חברת שופרסל ומועדון הנוסע המתמיד של אל על הודיעו היום (שני) על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן שיאפשר לבעלי מועדון הנוסע המתמיד שחברים גם במועדון SUPREME של שופרסל לצבור נקודות לטיסה על כל רכישה.

 ברבעון השני של שנת 2022 רשמה אל על רווח נקי של 100 מיליון דולר בעקבות הטבת מס שקיבלה ממכירת פעילות מועדון הנוסע המתמיד לחברת הבת ואת מימון העסקה קיבלה באמצעות הלוואה שקיבלה מהפניקס. גם הכנסות החברה צמחו לאחר שבמרבית המדינות הוסרו מגבלות הקורונה כמעט לחלוטין. 

המועדון, שנמכר לפי שווי של 400 מיליון דולר – גבוה מערכה של החברה עצמה – והוא אחד מהנכסים המניבים של החברה. באמצעותו, מנסה החברה לייצר יתרון יחסי ללקוחות פוטנציאליים על פני חברות אחרות. מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה יותר מ-2.5 מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-330 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס המרכזי בשימוש היומיומי של הלקוחות.

"הצלחת שיתוף הפעולה בין שתי החברות בשנים האחרונות הניבה ערך מוסף משמעותי למחזיקי פליי קארד הנהנים מהטבות אטרקטיביות במיוחד", מסר רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-פליי קארד. "החיבור שלנו לרשת הקמעונאות המובילה בישראל יוצר עבור הלקוחות שלנו הטבות חסרות תקדים".