמה והמדידה של הפרסום בדיגיטל על כלל מכירות האונליין והאופליין. היא נרכשה על ידי חברת נאייקס, שנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ- 3.7 מיליארד שקלים ופועלת ביותר מ- 460 אלף נקודות מכירה ברחבי העולם והיא משרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות.
אנחנו מיישמים עתה את החזון שעמד לנגד עיננו מתחילת הדרך", מספר שי רייטן, מנכ"ל Weezmo אשר נרכשה לאחרונה ע"י חברת הפינטק הגלובלית נאייקס, "הקמנו את הסטארט אפ בעקבות העומס המיותר בקבלות נייר והרצון שלנו לאפשר לצרכנים לנהל את הוצאות שלהם באופן מסודר וקל יותר וגם סביבתי יותר. בנוסף, רצינו לתת ללקוח יותר שקיפות כך שהוא לא יצטרך לפענח מה עומד מאחורי בתי עסק המופיעים בחיוב כרטיס האשראי בשמות שונים משמות החנויות בהן בוצעו הרכישות או לשחזר מה עומד מאחורי חיוב מסוים. אנחנו שמחים מאוד שMax- אפשרו לנו להפוך את החזון למציאות ושיחד אנו יכולים להעניק לכל לקוח כלי בקרה נוח ונגיש המייתר את הצורך בקבלות נייר ומכניס הרבה סדר במעקב אחר ההוצאות ובניהול תקציב משקי הבית".