מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום ראשון: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב
אודי כגן ואביו הפיקטיבי שבסך הכול מנסה לסגור ביטוח, מזנקים עם הפרסומת של ביטוח 9 אל המקום הראשון.
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | לקוח: ביטוח 9 | שם הפרסומת: עמוד הבית | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יעל אפלבאום, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | במאי: רני כרמלי | חברת הפקה: אוג
מקום מקום שני: MAX Back | מקאן תל אביב
משרד פרסום: מקאן תל אביב | לקוח: MAX | שם הפרסומת: הלוואות | מנהלת תקשורת שיווקית ומותג: גלית הראל הכט | מנהל פרסום: רות וולגמהוט דניאלי |מנהל קריאייטיב: רן אלון, אדם פדר, ליאור ברגמן, עומר קירשטיין | מנהל לקוח: אינה טובין, אנאש עלייב | הפקה: בן ויניק | משרד מדיה: UM + UMD | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: מיכל ליבסקינד, רועי קון, אביעד אשכנזי, יובל אשל
מקום שלישי: מפעל הפיס | אדלר חומסקי
| אדלר חומסקי & ורשבסקי
משרד פרסום: אדלר חומסקי | שם הפרסומת: מפעל הפיס - מנוי פיס | סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום: צביקה פיליפס | מנהל אגף קשרי לקוחות: אילן דרור | מנהלת פרסום: חמי פדן | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: מיכל יצחקי | סופרוויזרית: רויטל שיף | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהלת קמפיין של המשרד מדיה: לירון רוזנפלד, ולריה סניצר
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%