מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: פריגת | BBR - באומן בר ריבנאי

הפריגתולוגיה של שלום מיכאלשווילי עוברת מהספר אל המסך וכובשת את לב הצופים. יחד עם השחקנית עלמה קיני הם מתמקמים היטב בצמרת הדירוג.  

משרד פרסום: BBR - באומן בר ריבנאי | לקוח: פריגת | שם הפרסומת: פריגתולוגיה | צוות שיווק: דפנה פרבר, לירון אורנשטיין, שאנל בן דוד, אוסנת רוזנבלט | סמנכ"ל קריאטיב: יגאל עזרא | מנהל קריאטיב: עדי פרחי | צוות קריאטיב: שובל דר, אמיר שירצקי | סמנכ"ל לקוח: רן דנינו | אסטרטגיה: הדס דובלין, אסף נרסון | סופרוויזרית: איילת יפת | תקציבאית: נילי ויס | הפקה: איריס ישראלי, נורית רימון | חברת הפקה: גוסטבו הפקות | משרד מדיה: יוניון מדיה | מנהלי קמפיין של משרד המדיה: איילת נקר, בר גלאי 

מקום שני: קוטג' תנובה | מקאן 



משרד פרסום: מקאן | לקוח: תנובה |  שם הפרסומת: קוטג׳ תנובה | מנהלת אגף שיווק: מיכל בצר | מנהלות תקשורת שיווקית: מאיה סלומון, ירדן אנוש | שיווק: יעל אטיאס | סמנכ"ל קריאטיב: ירון פרל | מנהל קריאייטיב: אמיר קפח | סמנכ"ל לקוחות: שני שאול | מנהל לקוח: גלעד גדיש | הפקה: ראבל | משרד מדיה: יוניברסל | מנהלת קמפיין של משרד המדיה: מיכל ליבסקינד

מקום שלישי: קרן קיימת לישראל | אדלר חומסקי
| אדלר חומסקי & ורשבסקי

משרד פרסום: אדלר חומסקי | לקוח: קק"ל | שם הפרסומת: קמפיין ט"ו בשבט | מנהל מערך הסברה קק"ל: צחי משה | מנהלת אגף דוברות ופרסום: שגית רחמים | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהל לקוח: טל ויסבוך, יעל שגיב, חן ורדי | הפקה: מרקט מסטר | משרד מדיה: מדיה קום | מנהלת קמפיין של משרד המדיה: שירי פרידמן

על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%