החדשות
תגובות (82 תגובות ב-63 דיונים)
63. למה?! כי כשפינו מתנחלים זה לא הפריע לאף אחד מת"א
וכולם שם שמאלנים עמותתתת זה למהה ~!
* "ראש בראש אני אלך איתך"   08/09/11 | 10:03
62. עדכון הסיוע בשכר דירה לנכים נפשית
למשרד השיכון האטום לא מספיק שלבן זוג אחד 75%נכות נפשית ואינו מסוגל לעבוד כלל אלא שהם דורשים ברוב חוצפתם שגם לבן הזוג השני יהיו גם לפחות 75% כדי לזכות ב1170שח שהם כיום פחות מ-50% (במקום 95% לפני כשנתייםכאשר שכר הדירה היה1250שח שעלו כיום ל2500 שח)הדרישה הנחוצה: להעלות את הסיוע ל2375 שח כדי לשמור על גובה סיוע ריאלי שנית לאשר סיוע גם כאשר רק לאחד מבני הזןג 75%נכות אני מבקש מכל מי שמסוגל להשפיע על הוספת דרישות אלה לרשימת הדרישות הלגיטימיות לעשות כן ותבוא עליו ברכה כל מי שיכול ליצור קשר עם מארגני המחאה המבורכת נא לידע אותם ויפה שעה אחת קודם אילן 0523635685ת.ד 3426 בת-ים 59133
* אילן יעקבי   03/08/11 | 19:41
61. בקשה לעידכון הסיוע בשכר דירה לנכים נפשית -הסיוע ממשרד השיכון
גובה הסיוע היה 95%לפני שנתיים כאשר שכר הדירה במודיעין ע ילית היה 1250 שח (סיוע ב-1170 שח) אבל לפני שנה המחיר עלה ל2500 שח שהם כיום פחות מ-50%משרד השיכון כמובן אטום להרעה ולפגיעה בנכים שאינם מסוגלים לעבוד עם נכות נפשית של 75% (הנחשבים ל100%) שנית אני מבקש ממנהיגי המחאה להוסיף את הצןרך בעדכון הזועק לשמיים כי האומללים האלה אינם מסוגלים לתבוע דבר
* אילן יעקבי   03/08/11 | 19:20
60. יהודים תומכים במחאה
מחאת האוהלים היא לא מחאה של תלאביבים, אלא של הציבור כולו. חבל שהציבור הדתי והחרדי לא משתתף במחאה. נציגי המדינה עושקים את כולם. כולם חוץ מהעשירים סובלים ממשכורות נמוכות לעומת מחיה יקרה ומצוקת דיור בלתי נסבלת. את הציבור הדתי לאומי זה לא מעניין כי הוא חי בבועה משלו, בחברה סטרילית בהתנחלויות ללא עניים. הציבור הזה שקיבל מכה קשה בהתנתקות עדיין ממשיך לסגוד למדינת ישראל בכל מחיר. הם לא מבינים שהמדינה מורכבת מאזרחים, בני אדם שאם הם סובלים ונפגעים אז למושג מדינה אין חשיבות. לתמוך במדינה או במפלגה בכל מחיר זה עבודה זרה!!! תצאו מהבועה זאת ממש לא מחאה פוליטית, אנשים פה סובלים!!! לא מוכנים יותר לשרת את הפוליטיקאים ואת הטייקונים! שהם ישרתו את העם- כי זאת חובתם! אני אשה חרדית ואני מתביישת שבמקום להגן על החלשים הציבור הדתי עוסק בפרשנות פוליטית על המחאה. האדם, ובטח היהודי חשוב יותר ממלחמה עיקשת על אדמה. תמשיכו כהרגלכם לסגוד למדינה שעושקת את החלשים והופכת את הציבור לעניים. בהתנתקות אני כאבתי באמת את הצער של המתנחלים. חבל שהם לא משתתפים בצער של שאר הציבור. אני לא אתמוך ואצביע לאף מפלגה אם היא רומסת את האזרחים, גם לא למפלגות דתיות או חרדיות.
* שרה אשה חרדית    31/07/11 | 13:19
59. גועל נפש
אני לא מאמינה כמה דעות קדומות וכמה רוע אנשים כותבים פה....אתם לא באמת יודעים כמה תקציבים מקבלים הדתיים ואתם רק מפלגים את המדינה לקבוצותיה....הדתיים מוחים לא פחות, אבל מה לעשות שההפגנות בשבת? זה חילול שבת כבד מאוד לעם ישראל.....!
* רחל   31/07/11 | 12:08
58. איפה הם היו כשאנחנו נלחמנו על הבית
התחושה הכללית היא שהתלאביבים עכשיו נלחמים על הבית שלהם. כל כך קל לכאוב את הכאב שלך או את הכאב של מי שמאוד רחוק ממך (הגר,האלמנה והיתום), אבל את הכאב של האחים שלהם הם לא כואבים. למרות שמחאתם צודקת קשה לי להילחם על הבית שלהם בזמן שהם לא מכירים בבית שלי.
* כנסו כי זו התשובה האמיתית   31/07/11 | 10:24
א-מ-ת צ-ר-ו-פ-ה
* יוסיל'ה   04/08/11 | 21:03
57. המחאה הזאת צודקת אך לא כזאת תמימה
מטרת המחאה היא גם ליסחוף את ההמון לתמיכה בשמאל אל תיפלו בפח המחאה צודקת אך השלטון בישרל צריך להישאר ימין כדאי שלא יהיה פה בלאגן צריך ראש ממשלה שידע לאזן בין הדברים ולא סתם שמאלני שעכשיו ידאג רק לזה וישכח מהביטחון ויתן לערבים לעשות פה מה שהם רוצים (למרות שגם היום הם עושים זאת ומי שמיתבונן יודע)
* אור   31/07/11 | 03:12
56. קצת מסכים אבל הרבה לא מסכים
אמנם אתה צודק במעט מדבריך על כך שהרבה מהערכים היחידים שלנו נשענים אך ורק על שלמות הארץ וזה דבר שצריך תיקון אבל לעומת זאת ישנה הסתייגות אצלנו כי עד כמה שתגידו שהמאבק אינו פוליטי(ואני מסכים שהתחלתוו ורובו אינם פווליטיים) ישנם כמה סימנים של פוליטיקה שמעורבבת כמו המחאה התחילה בת״א חלק מהשלטים שנראו היו דומים במיוחד לשלטי שלום עכשיו והחשוב מכל שנזכרתם במחאה הזאת בזמן שלטון נתניהו ואתם תוקפים אותו ואת ממשלתו כאילו הם האחראים הבלעדיים לתוצאות של הדיור היקר, אז אני חושב שזה יקח עוד טיפה זמן עד שיהיו דתיים במאבק וזה עוד יקרה( כמו שיוזם המאבק על הקוטג׳ היה חרדי) 
* דתי   31/07/11 | 02:07
55. אם התשקורת בעד, אנחנו נגד. פשוט מאוד
ברגע שיונית לוי וחבריה מתלהבים בטירוף חושים בטלויזיה, רואים את ההתלהבות הפתטית שלהם- אנחנו מבינים מיד שאסור לתת יד להפגנה הזו. חוץ מזה שבהתחלה היו דתיים שהשתתפו והביאו שלטים משלהם- אז קרעו להם את השלטים בפראות.
* מימי   30/07/11 | 23:51
54. ???
מי שעומד מאחורי המחאה הזו הם קומץ שמאלנים מפונקים. גם אני לא קיבלתי כלום מהמדינה ובארבע ידיים (שלי ושל בעלי) גדלנו חמישה ילדים ובנינו בית (לא במרכז תל אביב). ראינו בעיתון את "הפגנת העגלות". לי לא היו עגלות כמו שהיו שם. אני הסתפקתי בעגלה פשוטה יותר . . .לילדים שלי לא חסר דבר !
* מירי   30/07/11 | 23:25
53. לא משתתפים בגלל שהמחאה היא טריק של השמאל להוריד את ממשלת הימין
גם לי אין דירה והייתי משתתף בהפגנה אבל, לא עשו אותי באצבע: הרי במשך שנים שרים מהשמאל וקדימה דרכו עלינו ובחסותם עלו המחירים לטירוף אבל אז, הכתב הנכבד לא פצה פה מכיוון שהוא שייך לצדיקים לפי דברי הנביאים שלא מוחים כל עוד לא מדובר במפלגה שאינה לרוחו... אז מה השתנה עכשיו? אז זהו שכלום!!! זוהי הממשלה היחידה שעוד עשתה משהו על מנת לפתור את נושא הדיור אבל ארגוני השמאל הקיצוני ובכללם גם כמה כתבים פסידו-מבינים ביהדות מנסים לנגן על הצד ההומאני בתורה כשכל מטרתם היא מחאה למען הורד את ממשלת הימין מהשלטון . זהו טריק של מיעוט קיצוני שמאלני בתמיכת הקרן החדשה מדוח גולדסטון ואנשי תקשורת בעלי אותן השקפות בדיוק, שמנסים להשכיח את מחדלי ממשלות השמאל שהביאונו הלום.
* לא עשו אותנו באצבע   30/07/11 | 22:53
52. אין דתיים/חרדיים במחאה הזו כי:
א. כל מחאה חברתית "מסריחה" כמו בושם "שמאלני"..אוי ואבוי! כי אם אין למחאה בישראל קשר לירושליים? - עוד תישכח ימינו.. ב. כי איפה היו השמאלנים המפונקים כשהם "התנותקו" מחבל עזה? עכשיו - שיחכו.. ג. כי רובם מבינים שהתרנגולת המורעבת שהטילה להם ביצי זהב למרות הכל - מאיימת להתפגר, והם בודקים אם היא רצינית..
* חנה גוואלדה!   30/07/11 | 21:31
51. זה שאתם בדקתם רק בתל אביב-
לא אומר שזה מידע שתקף בכל הארץ
* דור   30/07/11 | 20:25
50. דתיים
אנו לא ניראה את הדתיים מפגינים כי להם יש דירות אם 4 כיווני אווויר מים זורמים בברזים כי ראש המימשלה נותן להם כסףףף ומילגות אל גבינו אז ביגלל זה לא ניראה אותם צועדים עימנו
* לונה   30/07/11 | 20:05
דתיים ל א חיים ממלגות
אני לא מכירה דתי אחד שיש לו דירה עם 4 כ"א ממילגות!.!!צאי מהסרט שלך מהר גם חילוני נכה מקבל קצבה לא יכול לחיות ככה מהמלגות של המדינה על "הגב" שלך!!
* דתיה   11/08/11 | 10:59
49. כי הם קוראים תורה בבית כנסת ממוזגן וגם מקבלים על זה 6000שקל כהתחלה אז למה שישבו באוהלים באמצע תל אביב
והפגנה שקתה והוגנת לא תספק אותם אלא יפגינו באום אלפחם ויפגינו בירושלים נגד חניון שעובד בשבת אבל בעד הורדת מסים ודיור לאאא? כי אותם מסים שאנחנו משלמים הם מקבלים אותם כמשכורת אז לאמשתלם להם להוריד מסים .חיים על חשבונינו
* אמיר   30/07/11 | 18:35
כול כך נכון!!!!
צודק ב 100 אחוז ....רוצים לשמור רק על התחת שלהם
* נעמה   30/07/11 | 21:33
לאאאאא והחילונים דואגים לכל העם ולטובתו
עדיף שתסתמו
* אביבה   30/07/11 | 22:34
50 את חיה בסרט !!! מה הקשר עשיו דתיים ? איפה אתם היתם בהתנתקות????
* גדי   31/07/11 | 01:14
אומרים ממוזג בלי נון סופית
* לב   31/07/11 | 10:16
48. פשוט מטומטמים
חבל שמתעסקים בשטויות במקום במטרה. אדם דתי זה בנשמה לאותו דווקא כיפה וציציות . חבל שמתעסקים בתפל במקום במטרה
* גיל כהן   30/07/11 | 10:40
47. באמת היה נחמד לראות יותר דתיים
יותר דתיים במאהלים היה נותן יותר תוקף למאבק. הזדמנות לאיחוד רחב בחברה הישראלית
* דרה   30/07/11 | 08:25
46. הדתי ימיני רוצה לשיר את התקווה
והוא גם נגד הממשלה דרך אגב תמיד הצבעתי ליכוד אך נמאס לי ואני בעד מהפיכה
* טלי בר יהודה   30/07/11 | 08:21
45. האמת
כי הדתיים והחרדים מקבלים תמיכה הרבה יותר רחבה וגדולה מהממשלה, אם הם ימחאו לצד הרוב של החילונים שלא מקבלים קצבת מחיה לא הגיונית אלא ממנים אותם (ולכן אין להם בעצמם כסף) זה יהיה צביעות מוחלטת, אולי יש להם לשם שינוי קצת "כבוד"
* מאמינה בשינוי   30/07/11 | 04:55
44. למה אתה מפלג את העם ?! אני מאמין ללא כיפה שתומך !!
* זיו אליה   30/07/11 | 02:36
43. אני לא משתתף בהפגנות השמאל הקצוני
* בעד הקרן הקימת מישנה   30/07/11 | 02:31
42. אתם יודעים איזה סרט זה
להקים אוהל שהוא בית כנסת. וגם באוהלים שם אין הפרדה בין נשים וגברים ואין צניעות ואין הפרדה בין בשרי לחלבי. ויש שם את הקהילה הגאה שהם לא הכי מסתדרים איתם. ומעבר לזה במקום לשבת ליד שולחן השבת ולאכול ביחד הם צריכים להפגין עם שלטים ברחובות עד השעות הקטנות של הלילה אז בשביל מה להם.
* אחד   30/07/11 | 01:51
41. בחולון יש אוהלים של דתיים
* בחולון יש אוהלים של דתיים   30/07/11 | 01:03
40. יש מאהל של דתיים ענק כאן בעמק
אז אל תספרו סיפורים לא נכונים
* ימינית   29/07/11 | 21:22
39. כי דתיים חיים טוב מהכסף של החילונים ומפחדים שיסגרו להם את הברז
* רילי   29/07/11 | 21:19
38. כי זאת מחאה שממומנת ע"י ארגוני שמאל
* אחד שיודע   29/07/11 | 20:59
37. אל תרצחו,אל תגנבו,הנה,אני אלוהים ותקשיבו לי
10 מצוות ואפילו יותר גם אני יכול לתת,זה אומר שאני אלוהים? לא הדור של היום מבין את זה... גם לא רואים שם הרבה כהי עור,ועל זה לא כתבתם?
* גיא   29/07/11 | 20:29
36. אולי תשאלו את האנרכיסטים שגירשו את בני-עקיבא
* דני   29/07/11 | 20:06
נכון איזה כתבה מיתממת
* c   29/07/11 | 20:22
35. הדתיים מאמינים בתפילה יותר מבהפגנה
ולכתב מר אשר אתה ממש מנצל את עמדתך כעיתונאי לגרום לסכסוך ולמלחמת אחים נוספת בעם כאילו שאין לנו מספיק. הגיע הזמן שהתקשורת תרד לדתיים מהגב. ציבור שומרי המצוות לא מחוייב לך לבוא ולהפגין. ובכלל אני ראיתי הרבה דתיים שמפגינים באוהלים.
* סיוון   29/07/11 | 19:59
34. העיקר אוהל יוקרתי שמחירו זה מקדמה לביית.
* Ami   29/07/11 | 19:58
33. למה?! כי הכל בגללם
המדינה מוציאה מילארדים על השטויות שלהם במקום להשקיע בצבא חינוך ותשתיות לא רק זה הם קונים בית 300 אלף שקל ועוד נותנים להם הקלות במיסים איזור פיתוח כביכול
* שפינוזה   29/07/11 | 19:57
32. כי לא שומרים שבת,ואוכלים טרפפ
* Aaa   29/07/11 | 19:53
31. למה? כי עשיתם את המאה כמו וודסטוק!
וזה לא מתאים לכל אחד, גם לי, שאני לא דתיה, אבל בכל זאת- לא מתאים לי מה שהולך שם בתל אביב, חוץ מזה אני מניחה שגם מטעמי צניעות הם לא באים בהמוניהם לתל אביב כי לא הכי בריזה שם וכל האנשים מתפשטים שם, אז אל תחפשו אותם בנרות בסדר?
* מור   29/07/11 | 19:33
30. מכאן למלחמת אחים...הדרך קצרה
* ואז נמשיך להתקוטט...בגולה   29/07/11 | 19:30
29. למה לא משתתפים?כי רק דברים שקשורים לכפייה דתית מוציאים
רק אם פותחים איזה חניון או איזה קניוןם בשבת הם מוציאים את האף מהבית! רק אם מדובר באיזו מחאה על חרדי מקירבם שמואשם ונדרש לפי חוק להגיע לחקירה ומצפצף על מערכת בתי המפשט - או אז הם יוצאים בשצץ קצף, המון רב.
* אותם מהבית!   29/07/11 | 19:29
28. הבטיחו להם כסף והם יבואו בהמוניהם
* אחרי הכסף,הכוח והשררה   29/07/11 | 19:29
27. ככה זה
ככה זה כשמאימינים שאלוהים הוא זה שיביא להם את הכסף , הדירה וכל היתר.... רק חבל חברים חשוב שתבינו שזה לא אולוהים זה בסהכ משלמי המיסים!!!!! שמפגינים!!!!!
mikush26   29/07/11 | 19:17
26. לא היה לך רעיון אחר למאמר?!
עצוב..שזה מה שמעסיק אותכם..אבל זה כלכך ברור הרי שהדתי תמיד ימצא האשם..כשהיו במקום חרדים-ידעתם לזלזל ולייחס את נוכחותם בכך שהם ״מחפשים את מזלם״ועכשיו כשהם לא נמצאים בהמונם גם יש לכם מה להגיד!בושה!עם כל הכבוד..לדתיים/חרדים וכו׳ יש תכלית בחיים שלהם והיא לא מסתכמת בלבחוש בחרא ולגרבץ כל היום באוהלים.רואים שלתלאביבים המשועמים אין מה לעשות בחיים שלהם ועוד יש לך פה לדבר על הדתיים---אלו שבאמת מקריבים את עצמם!!!!לארץ הזאת!מש פוגל..נלחמה לקיום שלה כאן ולא לרווחה שלהם.מי שרוצה לחיות בעיר המזוהמת הזאת שיחיה בה ישלם את המחיר ויסתום.הדתיים לא צריכים להילחם בשבילכם!
* בשוק   29/07/11 | 19:15
25. זאת מחאה של מעמד הביניים שנדפק מקום המדינה והציבור הדתי-לאומי לא כלול בה, ובצדק.
הציבור הלאומי-דתי קיבל כל מה שהוא רצה במרוצת השנים, תקציבים א-ד-י-ר-י-ם, התחנפות של שרי הממשלה מכל הקצוות הפוליטיים, וזהו ציבור חזק בעל יכולת למחות, להשמיע את קולו, וליישם את רעיונותיו. הציבור הדתי-לאומי כמי שחי ברובו ביו"ש יכול לרכוש בתים בזול, ואפילו להינות מתחבורה ציבורית זולה. אנו - ציבור מעמד הביניים - נושאים בנטל הן את החרדים שלא מתגייסים, והן את הציבור הדתי-לאומי שיישום רעיונותיו עולים לנו במיסים רבים שמופנים לביטחון. אך בוא נניח שהמחאה הזאת כן קשורה לציבור הדתי-לאומי, אזי חוסר התמיכה מראה שמה שמעניין את הציבור הזה הוא רק גאולת הקרקע, ולא רוב עם ישראל שסובל תחת המעמסה שהם עצמם אחראים לו.
* ליאור   29/07/11 | 19:03
אתה אדיוט
רוב הציבור הדתי לאומי גר ביו"ש?איפה אתה חי? ברעננה היית פעם ? ובנתניה? ובפתח תקווה ? ובשהם?... זה שרוב הציבור שחי ביו"ש הוא דתי (וגם זה לא בטוח) לא אומר שרוב הדתיים חיים ביו"ש , חבל מאוד שנתנו לך במה בכלל.
* אוריאל   29/07/11 | 19:42
אל תכעס עליו הוא תוצר של הסתה נונסטופ נגד
כל מי שהוא לא חילוני שמאלני, הוא פשוט חלש מידי כדי לייצר דעות משל עצמו
* דני   29/07/11 | 20:27
ליאור, כל מילה בסלע. ולאוריאל...
אתה הוא זה שיצא אידיוט.
* טל   29/07/11 | 20:30
טל, למה בדיוק הוא יצא אדיוט?
תסביר את עצמך לפני שאתה פולט שטיות.
* ש, צפון   31/07/11 | 01:58
24. הקרע בין הדתיים והחילוניים...כל כך גדול
* שאפילו המחאה החברתית לא...מאחדת   29/07/11 | 18:58
23. למה אין דתיים? כי זה מחאה פוליטית!!
למה שיהיו דתיים?!!! זהו נסיון לפלג את העם. המחאה מוצדקת הדרך בה היא מועברת לא.. לכן אני לא מתפלאת שאני לא רואה דתיים במחאות הללו.
* תהילה   29/07/11 | 18:56
22. מה שיותר מעניין הוא למה המאמר הזה פורסם דווקא עכשיו?
כמה דקות לפני שבת. ואל תבלבל את השכל שהוא כבר משעה 8:00 מפורסם. שקר וכזב! רק עכשיו מאקו טרחו להעלותו ועוד בחמישייה הפותחת. המטרה היא שבעוד דקות ספורות הדתיים לא יוכלו להגיב ותהיה השתלחות של החילונים בהם. מספיק עם שנאת החינם!
* שבת שלום!   29/07/11 | 18:55
21. אולי כי יש להם שכל..
* דתייה   29/07/11 | 18:54
לרכב על גב ההישגים שלנו....זה כן
* שכל ישר   29/07/11 | 19:33
שתוק
* אביבה   30/07/11 | 22:32
20. יש המפגינים בעד עמם ויש המפגינים בעד עצמם
הציבור החילוני מפגין רק כדי לקבל טובות הנאה פרטיות. הציבור הדתי מפגין בשביל העם כולו
* יעקב   29/07/11 | 18:50
יפה אמרת
* gaga   29/07/11 | 21:14
19. שנאת חינם !
למה לחפש רק את הרע ?!!! אתה מחבר על סוציאליזם ומצד שני אתה מחפש לזרות רק שנאה ורוע . תפשפש במעשיך !
* חילוני   29/07/11 | 18:49
18. בגלל שזה לא בנפרד גברים ונשים וזה פריצות
* בני   29/07/11 | 18:47
17. הסיבה האמיתית
אולי כי דתיים לאומיים שאין להם כסף לדירות בת"א גרים במקומות שהכסף מספיק להם שם?! ואולי כי דתיים לאומיים שיש להם כסף לדירה בת"א מעדיפים לגור ביהודה, שומרון, דרום, צפון ומקומות אחרים שעולים פחות אבל למען אידיאלים?! בשביל ליישב את הארץ ולהשקיע את הכסף בילדים ודברים אחרים שחשובים להם יותר מדירה בתוך הבועה התל אביבית. או שאולי ההורים שלהם עבדו מספיק קשה בשביל לאפשר להם דירה בת"א.
* תל אביבית דתית לאומית   29/07/11 | 18:46
16. בכל המחאות יש המון דתיים הכותב רק מנסה ליצור פילוג
בכל המחאות יש המון דתיים כמוני, יש אפילו תפילה במניין, יושבים ביחד ושרים ביחד כמו הפסוק "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד". ועוד דבר קטן לגבי ההמראה של הסופרטנקר של ביבי - יש באריאל (שתשאר בשטח ישראל בכל הסכם שלום עתידי לכל הדעות) 30,000 יחידות שממתינות לאישורך בלבד, אז אל תספר סיפורים
* דתי מוחא   29/07/11 | 18:46
15. כנסו!!!!!!!
אתם ממש חצופים! אתם מציפים את כל הארץ עם הידיעות האלו כאילו פתאום אין מחר וביום ירושלים בסיבוב שערים כתבתם כתבה אחת בקושי יש לנו דברים יותר מעניינים לעשות לא שאמרתי שזה לא חשוב פשוט מרוב שאתם מתעסקים במחאות שכחתם את הבעיה עם הערבים זה הצרה הגדולה שלכם זה????? לא פשוט כי אם ככה החיים שלנו יפים נקודה למחשבה...
* דתיה לאומיה או איך שתקראו לי   29/07/11 | 18:44
14. שטויות
גם התורה לא המציאה שוויון חברתי, להזכירך התנ''ך במצבו הנוכחי נכתב באזור המאה השנייה. ומה עם היוונים? אצלהם לא היה צדק חברתי? בטח שהיה, הרבה יותר מאצל בני ישראל העתיקים, או המודרנים.(וגם הרבה לפני) אף אחד לא "המציא" את הצדק החברתי, זה משהו שבנוי לתוך כולם, אמפתיה והיגיון בריא, חוסר צדק הוא תוצר של שלטון כושל, מושחט, לא בריא, מדכא או חודרני.
* קארל מארקס   29/07/11 | 18:42