תכניות קשת
תגובות (797 תגובות ב-661 דיונים)
111. לקחת את הרכב מהשלולים !!!!!!!!
מה זה עוזר שמשאירים להם את הרכב לעזאזל ???
* תומר   07/09/09 | 23:05
110. עברייני תנועה
הלוואי שהתוכנית שלך להחרמת הרכב תצליח
* ישראל חתוקה   07/09/09 | 23:04
דיבור בטלפון
אני דיברתי בטלפון באמצע הכביש ואני קיבלתי דוח של 1.000 שקל ומאז ואללה יש לי טלפון והוא מצלצל עד שאני לאעוצר בצד לא נוסע,
* ארז מחלב    07/09/09 | 23:19
להצליף בשר התחבורה עד שהחוק יכנס לתוקף
* דני   07/09/09 | 23:38
109. איפה חותמים על העצומה
* ענת   07/09/09 | 23:04
מלחמה בתאונות הדרכים
* לדעתי העונש קל מדי, צריך שלילה לכל החיים!   07/09/09 | 23:18
תאונות
עדין עמוס. טוב שכולם כאן. כל הכבוד. לא להוריד מסדר היום
* דני   07/09/09 | 23:39
108. מצמממממרררררררר!!!
* דידה   07/09/09 | 23:04
107. אתם שקרנים
מדינה של צבועים. השופטים כאן שקרנים והכל מערכת מושחתת שסוחטת כסף. מתי תבינו שמדינת ישראל בחסות המשטרה שלה מעדיפים שתסעו ותעשו עבירות תנועה ותשלמו אלפי שקלים קנסות מאשר להוריד אנשים מהכביש. ככה זה פה המדינה רודפת כסף. תפסיקו לשקר זאת האמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* אבי   07/09/09 | 23:03
מסכימה כל מילה שלך
* ענת   07/09/09 | 23:11
תגובה ל-107
כל הכבוד לאיש. כל מילה אמת. אולי השופטים מאויימים מעבריני התנועה. לשם מה הכנסת צריכה להביא עוד חוק. שנמשטרה ובתי המשפט יפעילו את הקיימים
* עזרא   07/09/09 | 23:29
יש משהו בדבריו
לפני כשבועיים עצר אותי שוטר ממשטרת התנועה הארצית והדבר היחדי שבדק כמה מושבים יש ברכב. ברישיון הרכב רשום כמסחרי שמותר לו להסיע 8 נוסעים.הרכב משמש אותי לעבודה ולא להסעות. ולכן כשאין נוסעים ברכב מספר המושבים אינו רלבנטי ולא זה ימנע או יגרום לתאונה. הם פשוט צריכים להכניס כסף למדינה וכמה שיותר.
* אהרון הנגב הצפוני   07/09/09 | 23:39
הפוליטיקאים חוסמים את המשטרה
רק שר החבורה יכול לשנות החוקים.שידאג לשנות ולהתאים החוקים ולבחון בכל חודש את התרומה שלו בחוק
* דני   07/09/09 | 23:41
106. טוב מאוד! לקחת להם את הרכב! גם אם לא שלהם
ילד שיקחו לו את הרכב של אבא ואמא יחשוב פעמיים פעם הבאה. שלא לדבר על שטיפת המוח שהוא יקבל מההורים ומה שזה ישפיע על הנהיגה שלהם כי הם פעם הבאה יפחדו בעצמם. במדינה הזו! מה שלא עובד בחוק עומד בעוד חוק ועוד חוק שפעם שלישית באמת מחולל שינוי..
* הילה   07/09/09 | 23:03
105. תספר לנו כמה כסף אתה עושה מהתכנית הזאת?
חיים, בחייאת דינק כמה כסף עשית מהתכנית הזאת? הרי אם תסתובב בכבישים אתה תראה גם שוטרים, גם שופטים מדברים במכשירי הטלפון הנייד ונוהגים.
* יניב   07/09/09 | 23:01
חביבי, שיעשה מיליון שקל לדקה
אם זה יציל חיי-אדם, תפדל. וזה לא יוצא מהכיס שלי, אז בכלל, שיבושם לך, חיים
* אילן   07/09/09 | 23:18
מה הקשר?
אז מה? הבן אדם לא צריך להתפרנס? כמה כסף עושים רופאים מלרפא חולים? וחברה קדישא? וחנויות פרחים ליד הבית קברות? למה להיות ציני ללא צורך??? רופאי שיניים לא עושים רווח מהפה המסריח שלך? אז מה זה אומר, שהם שמחים שיש אנשים שלא מצחצחים?
* זיו   07/09/09 | 23:21
מה קשור?
מה זה קשור????????? זה שגם שוטרים או שופטים עושים את הדברים האלה לא הופכת אותם ללגיטימים.... התוכנית דיברה על כך שכל עבריין תנועה יהיה אשר יהיה צריך לרדת מהכביש... החוק חל גם על שופטים או שוטרים
* ענבל   07/09/09 | 23:23
יניב, מה קרה אתה מפחד שיקחו לך את האוטו?
* אילן   07/09/09 | 23:41
תן כתף למנוע את העבריינות על הכביש
כולם חוטאים, אך חלקם רוצחים כי רמצת הזילזול שלהם עלתה מעלה
* דני   07/09/09 | 23:42
כסףףףףףףףףףף
רק כסף ורייטניג זה מה שמעניין אותו הא סליחה הוא צדיק הכול בהתנדבותתתת
* אחד שיודע   08/09/09 | 01:12
ל-105
מה קשור כמה כסף, אתה עובד חינם?
* ברי   08/09/09 | 09:51
104. גני אירועים
האם בדקתם פעם כמה נהגים יוצאים שיכורים מחתונות/בר מצוות?
* יניב   07/09/09 | 22:58
עוד תגובה ליניב
אתה לא קולט כמה אתה אידיוט. פשוט מסכן. לא הפנמת כלום מהכתבה.
* סוזי   07/09/09 | 23:25
103. לא יעזור
סליחה אבל לאמא של הנערה שנהרגה בתאונה עם האופנוע שנסע במהירות 200 קמ"ש בפסילה. למה הנערה עלתה בכלל על האופנוע? היא לא ידעה שהוא בפסילה? היא לא ידעה שיש לו עבירות קודמות חמורות? את זה היה אפשר למנוע וזה היה בידיים שלה.
* דודו   07/09/09 | 22:58
102. פשוט לקחת את העברין באזיקים לשיפוט מהיר, ולהמיר את השלילה בכלא
מה זה הקשקוש הזה שוב עם לקחת לו את הרכב. ומה אם הרכב גנוב, או של הקיבוץ או של ליסינג, ומחר הוא נוסע ברכב אחר. פשוט תקחו את הבן-אדם מהכביש באזיקים לשיפוט מהיר, ואז פשוט תמירו לו את תקופת השלילה בכלא. נשלל לך הרישיון לחודש ונהגת - תלך (מיד באזיקים) לחודש לכלא. נשלל לך הרישיון ל- 7 שנים ונהגת תלך מייד (מהכביש באזיקים) ל- 7 שנים בכלא. לא יותר פשוט? לא יותר מרתיע? במקום לפתח שיטה חדשה, שתצריך לוגיסטיקה חדשה, ומישהו שיעביר את הרכב למגרש, ומגרשי חניה ענקיים, ומישהו שינהל אותם, וישמור עליהם שלא יבוא המניוק ויגנוב משם את הרכב שלו וכו. כול מה שצריך זה שינוי קטן בחוק. אזיקים לשוטרים כבר יש. בתי כלא כבר יש.
* ש. עליון   07/09/09 | 22:56
טוווב
אחי רעיון מצויין נשמע באמת הגיוני חוץ מה.. 7 חודשי שלילה=7 שנות מאסר... אולי 7 חודשי מאסר? אבל זה רעיון מצויין
* מוטי   07/09/09 | 23:18
דברי חכמה
* חגית   07/09/09 | 23:20
מחנות מעצר לנהגים
צודק. אין מנוס מפעולות חריגות
* דני   07/09/09 | 23:43
עונש מיידי לעברייני תנועה
אכן כך צריך לנהוג . אין לי ספק שאכיפת החוק בעונש מיידי יחולל שינוי התנהגותי של עבריינים ופושעים ויחזיר האימון של אזרחי המדינה במערכות החוק והמשפט.
zatzmon   07/09/09 | 23:49
101. שזה לא יגמר בעוד תוכנית!!!!!
תורידו את הרוצחים הללו מהכביש, זאת סכנה יומיומית לכולנו!!!!!
* אורה    07/09/09 | 22:55
תרשמי להתנדס במשטרת התנועה.
תני כתף אמיתי
* דני   07/09/09 | 23:44
100. עבירות תנועה
כאשר אתם סופרים 150 עבירות תנועה, האם אתם מדללים את הדו"חות השטוטיים שחוטפים אותם עבור בצע כסף, כגון: הדלקת אורות בחורף אבל באותו יום היה שמש ואור מואר, שאת מי אני מסכן פה? או שמנורת חזית שנשרפה במהלך היום והנהג לא יכול להבחין שהיא שרופה?
* נאמן אבנר   07/09/09 | 22:55
אתה מטעה
זה לא נכון. כמעט ואין דוחות כאלה, ואם כן אז מעט מאד. ממש מינימלי.
* דני   07/09/09 | 23:45
99. לא לתת לשלולים להחזיק רכב
אם כבר בית המשפט היקר שלנו שלל להם את הרישיון קחו להם את האוטו לכל תקופת השלילה אפילו אם זה נהג צעיר שזה הרכב של ההורים שלו בעיה שלהם הם סמכו עליו די לרחם על הרוצחים בפוטנציה האלה!!!
* אורטל   07/09/09 | 22:55
עבריניים סידרתיים
עבריינות סידרתית בכבישים הינה ביוטי אחד לאישיות רב בעייתית שכוללת פעמים רבות גם אלימות, שיפוט לקוי ,סף תסכול נמוך, בעיות ריכוז והיפראקטיביות. חיוב במבחן אישיות והערכה פסיכיאטרית במיקרים חריגים יכולה לפסול אנשים מלנהוג ולהרחיק אותם מהרכב שבידם הינו כלי נשק.
* יהודית   07/09/09 | 23:26
98. כמות הפרסומות המוגזמת בתוכנית
חבל שבתוכנית כל כך חשובה משדרים כל כך הרבה פרסומות שגורמות לך לאבד את הסבלנות, להעביר ערוץ או שסתם ללכת לישון כי עובדים מחר וצריכים להיות ערניים על הכביש
* נטלי    07/09/09 | 22:54
לעשן סיגריה כמוני
* למי שזה חשוב הוא מחכה לאחר הפרסומות צאי    07/09/09 | 23:25
נכון
כמה שאת צודקת
* אסף   07/09/09 | 23:41
97. חלק המתכנית נכון
אני מתנדב ביחידת התנועה ועצרתי נהג לביקורת והתברר כי הוא בפסילה. עיכבתי אותו לתחנת חדרה ושם נתנו לו הזמנה לבית משפט והרכב הובא לתחנה. מה יחליט בית המשפט? אנחנו יודעים.
* דודו   07/09/09 | 22:53
96. תאונות
חבל על הזמן.עד שהמדינה לא תעשה שינוי בבתי משפט ובמשטרה לא יהיה שינוי והכט לא יעזור.הכול כסף וזה לא עוזר לפוליטיקאים.
* חיפאי   07/09/09 | 22:53
95. למה הרשויות נבלות
הרשויות עושות כסף מתאונות הדרכים אני רואה את ההורים של ההרוגים בתאונות דרכים ויש לי דמעות.למה המשטרה רוצה לעשות רע לאזרחים ולא לעשות רע לעברינים .לא רק בתאונות דרכים .מי שדרס ילד או כל אחד אחר יושב חצי שנה אם בכלל ואחרי זה יש לו את כל העזרה לחזור למסלול החיים מצד המדינה . למה המדינה לא עוזרת למשפחות הקורבנותת.למה לעזור לעבריינים. למה המדינה לא עושה לזה סוף. לכל מי שמעוניין יש לי דרך לפתור את המצב הזה אחד ולתמיד גם את תאונות הדרכים וגם את כל הפשע שמשתולל פה .כל מי שרוצה לברר עליי אני בן אדם טובב מאוד אנושי שאוהב לעזור .אז אני כן יכול לעזור בפתרון תאונות הדרכים וגם את הפשע הגועש שיש פה בארץ.די די די לכול המוות המיותר הזה דייייי .זה כבר מעצבן כי אין לי בתור אזרח שם ביטחון אני יכול למות כל יום אם לא על הכביש אז סתם ברחוב שאיזה מפיונר רוצה לחסל אחר .למה אין ביטחון. זה אחד הדברים שגורמים לי לעזוב את המדינה לצערי .יש לי כבר 3 אחי בחו"ל מה המדינה רוצה שכולם יעזבוווווו אז דיי לכל החיים הקלים שעושים לעברינים . העברינים צריכים לפחד מהכלא ולא לחשוב שהכלא יתן להם יותר חוזק ברחוב . אז די לכל זה די
* רן אטיאס    07/09/09 | 22:41
תעשה טובה תלך כבר מהארץ שלנו
* אבי   07/09/09 | 23:07
אתה צודק-תציק לפטוליטיקאים בדוא"ל כל יום
רק כך יהיה שוינוי. אם לא אז הם לא יבחרו יותר
* דני   07/09/09 | 23:47
94. עברייני תנועה
לקעקע להם "עבריין תנועה" על המצח , ויתנהגו אליהם כמצורעים.
* bella   07/09/09 | 22:41
93. להעמיד לדין את השופטים שמקלים בענישה לעברינים תנועה
שווה מחשבה
* יוסי   07/09/09 | 22:40
צודק! אני איתך - מה שהם עושים זה פשוט פשע בפני עצמו!
* מצדיק   07/09/09 | 23:06
תתחילו מעכשיו
צודקת מליון אחוז שווה יותר מעשה ממחשבה
* שווה יותר מעשה ממחשבה לצאת מהר לדרך   07/09/09 | 23:27
שופטים טועים
מישהו מנחה אותם גרוע. הם יושבים על כסא רם ולא יודעים מה קורה בסביבתם. מנותקים מעם. חבל.
* דני   07/09/09 | 23:49
92. שהעם יתחיל להזיז את עצמו
* וידרוש שינוי   07/09/09 | 22:39
שינוי ע"י התנדבות
בואו להתנדב במתנ"א. מלאכת קודש
* דני   07/09/09 | 23:49
91. לכלא ומהר!!!
נהגים כאלה צריכים לקבל כלא!! ולהרבה זמן!!! רצחת מישהו בכביש? קבל, במבצע, 10 שנים בכלא!!! אנ, בתור משלמת מיסים, מוכנה לשלם על האוכל שלהם בזמן שהם יושבים עם שאר האנשים כמוהם, ר-ו-צ-ח-י-ם!!! בא לי לתבוע את בתי המשפט על המחדל המטורף הזה!!!!!!!!!!!!!
* יעל   07/09/09 | 22:36
צודק. פשוט לשים אזיקים ולקחת לשיפוט מהיר, שבוא ממירים את תקופת השלילה בכלא
*  ש. עליון   07/09/09 | 23:06
90. המטבע מתחת לפנס.....
שנים אני טוענת שכאשר בכירי המשטרה משתלבים בחברות הבטוח וכנשיאי איגוד הבטוח וכשהם משתלבים בחברות יבואני הרכב - אז אין סיכוי שהם יילחמו בתאונות הדרכים. למה להם? תאונות הדרכים מגלגלות מיליארדים בשוק הבטוח ויבוא הרכב.... הבנת את זה ברוך?????
* רות   07/09/09 | 22:36
89. שעות נהיגה
אם אתה נוהג פחות מ12 שעות אז בעל הבית מפטר אותך כי לא משתלם לו להחזיק אותך אז אין לך ברירה שיתחילו לקנוס את בעלי המשאיות
* קובי   07/09/09 | 22:35
88. תודה חיים ! בית הספר שלך מאוד יעיל !
סוף כל סוף לא אפחד יותר לעשות עבירות תנועה: יש עורכי דין בגרוש, שופטים-חותמת גומי ובקיצור חובה לעבור על החוק.
* מילי   07/09/09 | 22:35
אל דאגה
גם אם במקרה נתפסת, אז שללו לך ושילמת כנס, וזהו, אפשר להמשיך לנהוג בשלילה לא? הרי מה יעשו לך? ישללו לך שוב? בן אדם שצפצף על החוק 75 פעמים, למה שפתאום יציית לחוק שאומר לו שאסור לו לנהוג? אם רמזור אדום או קו לבן זה בגדר המלצה אזי גם השלילה...
* זיו   07/09/09 | 23:10
87. אתה חכם בדיבורים
מר חיים היקר, אני כעבריין סידרתי, מוכן לשבת לידך בנסיעה עירונית של בסך הכל 50 ק"מ ואמצא 50 עבירות תנועה שלך
* דרור   07/09/09 | 22:31
וואלה צודק
אם מחפסים טוב אפשר לימצוא על כל אחד עבירות תנועה ...
* איתי   07/09/09 | 23:10
לא
לא לתת לך לענות אפילו על תגובות אם אתה עברין סידרתי. והרעיון הוא להוריד כל אחד שעושה עבירה מסכנת חיים, כנראה שאתה עד כדי כך מטומטם שאפילו את זה לא הבנת... וכן, אם אתה עברין סידרתי, מקומך בכלא, כי אין לך זכות להרוג מישהו גלל שאתה רוצה להגיע 5 דקות יותר מוקדם למשרדך!
* עונה לך   07/09/09 | 23:12
לפחות הוא מדבר
לפחות הוא מדבר
* אילן   07/09/09 | 23:31
86. מדוע אזרחים בעלי הרשאה ראשונה
מקבלים עונשים חמורים יותר? חברים ומכרים שלי שביצעו והורשאו ספגו עונשים הרבה הרבה יותר חמורים. איך זה יתכן?! אני אישית סופגת עונש על טעות אנוש שלא ניזוק בה שום נזק פיזי אנושי והדרך עוד ארוכה עד סוף המסע....וה-$$$ הולך ונעלם...
* אזרחית עבירה ראשונה   07/09/09 | 22:27
הבעיה
הבעיה היא לא למה את קיבלת עונש על עבירה ראשונה, וזה שאת שואלת זה חלק מהבעיה. גם את צריכה לקבל עונש. בדגש על ה"גם" אפילו יותר טוב. תפסו אותך בעבירה ראשונה, אני מקווה שבכלל לא תגיעי לשנייה.
* עונה לך   07/09/09 | 23:14
85. לא אכיפה אלא מניעה
לדעתי מוקד הבעיה אינו אכיפה - עבריינים סדרתיים לא יורתעו מענישה של אחרים. צריך לטפל במניעה - להפוך את הוצאת הרשיון לתהליך קשה הכולל גם מבחן אישיות, גם תיאוריה ברמה גבוהה וגם מספר מינימלי גדול של שעורי חובה + טסט ברמה גבוהה
* דודו   07/09/09 | 22:24
84. ממש ביזיון מה שהולך פה
אחרי זה מתפלאים שבכל יום יש תאונה ונותנים פרסומות שנהרגים 300 אנשים בשנה..
* ליאור   07/09/09 | 22:23
83. כואב...
הכל מתחיל בחוסר הכבוד והאכפתיות שיש לנו במדינתנו כולם חיים כאן בלחץ,פחד ובעיקר עצבים
* דנה   07/09/09 | 22:17
82. מס עבירות תנועה
שימציאו חוק שמעל 45 עבירות תנועה ישללו את הרשיון לתקופה מסויימת ככל שמספר העברות עולה ככה חודשי השלילה יעלו. ולאן כל הכסף הולך על הקנסות הולך? למשפחות שבאבל??? יש מאות סטודנטים שלומדים עריכת דין,תנו להם עבודה בלקבוע משהו מאד פשוט "אתה יורד מהכביש"!!!!! לא לרחם!!
* דניאל   07/09/09 | 22:16
81. רק שתצליח!!!!
חיים אני רואה את התוכנית ומרגישה לחץ בחזה, פשוט נורא מה שהולך במדינה ואין כמוני יודעת..למה גורם התאונות דרכים, ולמה גורמת המערכת .זה חוסר אונים ולנו אין את הכילים להילחם אז סומכים עליך.
* אמי   07/09/09 | 22:16
80. השאלה למה לא משתמשים גם בטכנולוגיה לעזרה
ישנם טכנולוגיות להגבלת מהירות, חברות מחויבות בקוד נהג לרכב לשעות נסיעה,ורדיו בלוטוט לשיחות נהג ועוד...
* אבישי הופס   07/09/09 | 22:15
דיבור בטלפון
אני רואה אנשים בטלפון באמצע נהיגה אני רוצה להגיד להם שיפסיקו אם זה אבל אני כזה אומר הלוואי שיגיע שוטר וילמדו לקח כמו שאני למדתי לקח
* ארז    07/09/09 | 23:21
79. רעיון: איך להכניס אותם לכלא
לא לאפשר לעו"ד (המושחתים!) לייצג נאשמים בדיני תעבורה בבית המשפט ! שהנאשם ייצג את עצמו - ואז נראה את כל אותם העבריינים יושבים סוף סוף מאחורי סורג ובריח!!
* גור07   07/09/09 | 22:14
ממש לא
מה אתה חושב שגילית את אמריקהה אי אפשר שאדם ייצג את עצמו זה חוק שכל אדם חייב סנגור
* שי   07/09/09 | 23:33
78. אין גבול להשלכות הביורוקרטיה.
משפטים מינוריים כמו איש ציבור שחיבק פקידה נמשכים שנים, אבל משפט של רוצח בפוטנציה לוקח פחות מדקה! בושה למדינת ישראל! איך היה מתייחס כבוד השופט לנאשם אם היה יודע שהקורבן הבא תהיה אשתו?!
* נהג חדש   07/09/09 | 22:14
77. גיל הוצאת הרשיון
אני בגיל של הוצאת רשיון רוב הילדים לא התבגרו אתם רוצים שהילדים ינסעו על הכבישים אז כדי כבר שנתחיל מגיל8. מי שעושה אלימות בבית ספר הוא גם יפגע במישהו בחוץ מה לעשות עבריין אתה הזה שנפגע לא הוא.
* א   07/09/09 | 22:13
76. תאונות דרכים
אין פלא שיש כאלה תאונות אם בעלי המשאיות מחריכים את הנהגים לעבור את ה12 שעות אז מה יש לצפות לא שאני מצדיק כן אבל שיבואו בתלונות גם לבעלי המשאיות לא רק לנהג שרוצה להתפרנס
* קובי   07/09/09 | 22:12
75. תיעוד החרטא
מצלמים תכנית על עברייני תנועה והאם שניצלה מתאונת המשאית שעלתה על רכב המשפחה מצולמת נוהגת ללא חגורת בטיחות , למה?
* חיים   07/09/09 | 22:00
לא נכון ישקרן פתלוגי!
היא מצולמת עם חגורה וגם הבן שלה עם חגורה! יחתיכת טינופת נבלה מושחת! מה קרה כואב לך לחתום על עצומה? יאפס מ אוופס!תב'ייש לך
* צפונית   07/09/09 | 23:15
74. נסיעה לא בטוחה בכבישי הארץ
יש להעניש את עברינים בחומרה לא יתכו שיהרסו חיים שלמים של משפחות ויצאו עם עבודות שירות או במקרה הרע בשנה בכלא יש לתת מאסר עולם ושלילה לכל החיים מרשיון בתי משפט צריכים לא להקל על אף אחד . די לסלחנות
* אתי    07/09/09 | 21:44
73. עבירות תנועה
למה יש עבירות תנועה אני רוצה להוציא את כל העבריניים מהכביש ושיהיה רישיון מעל גיל 21 זה הכי טוב השוטרים לא מתיחסים יש הרבה תאונות בגללם תודה!
* פנינה   07/09/09 | 21:16
72. חבל
חבל שבכול העונות יש תאונות
* ניר   07/09/09 | 21:06
71. לא רק הנהג אבריין
גם חברי כנס אברינים לא קטנים כולם יודעים מה מעסיק אותם יותר .אין צדק ברשות המחוקקת עים חוקים כאלה היו עוד הרבה עבידות לצערינו האזרך הקטן חסר עוני טוב שהייה בהצלחה.
* הילה    07/09/09 | 19:55
נהג עבריין
תלמדי לכתוב עברית
* חיפאי   07/09/09 | 23:02
70. כנסו
שימו לב לטיפשות:יש פה כתבה מרתקת למה צריך להוריד את הפושעים האלה מהכביש,אבבבבבל מעל העצומה יש פרסום של עו"ד שיטפל בכם תמורת הרבה כסף כמובן ויוציא אתכם כמעט זכאים אם תתפסו שיכורים.ככה אנו נראים.
* ששון   07/09/09 | 19:30
69. להוריד אותם מהכביש ומהרחוב!!!
יש להכניס אותם למעצר ל36 שעות כל הנהגים שנוהגים ללא רשיון נהיגה ולאחר מכן שיפוט מהיר .
* ציון אסולין   07/09/09 | 19:26
68. תצרפו את את הנוהגים ברכבי "ליסינג" הם מסוכנים
בזמן שכל המדינה ובזבזת את זמנה בלחפש אחר עברייני תנועה ממש מול עינינו ממשיכים לסכן אותנו הנהגים עם מכוניות הליסינג שסביבינו וגם הנהגות, הרי 85% מהתאונות נגרמות מכלי הרצח ששמו ליסינג תתאוררו אנשים......
* בוריס   07/09/09 | 19:22
ל68 מה זה קשור...כנסו
כקצין בטיחות בתעבורה שאחראי על הבטיחות בתעבורה של החברה ,זה לא נכון מה שכתבת ואתה פשוט מכליל באחוזים לא נכונים ,ואין קשר כלל "לליסינג"נהיגה נכונה קשורה לחינוך טובו לתרבות נהיגה,בה הנגה מקרין לכביש. לידיעתך קצין בטיחות בכיר בתעבורה
* 68 מה קשור נהגי הליסינג כנסו...   07/09/09 | 23:42
שוב מה הקשר??????????????????????
אתה ממש לא מחובר למציאות מה הקשר לליסיניג מדובר על תרבות נהיגה,מה זה משנה מהיכן הגיע הרכב הכל שאלה של איך האדם ינהג בו? דרך אגב אני נוסע כבר מספר שנים על רכב ליסינג ממקום עבודתי ולמרבה ההפתעה אין לישום עבירת תנועה ולו הפעוטה ביותר מאז שיש לי רשיון מדובר על קצת יותר מ-10 שנים.
* מה הקשר?????????????????   07/09/09 | 23:46
67. חיים הכט
הנהגים הרוצחים או נהגים עבריינים סדרתיים לא אשמים.מי שאשם זה רק המשטרה ובתי המשפט . הם אלו שנותנים לזה לקרות.מה פתאום שלעבריין יהיה יותר מ-3 עברות יש לזה פיתרון מעולה לכל זה .פשוט למי שעושה עברה אחת רק אחרי 3 שנים זה ימחק ומי שצובר יותר משלוש נשלל לו הרשיון ולא משנה איזה עברות ומי שנוהג ללא רשיון יכנס לכלא לחמש שנים בלי רחמנות כי לא רק בכביש מתים גם זקנים מתים בגלל ששודתים אותם ומרביצים להם וגם ילדים בגלל הורים רוצחים וגם סתם אנשים תמימים וכל זה המדינה נותנת .זה נקרא להרוג מטעם המדינה.צריך להכניס לכלא לתמיד גם את אלו שאומרים שהם לא שפויים ואם לא לכלא אז למוסד סגור לכל ימי חייהם די למוות די. חבל שהמדינה רואה ברוצחים הכנסה נוספת לבנק
* רן אטיאס   07/09/09 | 19:18
66. הדבר שהכי פשוט לבצע
איתות אפשר לספור על כף יד אחת את אלה שאינם מאותתים ולפעמים כן אנ י רואה גם ניידות של המשטרה אינן מאותתות בפניה במיוחד שמאלה היום הייתי בכיכר שבה רכב כבד גורר עגלה לא מאותת בכיכר כשפנה שמאלה ניחשתי שהוא יפנה עצרתי
* גדעון   07/09/09 | 19:16
65. להוריד לא רק אותם
הנהגים העברינים לא אשמים. מישכן אשם אלה הם החכי"ם שלא מחוקקים חוקים מחמירים כדי שהשופטים הסלחנים והמקילים באופן בלתי נסבל ומתקבל על הדעת עם עברייני פיגועי הדרכים לסוגיהם
* אסף   07/09/09 | 17:13
64. שינוי מזערי לחלוטין - לא שווה התיחסות
מה עם נהגים שיכורים? מה עם נהגים בעלי 50 עבירות ומעלה?
* ...   07/09/09 | 16:13
63. תספיקו לבלבל את המוח. קצת סדר בדברים:
קיימת בישראל אכלוסייה אשר אינה מקבלת את מרות משרד התחבורה ואת משטרת ישראל. אותה אוכלוסיה נקראת מגזר (...). תיקוני רכב נעשים אצלם לא אצל מוסכים מורשים. אותה אוכלוסיה איננה הולכת ומשלמת לטסט 82 ש"ח אותה אוכלוסיה נוסעת לרוב על כלי רכב כבדים ומסיעים בשכר אותה אוכלוסיה גרה בישובים שמפכ"ל משטרת ישראל הורה לא להכנס לתוכם ולבטח בנושאים תחבורתיים ובנושאים אחרים המשטרה רק משגיחה מן הצד למען לא יסלימו הרוחות (ע"ע נקודת משטרה דלית אל-כרמל שבוע שעבר). אז תפסיקו לבלבל את המוח בתקשורת כי אנחנו כן עושים טסט וכלי רכבנו תקניים ואם אנחנו מסיעים בשכר אז זה עם אישור
* צביקה המתנדב   07/09/09 | 15:40
למשטרה אין בצים,,,,,
צודק אם לא מסוגלים לעצור אותם כאשר הם נכנסים לשטח"בפקודה" ולכן תושבים שמשלמים מס שיגנו עליהם מוצאים את עצמם מתנדבים פעמיים בשבוע לילה שלם לפני שהולכים לעבוד, "מה קורה שהם נוהגים עייפים בדרך לעבודה?????" בושה למדינה
* איש מהנגב   07/09/09 | 23:15
62. שכולם יקבלו עונש בלי פשרות כולל יובל המבולבל!
רוצים לשנות שיתחילו בעונשים כבדים בלי לוותר לאף אחד!
* דינה   07/09/09 | 15:19