מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום שלישי: עידן חביב בדייט ל "תמי 4" | אדלר חומסקי
הדייט של עידן חביב לא כל-כך צלח אבל הפרסומת דווקא כן. כנראה שככה זה כשיש לך אובססיה למטהר המים החדש של "תמי 4", אבל אין מה לעשות והקסם העידן חביבי הזה מצליח להזיז לנו משהו בלב כל פעם מחדש.
הפרסומת הגיעה לציון גבוה ב-45 אחוז מהפרסומות האחרות במדד הזכירות. במדד האטרקטיביות הפרסומת הגיעה לציון גבוה ב-72 אחוז מהפרסומות וציון המדד המסכם של הפרסומת הגיע ל-84 אחוז.
מנהלת אגף שיווק: טלי אליצור| מנהלת תקשורת שיווקית: דפנה גן| מנהלת פרסום: הילה פרדיארו| מנהל קריאייטיב: מיכאל קוטקס| מנהלת לקוח: ליאור גלעד| תקציבאית: מאיה גולדרט| הפקה: מיאלמה הפקות
משרד מדיה: מדיה קום| מנהלות קמפיין של משרד המדיה: גלי פרנקנברג, אוריה זקן
מקום שני: דדי החתול ל"תאגיד המחזור תמיר" | גליקמן שמיר סמסונוב
דדי החתול של "תאגיד המחזור תמיר" מעגל עיניים חמודות וחושק בפיליפ הדג ואנחנו מתלהבים בו ומדרגים את הפרסומת שהכריזה על תחרות יום המחזור של ישראל במקום השני השבוע.
הפרסומת הגיעה לציון גבוה ב-32 אחוז מהפרסומות האחרות במדד הזכירות. במדד האטרקטיביות התשדיר הגיע לציון גבוה ב-87 אחוז מהפרסומות וציון המדד המסכם של התשדיר הגיע הוא ל-87 אחוז.
סמנכ"ל שיווק: שלי מלצר| מנהל פרסום: שרונה שלום| מנהל קריאטיב קריאטיב: יגאל שמיר| מנהל קריאיטיב: עדי ברונר| צוות קריאטיב: רונן לוין וניר לניר| מנהל לקוח: עירית פסטרנק ומורן ג'וליאן| הפקה: גוסטבו הפקות, גראוויטי| מנהלת מחלקת הפקה – מירי סלהוב| הפקת משרד פרסום: שחר לוי| משרד מדיה: publicis media
מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי לס
מקום ראשון: אגם רודברג לרשת הפארם BE | גיתם BBDO
אין ספק שאימהות הן גיבורות על בכל מקום ובכל זמן. ובמיוחד אגם רודברג בפרסומת לרשת הפארם "BE" שכמו כל אמא מולטיטסקינג מטיילת בין המדפים ומפזרת אבקת קסם לכל עבר עד המקום הראשון במדד הפרסומות השבועי.
התשדיר הגיע לציון גבוה ב-53 אחוז מהפרסומות האחרות במדד הזכירות. במדד האטרקטיביות התשדיר הגיע לציון גבוה ב-84 אחוז מהפרסומות וציון המדד המסכם של התשדיר הגיע ל-94 אחוז.
סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן| מנהלות שיווק: רונה סיסטר וסיון ברלר| מנהלת פרסום: מעיין בן דוד דרוקר| סמנכ״ל קריאייטיב: אדי גרצמן| מנהל קריאייטיב: אמיר אסייג| סמנכ״ל לקוחות: עומר אביעד| ניהול לקוח: שובל ברנט| אמבר סנסורה ונוי אזולאי| הפקה: מיאלמה| במאי: אוהב פלנץ| מנהל הפקה: אלון שמואלוף| מפיקים: רפאל אדינייב ורון עופר| משרד מדיה: TMF, Ocean| מנהלות קמפיין של המשרד מדיה: טל לוכביצקי ודורין מור
על המדד
מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 12 שאלות שונות): זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא: פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה.
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%