היריעה קצרה מלפרט על חוסר הוודאות ששורר כיום במשק. ככל שהישראלים נאבקים בעובר ושב ובתשלומי המשכנתה, סוגיית השירות בכל הקשור ליחסיהם עם המערכת הבנקאית מקבלת חשיבות גבוהה בהרבה מזו שהייתה בשגרה. אפשר לכתוב על כך מחקרים רבים וסקרי שוק, אך את ההוכחה המובהקת לכך ניתן למצוא בהפסקת הפרסומות. במהלך השבוע החולף בנק לאומי עלה עם פרסומת חדשה שמקדמת את זמינות מנהלי הסניפים בווטסאפ. התוצאות היו מהירות: מקום ראשון בדירוג קקטוס הזהב השבועי.
קשה להתעלם מהקמפיין הזה. יחד עם McCann תל אביב, בלאומי החליטו להתחמש בעומר אדם כדי להעביר את המסר. כשם שאדם הנציח את שליטתו הבלתי מעורערת בקהל הישראלי עם "תוציאו את הטלפונים" ו"תפתחו את הסטורי", כך גם בלאומי מבקשים להבהיר: את המהלך הזה יש להנציח, כי מעתה הכול עתיד להשתנות.
בפתח הסרטון נראה הפרזנטור הקבוע גל תורן, כמעט כמו פרשן, מסביר את שהולך לקרות: מנהלי הסניפים הולכים לשתף את הטלפונים שלהם יחד, ברגע אחד בלתי נשכח. מהסצנה בה כולם המנהלים עושים זאת, כשעומר אדם רוקד על הבמה, כבר אי אפשר להתעלם.
"היעד המרכזי שמנחה אותנו בלאומי בשנים האחרונות הוא להוביל מהפכת שירות אמיתית במערכת הבנקאית בישראל", מסבירה מיטל שירן סמנכ"לית השיווק של לאומי. "את המהפכה אנחנו עושים באמצעות השקה מתמדת של שירותים ייחודיים שייתנו ערך אמיתי ללקוחות. בהתאם לכך, אנחנו מתכננים באופן שיטתי מהלכים פרסומיים שיעמדו מאחורי ההבטחות שלנו וגם יהיו מעניינים, מרגשים ומחדשים עבור כל בית בישראל".
"האיש המתאים לספר את הסיפור"
זו לא הפעם הראשונה שבלאומי מביאים שחקן חיזוק לתורן בקמפיינים שלהם. "כשהבנו שיש לנו ביד מוצר בנקאי חדש ופורץ דרך שטרם נראה במערכת הבנקאית, חשבנו מי האישיות שתתאים לספר את הסיפור שלנו לצידו של גל תורן, הפרזנטור המוכר והאהוב שלנו", מספרת שירן. "לא היה לנו ספק שעומר אדם, מהאומנים המצליחים בישראל בשנים האחרונות, לצד הקטע המפורסם שבו הוא מפעיל את הקהל , הוא האיש לעמוד לצידו של גל כדי לתת למהלך שלנו את הערכים הנוספים שחשובים לנו".
להצלחה הזו שותפים גם הצוות שמלווה את לאומי ב-McCann. "אנחנו הולכים יד ביד שנים ארוכות – ולא בכדי", מציינת שירן. "לאומי הוא הבנק המוביל בישראל, ואך טבעי שמשרד הפרסום שלו יהיה המוביל בישראל בתחומו. האנשים המוכשרים והמקצועיים של מקאן חכמים, קשובים לכל בקשה שלנו ושותפים יחד איתנו בבניית אסטרטגיית הפרסום המנצחת של הבנק. אם החיבור לא היה כה עמוק וטבעי - לא הייתם חוזים בהצלחה הזו על המסכים".