תגובות (765 תגובות ב-444 דיונים)
94. במסעדה של ערבים יהודי בחיים לא היה יוצא חי!
06/05/10 | 12:40
תגובתך הלא ראויה.
הרשי לי לומר לך שתגובתך בהחלט לא ראויה. הערבים יכולים להכין אוכל טוב בדיוק כשלנו, לפעמים אף יותר, שמציע סגנון חדש ומגוון בשבילנו. הם רק רוצים לפרנס את משפחתם, אין להם שום סיבה להרעיל אותנו. את חיה במציאות מוטעית לחלוטין אם זו דעתך.
08/05/10 | 20:17
93. הייתי צודק איתו סתם חראות מתנהגים כאילו זה המדינה שלהם
עושים פה מה שהם רוצים כלום לא מעניין אותם ואללה לא בגלל הדברים שהם היו עושים פעם פשוט בגלל איך שהם מיתנהגים פה פשוט ביזיון
06/05/10 | 12:39
92. להחרים את מסעדות הערבים במדינה
06/05/10 | 12:37
נכון !
06/05/10 | 13:03
להחרים מסעדת ערביות ?
אתם תמותו מרעב !!!!!!
יא חולי אוכל שכמותכם
06/05/10 | 14:07
אבל למה אני רואה אותך מטקבסט ממסעדה ערבייה , הפוסל בממו פוסל
חחחח פתטי .
06/05/10 | 18:38
91. בשביל מה חיים הכט בכלל
בשביל מה חיים הכט עשה את הקטע זה זה לא לעניין בכלל וחוץ מזה מגיע להם שלא ימכרו להם כלום ולא נדבר על זה שהם חיים על חשבוננו מקבלים ביטוח לאומי מקבלים בתים למה לנו להיהודים לא נותנים בתים ככה בקלות כמו שלהם למה מי הם בכלל ???
פשוט מאכזב!!!
06/05/10 | 12:37
תשתפשף!!
תפתח עיניים תתחיל לחיות.
06/05/10 | 13:03
90. חיים בוא ניראה אותך ניכנס לעזה ימשקפיים אחד משחק אותה חכם
מעפן מיסכן
06/05/10 | 12:33
89. לא רוצים ערבים בכלל!!!
חיים, איכזבת!
אנחנו מעריצים שלך! אתה עושה שליחות מדהימה.
התכניות שלך מרגשות אותנו עד כדי דמעות.
אבל ערבים???????!!!!!!!!!!!
לא רוצים אותם! את כולם לא רוצים!!!
06/05/10 | 12:32
צודקת..לא צריך אותם בכלל בארץ שלנו!!!
06/05/10 | 16:37
88. לא הייתי מתערב אבל אם היה נוצר אלימות מכך הייתי עוזר ליהודי
לא צריך להיות כזה דיון למה שאת קונה אצל ערבים לא אומרים לך לא מוכרים ליהודים אלא אתה לפעמים גם לא תצא חי מהלינ'ץ
הם לא צריכים להסתובב בחלקנו
06/05/10 | 12:31
87. קודם כל מתערבת וזורקת לו משפט שנית לא הייתי קונה -בושה וחרפה לאיזה מצב הגענו שמע ישראל
06/05/10 | 12:30
86. אפליה?טיפש..ניראה אותך הולך קנה קפה בעזה או בכל מקום ערבי אחר היו שוחטים אותך לא רק לא מוכרים לך
06/05/10 | 12:29
85. אתם גזענים באו לרהט יום שישי יהודים קונים שם
יהודים מבאר שבע באים לקנות ברהט
06/05/10 | 12:29
84. תעזור כי אתה בן אדם טוב..
היום הייתי בדרך ללימודים.. ניגש אלי בחור שנתקע בלי מזומן וביקש ממני כסף לשלם לנהג האוטובוס.. לא היה לי מטבעות נתתי לו 20 שקלים ולא ביקשתי את העודף.. לא יודעת אם זה כזה חשוב להגיד שהבחור היה עם כיפה.. אני יכולה לספר סיפורים על איך שמגבניקים הרביצו לשני האחים שלי סתם כך, ועל איך שמסתכלים עלי כל פעם ששומעים שאני מדברת ערבית, ואיך אנשים בני 70 שלא מזהים שאני ערבייה מתחילים לדבר איתי על זה שכל הכבוד לי שאני לומדת רפואה ושצריך לגרש את כל הערבים מפה, אתם רק צריכים לראות את הפרצוף שלהם כשאני אומרת להם "אבל אני ערבייה"..ולא אני לא שומרת טינה ולא שונאת את אף אחד (חוץ מליברמן).. זה לא עניין של ערבי או יהודי!! זה פשוט שצריך לעזור, כי אם חס ושלום אתם הייתם נקלעים לכזה מצב הייתם רוצים שמישהו יעזור לכם.
06/05/10 | 12:29
06/05/10 | 12:52
כל הכבוד!
הכל מתחיל מקשרים בינאישיים ודרך ארץ.
מאחל לך ולמשפחתך חיים יפים והצלחה!
06/05/10 | 12:57
מסכימה איתךך
יש להתנהג בצורה אנושית כלפי כל אדם לא משנה מאיזה מוצא הוא
06/05/10 | 12:58
אני מתנחלת
שלום לך,
אני מתנחלת ואני יכולה לספר לך על ילדה ערביה שהלכה לאיבוד והגיע למאחז והמתנחלים שם טיפלו בה, הביאו לה מזון עד שאספו אותה. אני אישית מאוד מזדהה עם הגישה שלך. צריך להתייחס בכבוד לכל אדם. ישנם ערבים רבים שעזרו ליהודים וגם להיפך (למשל בטבח תרפ"ט בחברון היו ערבים שהסתירו יהודים מפני הרוצחים). אני חושבת שארץ ישראל שייכת ליהודים כמו שהולנד שייכת להולנדים אך אשמח אם גם ערבים יגורו פה בשמחה ובשלום כאזרחים שווי זכויות.
06/05/10 | 13:01
כשאנחנו היינו מיעוטים באירופה ובארצות ערב
לא רק שמדי פעם אמרו שצריך לגרש אותנו, אלא עשו זאת באמת, וזה היה במקרה הטוב.
אנשים שמבצעים פיגועים, חוטפים חיילים, כולם דוברי ערבית. ואת מתפלאת שמסתכלים עלייך בחשש ובפחד כשאת מדברת את השפה הזאת?
מצבך לא מושלמת כמיעוט במדינה זו, אני מסכים, אבל הוא הרבה יותר טוב ממה שהיה לנו.
צאי ותפגיני נגד החמאס, נגד הפלג הצפוני של הצפוני של התנועה האיסלאמית, ואז תראי איך נכבד אותך ונאהב אותך
06/05/10 | 13:27
הלוואי
כשבחורה יהודיה הולכת בישוב יהודי וקבוצה של ערבים שורקים לה קוראים לה בשמות וכו' זה בסדר אבל אם גברים יהודים ישרקו לבחורה ערביה באיזה ישוב ערבי הם יצאו להורג.
ככה שקודם החברה הערבית צריכה לעשות בדק בית לצאת מהענתיקה שהם נמצאים בה ואז אולי יהיה אפשר לדבר
06/05/10 | 13:28
כל הכבוד באמת ,ובכל זאת כנסי ל111
06/05/10 | 13:33
אני איתך יקירתי
התגובות פה מאוד מכוערות - חבל.
06/05/10 | 14:00
מדינת ישראל ליהודים!..
תשכלי ואני מאחל לך הצלחה!
אבל את עדיין צריכה להבין אותנו!
מדינת ישראל היא מדינת מקלט ליהודי העולם וחשוב להשאיר אותה טהורה ויהודיה! זה לא אומר שצריך להתנהג ברוע לערבים! אבל גם אתם חייבים להבין אותנו!
06/05/10 | 15:39
83. אני אישית לא הייתי מוכר..
06/05/10 | 12:24
82. מזמין הפוך ושותה לה מול הפנים
06/05/10 | 12:24
81. מה אתה אומר על זה שהם מסתובבים חופשי במדינת
ישראל גרים איפה שבא להם ואילו אנחנו היהודים לא יכולים להיכנס לכפרים שנמצאים בריבונות ישראלית, מחשש שיפגעו בנו. מה אתה היית עושה?
06/05/10 | 12:22
80. מה אתה אומר על זה שערבים מסתובבים חופשי במדינה
מתנהגים בגסות ובזים לחוק? מה אתה היית עושה? בטוח היית פוחד ובורח.
06/05/10 | 12:20
79. הערבים מחרימים מוצרים של יהודים ,מה יש לך להגיד?
זה בסדר?
06/05/10 | 12:17
78. במיקרה כזה אני צועק על המוכר ואומר לו שהוא גיזען
06/05/10 | 12:16
77. בחיים לא הייתי מתערב סתם הייתי נהנה מהמגיע להם
06/05/10 | 12:16
אז אתה באמת בנאדם אכזרי
והיית עושה את זה גם לכל אחד אחר שאתה סתם לא אוהב
זה כבר לרא קשור לזה שאתה יהודי זה קשור לחוסר אנושיות שלך
06/05/10 | 14:52
76. חבל שמרשים להם להסתובב חופשי אצלינו
הלוואי והיינו יכולים להסתובב אצלם חופשי מבלי לחשוש כמו שהם מסתובבים בקניונים ובפארקים ובכל מקום אפשרי כאילו זה העיר שלהם להסתובב בחדרה זה להרגיש כמו באום אל פאחם ממש בושה! אולי מתי שאנחנו חוגגים חגים שלא יסכימו להם לטייל בפארקים לא בא לנו גם בחול המועד לראות אותם נדחפים לכל מקום זו מדינת ישראל שמיועדת לישראלים ולא לערבים וגם "ערבי ישראלי" הוא ערבי ששונא אותנו מאוד ולא בטוח שהוא יאהב לראות אותנו מסתובבים חופשי אצלו בכפר אלה אם מדובר בנשים יפות שהמטרה שלהם זה לקחת את בנות ישראל אליהם לנשים ולהתעלל בהן צריך לעזור לכל בנות ישראל לצאת מהכפרים ולחזור לעם היהודי!!!
06/05/10 | 12:16
תבוא לטירה
מתי בכלל נכנסת לאום אלפחם......
06/05/10 | 13:08
יאלה כבר אום אל פאחם לא מסוכנת
צאו מהסרט הזה
בשטוחים מסוכן אבל באום אל פאחם ובטירה תרגישו חוסר נוחות אבל לא יותר מזה
לא צריך להגזים
06/05/10 | 14:51
75. הייתי שואלת את הערבי/ה אם סגרו להם את החנויות בכפר...
וגם אם כן - ברור שלא הייתי מתערבת!!!
צריך להיזהר מערבים כמו מאש,
הם סכנה לקיומה של מד"י.
06/05/10 | 12:15
74. לא הייתי מתערבת
לא רק שלא הייתי מתערבת עוד הייתי מחזקת ותומכת במוכר
06/05/10 | 12:15
73. מעניין מה היה קורה לו הערבי היה המוכר הסרבן...
אז הכל היה ניראה לנו בסדר, היינו מורידים את הראש ואומרים "הערבי צודק, לקחנו לו את הבית, את החיים, כבשנו אותו אין שום סיבה שלא יתנהג אלינו ככה" אבל שזה קורה לערבי על ידי יהודי אז כולם מבועתים!!! אבל זה רק מראה איזה עם מדהים אנחנו!!! עם של רחמנים בני רחמנים! יום יבוא וכולם ידעו ויבינו שהעם הכי מוסרי בעולם הוא אנחנו! נצר לאבות צדיקים ורחמנים שפעם הכיר ואהב העולם!
06/05/10 | 12:14
72. וממתי ערביה שותה הפוך?
06/05/10 | 12:13
71. יש מסעדה חיפה שסירבה לשרת חיילים...
ומה עשו? כלום!!! אז שתחפש...
06/05/10 | 12:12
70. כהנא המיילך
06/05/10 | 12:11
69. חיים הכט כמה שאתה פתתי בוא נראה רק תכנס לעזה
06/05/10 | 12:10
68. לכל המתיפיפים
רובנו לא היו עוזרים ובצדק הם לא אוהבים אותנו ואנחנו לא אוהבים אותם.תראו את כל ערביי ישראל שתמיד יוצאים נגד המדינה וברגע שיזדמן להם הגיס החמישי הזה יעשה הכל כדי להשתלט עלינו
06/05/10 | 12:09
67. לכל יפי הנפש....שכחתם.???????????
זה היה רק תסריט!!
מה לגבי המסעדה הערבית שבה מסרבים לתת שירות לחיילי צה"ל ????????????????????
זה אמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז אני מודה שלמרות היותי ימנית הייתי עוזרת לערבייה כי אני גם אדם שאוהב את הבריות !!
אבל תפסיקו לצאת אחד על השני ...הם לא היו יוצאים זה על זה בגללנו!!!!!!!!!!
06/05/10 | 12:07
באמאשלי צודקת
06/05/10 | 14:06
66. מה היא הייתה עושה אם בעזה היו שוחטים אותי?????????
06/05/10 | 12:05
היא הייתה זורקת אורז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06/05/10 | 13:14
65. ערבים
כל הכבוד ככה צריך לגרש את הערבים
06/05/10 | 12:05
64. בהחלט הייתי מתערבת!!
06/05/10 | 11:59
....
כי את מטומטמת אוהבת ערבים!
06/05/10 | 12:55
63. אני במקום הערבי היתי עושה שם פוגרום
אני במקום הערבי היתי עושה שם פוגרום
06/05/10 | 10:25
יופי עוד עבריינית
ממש חכמת חלם
06/05/10 | 14:48
בךךךךךך
06/05/10 | 22:05
62. חיים הכט- תעשה גם הפוך!!! כנס לחנות של ערבים והמוכר יתנגד למכור ליהודי!!! תראו אם מישהו יתנגד!!
לא יהיה ערבי אחד שיתנגד לתופעה הזו!!!
06/05/10 | 09:37
סוף סוף שפוי אחד
באלוהים אתה השפוי היחיד פה!!!!!!!!
06/05/10 | 12:08
מה?!
כל יום אני קונה אצל הערבים חומוס וקפה על מה אתם מדברים?!
06/05/10 | 17:27
לא יהיה ערבי אחד שלא יסכים למכור
הם היו מוכרים כל דבר בשביל כסף
06/05/10 | 12:14
61. אני הייתי מתערבת לכל אחד לא רק לערבים
אני שירתתי במג"ב ואני לא אוהבת ערבים
אבל עכשיו אני עובדת איתם והבנתי שאפשר להיסתדר איתם שיש בניהם כאלה שאפשר לדבר איתם
אומנם הדעות שלי נישארו אותם דעות אבל יש בניהם כמה אנושיים
וכמובן אם ערבי מעצבן אותי בעבודה פשוט מאוד אני אומרת לו "אתה יודע מה הלוואי תקום מדינה פלסטינית ותהיו בשלטון החמאס ואז ואי ואי כמה תתגעגעו לשלטון שלנו" חחחחחח[הם מתעצבנים]
06/05/10 | 02:41
60. אם היה פיגוע באותו תקופה לא הייתי מתערבת
אחרת הייתי מזה מתערב לטובת הערבי
06/05/10 | 01:09
59. אני לא חושב שזה נקרא גזענות, אבל...
אני לא חושב שזה גזענות מהסיבה שזאת תגובה טבעית שנובעת ממלחמה שקיימת 60 שנה, ואי אפשר להתעלם ממנה, הערבים לא מתעלמים ממנה ולוקחים אותה בחשבון בכל דבר שהם עושים, וגם היהודים, לכן זאת לא גזענות.
אבל בשום פנים ואופן לא לקטול בן אדם בגלל הלאום שלו, כבדהו וחשדהו, יש יהודים שהם אויבים הרבה יותר גדולים למדינה הזאת, והם יושבים להם במשרות בכירות, בעיתון הארץ, ושותים כל יום קפה... ויש ערבים שהדבר היחידי שהם רוצים, זה לחיות חיים נורמלים.
אז במקום לשפוט אנשים, דבר שאנחנו לא יכולים לעשות עד שאנחנו תכלס מכירים את הבן אדם, בוא נתן לבן אדם את הזכויות שלו כבן אדם, ונפסול אותו רק לאחר מעשה, רק לאחר פשע, רק לאחר שהוא פגע באחר... להיות ערבי זה לא פוגע בנו... אם אותו ערבי מחליט לפגוע (בדיוק כמו שיהודי יכול להחליט לפגוע) אז הוא פוגע בנו, אז צריכים לשלול ממנו זכויות בסיס... כלא, מצידי עונש מוות. אבל מזה שייך לערביה שנכנסת לחנות ומבקשת קפה?!
אני מאד מקווה שבזמן אמת הייתי מגיב, אני לא יכול לומר את זה בוודאות עד שזה יקרה לי בזמן אמת. יש את החינוך שקיבלתי, להתייצב לצד היהודי בכל מצב אפילו אם הוא טועה, זה מה שמגדיר אותי 'לאומי', נאמן... הייתי אומר לו במאמר מוסגר (אם הייתי מכיר אותו) שאני לא מסכים איתו, שאני מתנגד לו.. אבל לא הייתי תופס את הצד של הערבי בזמן שזה קורה. וזה בגלל החינוך שקיבלתי, וזה לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות...
לא יודע.. צריכים לחשוב... יש פה יותר מדי אלמנטים מעורבבים.
אבל דעתי נחרצת, והיא לאו דווקא הייתה מתבטאת במעשים.
06/05/10 | 00:13
זאת שאלה מאד כבדת משקל
זאת שאלה מאד כבדת משקל לקחתם סיטואציה מאד כואבת ואני חושב שלא כדאי לשפוט אחרי עשרות שנים של הרבה מתח מרירות ואי צדק משני הצדדים. (ואם לומר את האמת יכול להיות שגם אני כמוכר בסיטואציה הייתי שוקל לא למכור לאותו ישמעאלי לא מחמת גזענות אלא מהסיבה הנ"ל) אבל במקרים אחרים כמו אתיופים אין לי ספק שהייתי מתערב
06/05/10 | 04:55
מסכימה- כבדהו וגם חשדהו!
בדיוק ככה
אחרת זה יגמר בדיוק כמו סיפור יעל וסיסרא
06/05/10 | 14:47
58. ומה אתם הייתם עושים אם.........
היו רוצחים את ילדיכם, תינוקיכם, נשיכם, וכל העם שלכם..???? כלום!!! אז ובטח ובטח שאני לא הייתי מתערבת אם לידי מוכר יהודי לא היה מוכר קפה לערבי!! דווקא הייתי מציעה להפקה שיעשו תוכנית על גזענות כלפי אתיופים.. זה הרבה יותר חשוב לדעתי!!!
06/05/10 | 00:10
צודק^^^^^^^
במ100%
!!
06/05/10 | 12:05
סוף סוף
יש מישפט שאומר עניי עירך קודמים....
חומר למחשבה מסיכימה איתך לגמרי !
06/05/10 | 12:58
57. ערבי -ישראלי
כיום יש יותר מ-1200000 אזרחים ערבים במדינת ישראל בעלי תעודות זהות כחולות אני כערבי אומר לכם שזה שיא הגזענות אני אתכם שערבים מתחילים עם ישראליות ושגונבים מכוניות אבל זה לא כולם יש גם יהודים כאלה לא!!!! קודם כל אתם אומרים טילים ופיגועים מי ערבי בעל תעודת זהות כחולה מהצפון עשה פיגוע אנחנו חלק מהחברה הישראלית אנחנו משרתים בכל דבר אני מקווה שקמת נסתכל לעתיד יפה יותר בלי אפליייה אבל עם אהבה בכדי שנעבור את כל המשברים שישנם בארץ יהודי או ערבי או אתיופי או משלא יהיה כולנו בני אדם וכולנו מאמיני באהלוהים אני מקווה שישה שלום ולא נתצטרך להיתקל בדברים פוגעים שכאלה ואני מבקש ממי שמחשיב עצמו לאזרח ישראלי שלא יכליל את כל הערבים למעשי האיבה שנעשים בארץ כי גם עלינו יורדים טילים מחיזבאללה וגם אנחנו נפגעים מהמחבלים של פלסטין רק שלום ושלום עכשיו ויהיה זכרו ברוך לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין
05/05/10 | 23:59
סע ותן גזזזזזזזז
06/05/10 | 12:12
צודק, אבל
אתה צודק שאתה חי איתנו באותה מדינה ואני מניח שאתה עומד בדרישות הכלליות ככל אזרח אחר במדינה ואין שום סיבה למחוא לך כפיים על זה כמו שלא מוחאים לי כפיים לכבוד זה שהייתי 3 שנים בצבא, בעוד שאתה יכולת לסיים תקופה מועילה בלימודי רפואה או כל מקצוע אחר... אבל, אם אני אגיע לחנות בתוך כפרך, האם אני אהיה מוטרד כי ביום הזה חוסל איזה בכיר בארגון טרור ומישהו מהחברה בכפר רוצה לנקום... האם המוכר יהיה אדיב אלי? ספר לי באיזה תגובות אני אתקל כשאכנס לכפר השכן, נניח בית לחם. יהיה מעניין, בטח יהיה ערבי מקומי שיציע לי בקבוק - בקבוק תבערה, או אולי אבטחי על הסכין - כשאני האבטיח, מישהו יתווכח איתו, ישמור עלי ? כלום.
06/05/10 | 12:16
אחינו בית לחם זה שטחים
אפילו ערבי לא יצליח לכנס לשם
06/05/10 | 13:22
אמרת יפה, הלוואי וכולם היו כמוך
יש אנשים עם מודעות נמוכה מאוד ובורות ב2 הצדדים.
הרי ידוע שאנחנו בני דודים.
בעולם מושלם לא צריך להיות בידול בין אנשים על רקע גזע או דת. כל אחד צריך לכבד את השני, גם אם האמונות שלו אחרות. אבל אם רוצים להגיע לאנשהו צריך לדעת לחיות אחד לצד השני עם כבוד הדדי, ואת זה המון אנשים בשני הצדדים עוד צריכים ללמוד!
06/05/10 | 13:09
56. עזבו גזענות ..זה פשוט מגעיל לעשות את זה..
אני הייתי מתערבת ..והייתי עושה הכל כדי שהערביה תקנה מהחנות ..או שתקנה מחנות אחרת ..
זאת פשוט בושה לישראל ..
ערבייה ערבייה ...אבל מה ? זה הוא שמפסיד כסף , לא היא ת'דברים ..
05/05/10 | 23:52
חה חה חה
באמת פשיטת רגל הפסיד 10 ש"'ח מהקפה..חחח
06/05/10 | 00:11
נכון, זה פשוט מגעיל להתנהג כך
06/05/10 | 13:52
55. הייתי שואלת אותו מה הוא רוצה לקנות וקונה לו
ברור שבגלל ששונאים אותנו יש אינתיפדה
אבל בגלל כאלה אנשים היא פורצת !!!
05/05/10 | 22:15
הם ממש לא צריכים
סיבה.
06/05/10 | 12:05
54. אם היתי מוכר היתי מעלה לאותו ערבי את המחיר...
כך שאני ירוויח והערבי יפסיד....
05/05/10 | 21:45
53. כולכם מצטדקים פה. אינטרנט לא חוכמה תחזרו הביתה
05/05/10 | 21:31
52. תלמדו אתם היהודים איך אנחכו מקבלים ומארחים יהודים אצליכו בבית!
05/05/10 | 20:02
כן בשנת ה-20 אירחתם אותנו מזה יפה....
רצחתם אותנו, שרפתם לנו בתים, פיי איזה אירוח...
06/05/10 | 12:06
עזוב
היסטוריה זה לא לטובתינו
06/05/10 | 13:25
לא, אל תעזוב!
ההיסטוריה חוזרת על עצמה, במיוחד כשלא לומדים ממנה
06/05/10 | 14:43
51. האמת שאני
בלי בושה אומרת שלא הייתי מתערבת
בכל סיטואציה אין לי בעיה להתערב אבל פה מדובר בערבים
לא משנה אם הוא ערבי טוב או ערבי רע
ערבים הם בדר"כ נגדי ונגד העם שלי ולא מעוניינת להיות בעדם
שירקבו להם
05/05/10 | 18:36
50. לכל אלה שדיברו על פיגועים
אני פונה ליהודים ושואלת : אתם שואלים את הערבים למה הם עושים פיגועים ?? כאילו אתם לא מבינים שזאת היא התוצאה ולכן הערבים מנסים להחזיר ליהודים על כל מה שהם עושים באדמות הערבים ועל המלחמות !!
זה כאילו מה זה מובן מאליו ...
05/05/10 | 18:00
את טועה סליחה....
זוהי בדיוק תוצאה הפוכה!!! אנחנו מתנהגים ככה לערבים כי הם אלה שרצחו כבר שליש מהעם שלנו!!
וד"א ...אנחנו לא באמת מתנהגים אליהם ככה....זו סיטואציה מבויימת..נראה לי ששכחת.... אז בינתיים אנחנו סובלים ושותקים בלי לעשות דבר!!
06/05/10 | 00:15
יא עדיי!!
סוף סוף מישהו מבין!!!
עדי לכי ותלמדי היסטוריה חמודה! אך לא לשכוח תלמדי את ההיסטוריה האמיתית ולא כמו שמספרים לך אמא ואבא...!!
06/05/10 | 23:58
49. כואב הלב מהתגובות שהתפרסמו כאן
בטח שהייתי מתערבת, או שהייתי קונה בשם הערבי או יוצאת משם בלי לקנות כלום ובטוח הייתי זורקת מילה למוכר.
קרה לי מקרה שמישהו ניצל את הכוח שלו בתפקיד ציבורי ופגע בערבי בכוונה והתערבתי, כי פשוט אי אפשר לחיות במדינה שבה הגזענות מעוורת אותנו יש כבוד בסיסי כלפי בן אדם באשר הוא אדם. התגובות פה מוכיחות שאתם לא מסוגלים להבחין בין טוב לרע, הם בני אדם לא יותר מכם ולא פחות, המציאות מורכבת אין שחור ולבן והדבר הכי חשוב הוא לעשות את ההפרדה בין ערבי למחבל.
05/05/10 | 17:54
48. למה שלא ימכור לו הרי הוא מרביח מזה???
יש כאלה שלא אכפת להם שערבים קונים(העיקר שמשלמים).
ויש כאלה שלא ימכו לערבים מיכוון שיש סיבות טובות מאוד למה??
הסיבות: בדיוק היום עשיתי מיבחן בהיסטוריה(ספר מדור לדור) על נושא מוחמד והיתפשטות האיסלם ושם מסופר כמה עוול ושינאה עשו הערבים ליהודים אז אל תעשו מהערבים צדיקים!!!!
05/05/10 | 17:49
47. לא בטוח
תישמעו אני ימני קיצוני חצי מהמדינה הלכה ביגללם אבל זה לא אומר אם יש ערבים טובים אז באותו רגע אני כבר ידע אם לעזור לא תישמעו זה לא בטוח כי חבר שלי ניפצע קשה וכמעט מת במילחמה האחרונה ומאז התחלתי להיות ימני אז אני לא יודע אני צריך להיות בתוך הסיטואציה ודעת יום טוב
05/05/10 | 17:44
אבל הם לא בצעו החבר שלך מהדרך אתה והחבר שלך הלכת למדינה שלהם בטח יפצעו חברך וגם אותך להגן על המדנה שלהם
06/05/10 | 18:41
46. אני מאום אלפחם,רק תבואו לראות איזה כבוד מקבלים היהודים אצלנו , נישבע לכם לפעמים אפילו עושים להם הנחה מיוחדת
אני מאום אלפחם,רק תבואו לראות איזה כבוד מקבלים היהודים אצלנו , נישבע לכם לפעמים אפילו עושים להם הנחה מיוחדת
05/05/10 | 17:33
לא כולם חושבים כמוהם
אין מה להתרגש מגזענים, מ-2 הצדדים.
06/05/10 | 13:14
כולנו בני אדם ולכולם מגיע יחס של כבוד
06/05/10 | 13:50
45. אני לא הייתי מתערב כי הערבי השני מכין את הקפה
05/05/10 | 17:29