מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום ראשון: שופרסל | גיתם BBDO
השאריות הטעימות מחג השבועות עוד איתנו: אירנה יוצאת לקניות לחג ועל הדרך מביאה את שופרסל אל צמרת הדירוג
משרד פרסום: גיתם BBDO | לקוח: שופרסל | סמנכ"ל שיווק: זיו קסלמן | מנהלת יח' תקשורת שיווקית: רוית בירנבוים | מנהלת שיווק: שיר אשכנזי | מנהלת פרסום: ניקול ביליק | סמנכ"ל קריאייטיב: ערן טלמור | מנהל קריאייטיב: אמיר אסייג | | צוות קריאייטיב: עדי זוהר, אביעד רוזנברג, גבריאלה אלקיים ודס שטיין | סמנכ"ל לקוחות: רועי תורגמן | סופרוויזירית: שובל ברנט צורף | צוות ניהול לקוח: שני שפירא, דר שמעוני ומאיה כרמון הפקה: מיאלמה | מפיקים: נועה נורליאן ואלון שמואלוף | משרד מדיה: TMF ואושן | | מנהל קמפיין של משרד המדיה: דפנה גורן, אביטל דיין, דורין מור ודניאל אלאלוף
מקום שני: בנק לאומי - משכנתא | McCann
מקום שלישי: מילקי טריו | אדלר חומסקי & ורשבסקי
סמנכ"ל שיווק מחלבות: לירז סופרין | מנהלת תחום שיווק מעדנים: נעמה גל | מנהל תקשורת שיווקית: איציק אדרי | מנהלת מותג מילקי: הילי ארנון | סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס | מנהל קריאייטיב: קובי כהן | מנהלת לקוח: ליאור גלעד | סופרוויזרית: רויטל שיף | תקציבאית: ענת שפיגלמן | מפיקים: גל גינוסר וירדן ברנר | הפקה: ג'רונימו | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דנה מנור
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%