ענקית הטכנולוגיה LG חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סטארטאפ ה-AI הישראלי Alison.AI. במסגרת ההסכם, טכנולוגיית הבינה המלאכותית של אליסון תייצר אוטומטית סרטוני פרסומת עבור LG, בהתבסס על דאטה ובהתאם לצרכי המותג. הסרטונים ייוצרו בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובחלוקה לקהלי יעד בפריסה עולמית.

הטכנולוגיה של אליסון אמורה לסייע ל-LG להגיע לפרסומת מדויקת שתניב תוצאות מקסימליות בעלות הפקה נמוכה. השימוש ב-AI לצורכי פרסום מעלה שאלות על עתיד התעשייה ועל מקומם של תפקידי הקריאייטיב לנוכח עליית הטכנולוגיה. כך למשל, הסרטונים שיווצרו יחליפו את הצורך במבדקי ה- A/B testing המסורתיים. 

עם השקת המהלך, LG מצטרפת לשורת מותגי ענק עולמיים שמנהלים את מסעות הפרסום שלהם באמצעות הטכנולוגיה של אליסון, בהם P&G, Ogilvy, Warner Bros, Google, Meta ,TikTok, Ferrero, Zynga ו-Desigual. "המהפכה הג'נרטיבית כבר כאן ומקודמת ע"י המותגים הגדולים בעולם", מסביר אסף ינאי, מייסד ומנכ"ל אליסון. "הצטרפות LG לפורטפוליו שלנו, לצד מותגים גלובליים בולטים נוספים, היא הבעת אמון משמעותית באליסון ובטכנולוגיה שלנו, שדה-פקטו מעצבת מחדש את תעשיות הפרסום והשיווק בהתאם לעידן הבינה המלאכותית היוצרת".

אליסון הוקמה בשנת 2022 על ידי אסף ינאי המכהן כמנכ"ל החברה וקובי ברקוביץ, סמנכ"ל הטכנולוגיה שלה. החברה מונה כיום כ-40 עובדים, שכמחציתם עובדים ממרכז הפיתוח שלה בתל אביב. כלי הבינה המלאכותית של אליסון מבצעים פירוק של אלמנטים, פיצ'רים ומאפיינים בפרסומות וקמפיינים, מחפשים קורלציה לביצועי הקמפיין ומספקים תובנות ומסקנות ללקוח לגבי טיוב הקריאייטיב בקמפיין. לצד זאת, הם מבצעים מחקר מתחרים. לאחר שקלול כל הנתונים, הפלטפורמה מייצרת סרטון פרסומת מלא בהתאם לצרכי המותג.