מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום ראשון: אלעל | McCann
משרד פרסום: מקאן תל אביב | סמנכ"ל שיווק: נדב חנין | מנהל פרסום: לי בן חמו | סמנכ"ל קריאייטיב: רן אלון | מנהל קריאייטיב: רעות רז | מנהל לקוח: בת-אל אסייג | הפקה: שושי ואודי | משרד מדיה: יוניברסל מקאן |מנהל קמפיין של משרד המדיה: מיכל ליבסקינד
מקום שני: שופרסל | גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS | מחלקת שיווק ופרסום שופרסל: זיו קסלמן, רוית בירנבוים, שיר אשכנזי, ניקול ביליק | קריאייטיב: יותם שרון, יניב חזן, נדב לוי | ניהול לקוח:קרן שכטר ויסמן, דור כתבי, רוני אורה, לי ליברטי | הפקה: מירי סלהוב מודעי, נועה פולק | משרד מדיה: PUBLICIS MEDIA
מקום שלישי: חברת החשמל | אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY
משרד פרסום: אדלר חומסקי | סמנכ"ל שיווק: מירי שאול | מנהל פרסום: גילי שחם זנגו | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהל לקוח: חני קדוש, עמית אסנהיים, קורן הירשברג | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של משרד המדיה: יאנה קוליק
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%