קפטן קרדיט

מהיום משווים גם בהלוואות 

אין משהו שמפחיד אותנו הישראלים יותר מלצאת פרייארים. אנחנו ניסע לצד השני של כדור הארץ רק כדי לחסוך כמה שקלים על זוג נעליים, נקנה חמישה מוצרים שבמבצע גם אם בחיים לא נשתמש בהם ונזכה בתואר אלופי העולם במיקוח אחרי עוד התמקחות מוצלחת בשוק בתאילנד.

אבל כשזה מגיע לפיננסיים, איפה שהחיסכון באמת יכול להיות משמעותי, זה לא באמת קורה. סקר שערכה לאחרונה האפליקציה הפיננסית קפטן קרדיט מצא כי 50% מהציבור בישראל לוקח את ההצעה הראשונה להלוואה בלי להתמקח.  
זה לא קורה במקרה. מי שרוצה לעשות כיום סקר שוק של הלוואות, כרטיסי אשראי או חשבון בנק צריך לפנות לכל בנק או חברה לחוד, לחכות להצעה ממנה ורק אז להשוות ביניהן. מעבר לכך, גם האינטרקציה מול הבנקאים לא בהכרח מיטיבה אתנו. "בבנקים מדברים שפה 'בנקאית' שלרוב לא בהכרח ברורה לנו עד הסוף. לכן, אין פלא שאנחנו מרגישים הרבה פחות בנוח להתמקח או למצות זכויות", מסביר משה ידגר, מנכ"ל קפטן קרדיט. "זה נובע מכך שלאורך השנים התרגלנו לכך שמה שהפקיד בבנק אומר זו 'המילה האחרונה'. בפועל, זה ממש לא נכון. בנקאי בסופו של דבר הוא איש מכירות וזה לא שונה מכל חנות או אתר שבו אנחנו קונים".

להשוואת הלוואות באפליקציית קפטן קרדיט 

החדשות הטובות הן שבימים אלו המשוואה משתנה, לטובתנו – צרכני האשראי. פלטפורמת השוואת ההלוואות של קפטן קרדיט מאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לקבל הצעות אשראי שכבר מותאמות לדירוג האשראי שלו ולהשוות ביניהן. ניתן לראות בקלות מה יהיה ההחזר החודשי בכל הצעת הלוואה, מה יהיה גובה הריבית ומה יהיה הסכום הכולל שנחזיר. כך, אפשר להשוות בקלות ובמקום אחד את כל ההצעות ולבחור את זו שהכי משתלמת ומתאימה לנו. "כבר עכשיו אנחנו רואים שזה מוביל לשינוי בשוק", מסביר ידגר. "במחקר שערכנו ראינו ש-69% ממי שכן התמקחו על ההצעות הצליחו להוזיל את הריבית בזכות הצעה מתחרה או דירוג אשראי גבוה".

מהיום משווים גם בהלוואות 

***

כתבה שיווקית בחסות קפטן קרדיט