מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום ראשון: מיני סופרז | מנצ'
ראמזי חוזר לסופר אלונית כדי להצעיד אותם היישר אל המקום הראשון. הפעם עם הרכב רוק שלא נופל מאלו שרואים באצטדיונים.
משרד פרסום: מנצ' | לקוח: דור אלון | שם הפרסומת: מיני סופר אלונית קמפיין | מנהל פרסום/שיווק: יפעת סטאל, רותם קופרווס | קריאייטיב: אור לביא (סמנכ"ל קריאייטיב), קובי אדרי, רועי לינדנבויים |מנהל לקוח: דריה נטל, מעיין הרוש |הפקה: נעמה בלז, עדי בוטוין | שחקנים: אמיר שורוש, אלי זולטא, תמר קורן, עמית איצקר | כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן | חברת הפקה: WE DO | במאי: אורן שקדי | עיבוד מוזיקלי: KNOB | משרד מדיה: יוניברסל | אסטרטגיה: שרון שלו-לבצור, תמר מצאלחה
מקום שני: קוטג' תנובה | מקאן
משרד פרסום: מקאן | לקוח: תנובה | שם הפרסומת: קוטג׳ תנובה | מנהלת אגף שיווק: מיכל בצר | מנהלת תקשורת שיווקית: מאיה סלומון, ירדן אנוש | שיווק: יעל אטיאס | סמנכ"ל קריאטיב: ירון פרל | מנהל קריאייטיב: אמיר קפח | סמנכ"ל לקוחות: שני שאול | מנהל לקוח: גלעד גדיש | הפקה: ראבל | משרד מדיה: יוניברסל |מנהל קמפיין משרד מדיה: מיכל ליבסקינד
מקום שלישי: HOT | ראובני פרידן
| אדלר חומסקי & ורשבסקי
משרד פרסום: ראובני פרידן | לקוח: HOT | שם הפרסומת: וויפייבר - מחבואים | משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק: צביקה שיינפלד | מנהלת חטיבת שיווק: עינת ינאי | מנהלת מרקו"ם: רונית חביב | מנהלת פרסום: ענבל נברו | קריאייטיב: ליאור נויפלד, תומר אברמוביץ', ינון יוסף | ניהול לקוח: אסף גריס, שיראל מנדיל | הפקה: שושי ואודי הפקות,Shortcut Playground | משרד מדיה: יוניון מדיה | מנהל קמפיין משרד מדיה: נילי ברונר ומיה זהר
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%