מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?  

מקום ראשון: ביטוח 9 | גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס

הוא ניסה כל כך הרבה פעמים, ועדיין המאבק נמשך: אודי כגן מנסה ללמד איך עושים ביטוח של צעירים. זה נגמר במסעדה עם צ'ופ-סטיקס ובצמרת הדירוג. שוב.

משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס | מנכ"ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יגאל שמיר | צוות קריאייטיב: אבנר רסל, יעל אפלבאום, דודי בן סימון | סמנכ"ל לקוחות: קרן שכטר ויסמן | סופרוויזר: דור כתבי | תקציבאית: רוני אורה | סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי | מעצבים גרפיים: אלעד שרון וירדן לביא-בר | מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב | מפיקה: נועה פולק | סמנכ"ל שיווק: מרב קליפר פרץ | מנהלת שיווק: ורד ברזילי | מנהלת פרסום: רותם מזרחי | במאי: רני כרמלי | חברת הפקה: אוג

מקום שני: טרה | גליקמן שמיר סמסונוב

תסריט ואנימציה: ניר וגלי | מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר | מנהל קריאייטיב: ניר אמבר | קופירייטר: אבנר רסל | ארט: ניצן אמיר | סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק | סופרוויזרית: מורן ג'וליאן | תקציבאית: דנה סנהדראי | מנהלת הפקה: מירי סולהוב | מפיקה: אלה שרייר ונטע פרץ | סטודיו: עינת שבו ואלעד שרון | מדיה: איילת נקר, בר גלאי, אוולין אליאב ועינת לוין | לקוח: טרה - מנהלת חטיבת החלב: צופית אשכנזי | מנהלת שיווק טרה: פנינית דניאלי | מנהלת מותג: מיכל קרשנבוים | מנהלת מותג: הילה דוד | מנהלת מותג: מאיה שגיב | חברת הפקה: ג׳ימיני קריאייטיב | בימוי: יונתן גורפינקל | בימוי ועיצוב אנימציה: גלי אדלבאום | תסריט: ניר גרבר | אנימציה: מתן ים, טל גדון | מפיק אחראי: קובי הופמן | מפיק בפועל : שירלי זלצמן | מנהל הפקה: ניצן בידרמן| עורך: שי אפלברג

מקום שלישי: Nespresso | McCann

משרד פרסום: מקאן תל אביב | סמנכ"ל שיווק: יפית מנטין | מנהל פרסום: נטליה לוי | מנהל קריאייטיב: נועה נבות | מנהל לקוח: רוני פילוס | הפקה: הוגרת' | משרד מדיה: מקאן יוניברסל | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דור כץ



על המדד

דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות הבולטות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+. 

תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):  
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.

טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9% 

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%