תגובות (276 תגובות ב-148 דיונים)
48. אלירז אתה הנשמה התאומה שלי לאב יו בייב!
30/01/11 | 20:43
47. אלירז התאכזבתי ממך בתוכנית שלום לאח הגדול האחרונה!!!!
אמרת שלאבירם יש דם על הידים, נו באמת ככה ניראה לך, ממתי אתה פסיכולוג???
ממש התאכזבתי לשמוע את המילים האלה ממך
30/01/11 | 20:42
ל47 ישקרן הוא לא אמר דבר כזה
מערצי איילה מספיק עם השקרים והסילופים שלכם
30/01/11 | 21:06
אמר גם אמר, לך תראה
30/01/11 | 22:35
46. אלירזוש-אתה מנתח את התנהגות האנשים באופן מבריק
יש לך חושים וכישורים מדהימים לזהות מניעים וכוונות של המתמודדים.גאון גאון באינטיליגנציה רגשית. לא סתם אתה אהוב העם גם אחרי שנה ויותר.
30/01/11 | 20:34
like
30/01/11 | 21:00
45. הילה פתחה לעתי את העיניים
30/01/11 | 20:27
44. הזכיה של אלירז בפרוש היתה טעות אחת גדולה
הנוכל הזה לא עבר שום קושי ושום תהליך שהצדיק את
זכייתו , ההפך הוא התאכזר לכל מי שהיוה איום עליו שם
בבית אפילו להכי קרובים אליו ,אל תשכחו כמה הוא ירד על
פותנה וגם על גואל אז די להתחסדות , מציעה לכם לצפות שוב
בפרקים ניראה לי שלא מספיק צפיתם בתכנית המלואה .
30/01/11 | 20:27
ל44 ושאר מעריצי איילה רשף
הקנאים אתם לא מתביישים?
קנאים אין על אלירז מבריק מוכשר 555555555
30/01/11 | 20:49
אך אתם עדיין אוכלים את הלב מהזכיה של אלירז תתפוצצו חחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
30/01/11 | 21:09
נראה לי שאת תקועה באח הגדול 2...תתקדםםםםם
30/01/11 | 21:02
אין יותר ראוי מאלירז הנשמאמי שליייי
30/01/11 | 21:03
צפינו בו 24/7 בערוץ 20 הוא היה כוכב 4 חודשים
ריתק אותנו למסך והוא כוכב גם היום..אין על עונה 2 על התם והרגישות שלה...כל המתמודדים באח 3 מגעילים ורדודים
31/01/11 | 20:57
43. אלירז גרוע בפרשנויות
אף פעם אני לא מצליחה להבין למה הוא מתכוון הניסוח
שלו כל כך גרוע שאין כמותו ,נכנס לדברי אחרים תמיד
רוצה להיות הכי צודק כמו שהיה באח הגדול, צעקני מידי.
והתנועות גוף הערסיות שלו מרגיזות אותי .לא יכולה לצפות
בו יותר מכמה דקות. שיתחיל לעבוד על תנועות הגוף שלו
לטובתו.
30/01/11 | 20:18
ל43 עוד מעריצת איילה תתקדמייייייי
30/01/11 | 20:49
אוייי יאללה תתקדמי מעריצת איילה הדועכת!
30/01/11 | 21:06
42. גואל איש איכותי.אלירז מה קרה לך?????
30/01/11 | 20:16
41. המעריתים של הולכים אחריך כעיורים חסרי דעה
כמה הערצתי אותך אבל מסתבר שהיום השתנית.איני יודעת אם זה הוראות מכוונות או באמת דעתך.
אתה הולך עם אנשים אגרסיביים ההיפך הגמור מדעותיך בימי הבית.
כסף כסף כסף.מקוה שלא
30/01/11 | 20:15
תפסיקו לבלבל את המוח ולחפש בציציות, הוא כאן והוא
נשאר וישאר לעוד המון זמן וזכותו הבלעדית לחשוב כפי שהוא חושב
30/01/11 | 20:49
עלק ישאר כאן אל תשכח שערוץ 2 מפרנס אותו
ביום שערוץ 2 יחליט יחליט שדי ממנו אז הוא יחפש את עצמו
31/01/11 | 23:40
40. אלירז הניתוח שלך ממש מענין אתה מאוד חכם
30/01/11 | 20:13
אלירז חכם מאד!
31/01/11 | 00:12
39. אלירז עכשיו אני מסכימה שכנראה היית מאוהב באיילה
30/01/11 | 20:11
38. לכל הקנאים
אין אין עלייך אלירז כל שבוע אני צופה בך ואני נידהמת מימך כאילו שאתה קורא לי את המחשבות כל מילה שלך בסלע אהבתי את הדיוק שלך לגבי אנשים בבית וגם בחוץ לא סתם זכיתה ישר כוח.
30/01/11 | 20:07
37. כנסו
אלירז היקר אתה לא מוצא את הכיוון האוביקטיבי בפרשנות שלף לעומת גואל שכן מוצא את האמת בפרשנותו אמיתי רהוט ומעניין אלירז אני לא מצליחה להבין מאיזה מקום אתה מגיע לפרשנות חד צדדית ומה האג'נדה שלך נגד דנה בכל הזדמנות אתה מנצל את ההזדמנות לפגוע בה אז אולי פשוט תתקדם כי למסיבת הזכיה של דנה במיליון לא נזמין אותך אתה תישאר פרשן מחוץ לתמונה בדיוק איפה שאתה נמצא עכשיו ואני הטיפשה שסימסה לך כדי שתוכל לשנות את עורך גם הבנתי שאין דרך להציל אותך כי האגו שלך לא יאפשר לך לראות את האמת
30/01/11 | 20:07
קודם תלמדי לכתוב בלי שגיאות:בתור ולא בטור!!!
ואלירז לא מחזיק מדנה זכותו..ואף אחד לא מעיףאותו משום תכנית..ההפך יש עוד פרויקטים בדרך והוא לא חייב לחשוב כמו אף אחד .
אך אחד לא קנה אותו לכל החייםבאסאמסים שהוא סימס לו.
הוא אישיות עצמאית ובעל דעה משלו..תתקדמו
30/01/11 | 20:17
אלירז מביע את רצון רוב העם, וכולם שונאים את דנה
30/01/11 | 20:22
תגובה ל 37
כל המישתתפים הם תת רמה הלואי שהיו כמו שותפיו של אלירז
30/01/11 | 20:24
תיכנסי לטור ותעמדי בתור
30/01/11 | 20:28
אמת,וחבל
30/01/11 | 23:55
36. אלירז כרגיל נגד דנה לא מחובר למציאות אני לא צופה יותר
אלירז היקר אתה לא מוצא את הכיוון האוביקטיבי בפרשנות שלף לעומת גואל שכן מוצא את האמת בפרשנותו אמיתי רהוט ומעניין אלירז אני לא מצליחה להבין מאיזה מקום אתה מגיע לפרשנות חד צדדית ומה האג'נדה שלך נגד דנה בכל הזדמנות אתה מנצל את ההזדמנות לפגוע בה אז אולי פשוט תתקדם כי לצסיבה הזכיה של דנה במיליון את תישאר פרשן מחוץ לתמונה בדיוק איפה שאתה נמצא עכשיו
30/01/11 | 20:03
35. 25 תגיד ותגידי איפו אתן או אתם חיים מה אתם חושבים
שמיליון איש הצביעו לאלירז אילו מיליון אסמאסים. אבל תעזבו את האח הגדול2 הבחור איבד את הצפון מתהג בצורה משביע משתמש וזורק ולא רוצה לפרט. הוא מדבר על נאמנות . מה שהוא דואג זה לפרטיות שלו ורק שלו גם אם בדרך הוא פוגע . חס וחלילה בבנות קומונה להם הוא עוד חיב . אבל מה עשה עם סיון. מנהג בזילזול והוא זה שהולך לפרשן התנהגויות לא נאמנות של מישהו עדיף שיתוק.
30/01/11 | 19:56
הוא זרק אותך דורותי?
30/01/11 | 20:10
פשוט כל האינטרס שלו בהנחיה
היא לדרוס את כל מי שעלול לאיים על מקומו או להאיר אותו באור שלילי, כך שיש לו הרבה דברים רעים להגיד על כל מי שהקהל אוהב, ועל כל מי שמשכיל, רהוט בדיבור ואיכותי. מה שנקרא, אפשר להוציא את הילד מהשכונה, אבל אי אפשר להוציא את השוכנה מהילד. גועל נפש.
30/01/11 | 20:37
אלירז חייב להודיע לך עם מי הוא יוצא? תתקדמיייי
30/01/11 | 20:49
ל25 דורותי תחזרי לקנזס
30/01/11 | 20:51
34. אלירז, אבירם אמר שכל עם ישראל ידעו מיהו מבלי הכיר אותו
והפריע לו שכולם מדברים עליו והוא כאילו איזה דמות לא אמיתי והוא רצה שיראו מיהו באמת.
30/01/11 | 19:55
אבל למה מול כל עם ישראל???
30/01/11 | 20:37
כי היתה בגידה מול כל עם ישראל
30/01/11 | 22:15
חחחחחחחחחחח גדול ענק
אהבתי , המעריצים של הרדוד לא מפסיקים להסגיר
את עצמם באהבת השקר שלהם אליו , כאלה מזוייפים
זה לא יאומן עדיף שיכנסו למחילות בחזרה .
31/01/11 | 00:03
האהבה לאלירז היא אהבת אמת אז תתקדםםםם
31/01/11 | 00:40
33. כמה עומקים יש בך אלירז שדה-כל הכבוד
30/01/11 | 19:53
32. מה מעניין אותי באח הגדול??
תמיד זלזלתי באלו שמצאו ענין בתוכנית האח הגדול ואיפושהו התביישתי בעצמי כשמתוך שיעמום וצירוף מקרים נשאבתי לתוכה בעצמי . עד הפרק האחרון לא הבנתי בתור בנאדם שלא מוצא ענין בשום דבר שלא מעמיד אותי במבחן אינטלקטואלי מסוים מה הקסים את הפילוסוף שבי בתוכנית שכל כולה צועקת רדידות , רדיפת פרסום ,
והפרה בוטה של צנעת הפרט , תוך כדי סיפוק הסקרנות החולנית שהתפתחה אצל האדם המודרני של המאה העשרים ואחת. אבל אתמול שהבטתי מחדרי דרך מסך השלושים אינץ' הדומם שלי בפניה הקרות והמפונקות של ליהיא, בדמעות הצורבות של אבירם , באגרוף החרטה והתיעוב העצמי של עתי בשרותים ברגע של אמת ללא מסיכות ,
הבנתי...הבנתי שכל אחד מאיתנו מורכב בבסיסו מאופי, אישיות, מידות, איך שלא תקראו לזה ,שקיים במינון מסוים בצורה מסוימת אצל כל אדם על הכדור הזה .אם זה החוסר בושה,כבוד,שליטה עצמית, ועודף זנותיות, אגואיסטיות, פזיזות, צביעות , וכיעור פנימי שאנחנו רואים בליהיא. אם זה הדחקת הטעות ,והחוסר בעמוד השדרה שגילה
עתי על עצמו אחרי שנים של אשליה בהמצאותו. עקשנותה של פרידה יחד אם כנותה. עוצמתה של דנה יחד עם תלותיות בטחונה העצמי במסכה חיצונית. רצונו העז של עמיר לאכול מהעוגה אך להשאיר אותה שלימה. שכלו החד של יואב המנסה לדבר בהיגיון אל דימויו העצמי. הקריעה של סיוון בין הרצוי המצוי והנכון. היכולת להשלמה ההירואית
של אלעד עם המצב והפקת התועלת המקסימלית ממנו. טוב ליבו וכיסופיו הנאיביים של ז'קי לאהבה אונברסלית חסרת גבולות. אי יכולתה של נופר להכיל כעסים ועלבונות בחדר נסתר ונעול בתוכה. וכלה בדבקות בה רודף לי עוז אחרי חלומו אותה הוא שומר בסוד לעצמו. שאני צופה בדיירי המעבדה לניתוח אופי ויחסי אנוש ,אני בעצם מודד את עצמי במעבדתי
האישית לפי תגובותי ומגלה דברים שלא קל לגלות במהירות תחלופת הרגשות היומיומית שגורם עולמנו המטורף. למשל אתמול גיליתי שגם בי שוכן עתי קטן לא מוסרי ולא רוחש כבוד לכל אדם באשר הוא ,כי גם לי לא נפל האסימון של עוצמת העוול עד שמאחורי השם הדומם אבירם נעמד מלא קומתו גבר שבור לב עם עיניים שיכולות לדמוע ואגו שמבקש תשובה.
אך ההבנה היותר העמוקה שלי היא בעצם שאלה ,למה אם 'אבירם' לא היה גבר חזק נעים וגזעי יש לי הרגשה שהייתי פחות שונא את המופקרת השמנה? אני לא 'מדען' ולא 'עבריין' אבל גם אני רוצה תשובות ולהביע רגשות. תודה. שלכם ג'וזף סיימון.
30/01/11 | 19:53
בגלל כמה דמעות ותפסיקו להשמיץ בגלל כמה שעות
30/01/11 | 20:51
31. מתי כבר אלירז יעוף לנו מהמסכים ?
בניגוד למובארק לא צריך לעשות מהומות כדי להעיף אותו.
30/01/11 | 19:53
לא סלב תתקדם זה לא יקרה. אלירז פה ולא הולך לשום מקום!
30/01/11 | 20:20
פחדנית שמנה למה אתה לא בצבא?
30/01/11 | 20:31
ל31 הבלוגר עומרי לא סלב
לא נמאס לך
30/01/11 | 20:51
30. אלירז חמוד אבל ממש לא מבין
ברור שאבירם היה צריך לבוא. קרה לך שהתבשלת במשהו כל כך כואב? זה כאב נורא לחכות. טוב שבא. עשה סגירה יפה.אבירם מדהים.
30/01/11 | 19:51
בחרתי לעשות סגירת מעגל מול כל העולם, שבוע טוב
30/01/11 | 20:52
29. גם אני באופן אישי לא כ'כ מתחבר לניתוחים של אלירז
יש דברים שהוא קולע ויש דברים שהוא ממש רחוק מהמציאות ואני לא אוהב אנשים שהם בטוחים בעצמם שיודעים הכל כמו אלירז כי עם כל הכבוד הוא פרשן וצריך לדעת שפרשן לא צריך להיות במאה אחוז בטוח כי אף אחד לא יודע במאה אחוז טיפה צניעות לא יזיק
30/01/11 | 19:51
28. אין יפה ממך אלירז שדה
30/01/11 | 19:44
27. גואל הוא אחד הנחשים הכי ארסיים וצבועים עלי אדמות
30/01/11 | 19:42
26. אלירז כול מילה סלע!! נקווה שעמיר וסיוון יעופו השבוע
נמאס כבר מדנה והנספחים אחריה (עמיר סיוון כמובן ועכשיו לצערי גם נופר) איך הם לא רואים שדנה רוצה כול הזמן להשפיל את הצד השני בכך שיצדיעו ויגידו לה תודה על המעשים שלה?? כאילו היו זקוקים להם הרי היה להם רוב גם בלי הקולות שלהם ובסוף כמו טאטאלה הם כולם בחרו באבירם כי ידעו שייצאו לא טוב והקהל לא יאהב את זה וזה הדבר היחידי שמשפיע על דעתם בטח שלא סולידריות!! צבועים!! ועכשיו עמיר ודנה עובדים שעות נוספות כדי לזכות בקולות החסינות של החדשים. הם עושים להם שטיפות מוח.
30/01/11 | 19:40
25. אלירז...
באופי ובאישיות - אלירז הוא המלך! את זה קבעו כבר מאות אלפי מסמסים בעונה שעברה.. אבל משום מה, בכל מה שקשור לניתוח של המהלכים בבית.. אלירז קצת מאכזב. אותי לפחות. הוא למשל מחובר יותר לפרידה, למרות שלטעמי היא זורעת הרס ומטפטפת רוע באוזני סביבתה הקרובה. ועוד..
הגעתי למסקנה שאלירז פשוט קורא את התרחישים בבית האח הגדול במשקפיים של אחד שהיה שם. הוא כאילו משחזר לעצמו את התחושות של עצמו, מהעונה הקודמת. אבל למעשה, בעונה שלנו, זה כבר לא רלוונטי. ממש לא.
הוא מחובר לפרידה כי היא מהשכונה, פשוטה יותר, פחות מתנשאת כלפי חוץ (כמו דנה) בה בשעה שפרידה - הפשוטה והעממית - היא העונה, הרעה והלא מתחשבת.
אלירז - לתשומת לבך.
גואל לעומת זאת - יותר מחובר לעצמו, ולכן התובנות שלו יותר אמיתיות ומחוברות למציאות. בכל אופן - תכנית נחמדה.
30/01/11 | 19:06
לבחור בפרידה כדיירת אולטימטיבית מראה על משהו
אני לא הייתי בוחר בפרידה מהסיבה שפרידה חייה את חייה בהדבקת סטיגמות על אנשים עמיר ערס שוביניסטי דנה יש בה רק חיצוניות סיוון פלקט בקיצור האישה הזו מדביקה לכולם סטיגמות לא באמת מתאמצת לדבר איתם לגבי פרידה תמיד אמרתי שהיא מחפשת מלחמות
30/01/11 | 19:47
מני,דווקא בתכנית הזו אלירז לא היה בעדה!!
30/01/11 | 20:38
24. מלחמות של אחרים
ראשית אציין כי בעונה הקודמת סער לא היה חביב עלי במיוחד וזה בלשון המעטה.
אלירז שדה נוהג לפחות אחת לתוכנית למחות על כך שדיירים נלחמים מלחמות שאינן להם. אני די מופתעת מזה כי אלירז את כל האהדה שלו קיבל על כך שנלחם את מלחמתו של גואל ושות'. סער אהב את אלירז ומעולם לא התנכל לו באופן אישי אלא לאחר שזה נכנס באמאמא שלו. אז אלירז היקר- על ראש הגנב בוער הכובע?!
דבר נוסף, הפרשנויות של גואל עמוקות ואובייקטיביות וניכר שמדובר באדם שמבין את נפש האדם, גם אם לא תמיד מדייק. אלירז לעומת זאת שופט אנשים באופן כזה שנדמה שנובע מרגשי נחיתות עמוקים ולא מהסתכלות על האדם מעבר לקליפות שהוא מציג. חבל.
30/01/11 | 19:05
זה ידוע שלאליז יש רגשי נחיתות זה לא חדש
30/01/11 | 19:25
לנעם שאפו
סוף סוף מישהו שכושר ההבחנה שלו לא שואף לאפס .
אהבתי הכי מדוייק שקיים , רוב האהדה לאלירז באה
לצערנו מאוכלוסיה שכושר ההבחנה שלה שואף לאפס
וחלקם הגדול בטוח לא צפה באדיקות בערוץ 20 .
30/01/11 | 20:05
לנוכם מליון וחצי אסמסים לא טועים ואתה תמשיך
30/01/11 | 20:12
אמת ויציב שאפו נעם
רק מפליא אותי אך אחד כמו גואל התחבר אליו ,למרות
שגם את גואל לא כל כך אהבתי בגלל החיבור שלו
לאלירז ועל שנתן לו להשפיע עליו לכיון השלילי ביותר
והצטייר כנחש ורכלן כמו אלירז.
30/01/11 | 20:09
23. השנאה של דנה לפרידה זו שנאה תהומית ודנה לא רוצה
להתפייס עם פרידה בניגוד להתפייסות של אלירז עם סער,אלירז וגואל רק לזקי מגיע להגיע למליון. וסיוון הגיע הזמן להעיף אותה מהתוכנית,היא בדיוק כמו הדמות של איתי מהעונה הראשונה שאיתי היתקרב בשקט לבובליל והיה בגמר מבלי שמישהו ישים לב אליו.להעיף את סיוון ועמיר בהדחה כפולה.
30/01/11 | 19:02
22. כשיש הרבה כסף זה עדיין לא אומר שיש הרבה שכל, נכון אלירז?
30/01/11 | 18:46
נכון שלך אין גם וגם
30/01/11 | 19:09
תמשיכו לאכול את הלב אלוהים כמה קינאה יש בכם
שתחיו ותמשיכו לאכול את נלב
30/01/11 | 19:37
ידוע שמקנאה מתים נכון ראוי לציין. אני בזה לך איש קטן
30/01/11 | 20:03
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדוללללללללללללללל
יש יותר מזל משכל זה בדיוק מתאים לאלירז.
30/01/11 | 20:11
היית מת להיות חכם ושנון כמו אלירז!
30/01/11 | 20:28
21. הבעיה המרכזית בהתנהגותה של ליהיא אינה הבגידה
אני זוכר שגם גואל וגם אלירז לא קיבלו את בוגדנותו של סער, שהיה החבר של בולבולון, למרות שלפי טענתו נפרד ממנה לפני התוכנית. שליהיא ארוסה ובוגדת זה בוודאי יותר חמור.
אך לפי דעתי הבגידה של ליהיא אינה הבעיה המרכזית, בגידה היא תכונה אנושית שמעט אנשים יכולים לומר שלעולם לא יחטאו בה בעתיד. הבעיה המרכזית של ליהיא היא הדרך בה ניסתה להכשיר את הבגידה - השמצת אבירם (סער להבדיל לא זכור לי שהשמיץ את חברתו). מדברי אהבה וכינויי חיבה בהתחלה זה נהפך להשמצות פרועות ופה הבעיה המרכזית.
זה מה שמבדיל בין אדם שלוקה בחולשת אנוש (בגידה), לבין אדם מכוער נפש שכדי להכשיר את בוגדנותה משמיצה את מי שאמור היה להתחתן איתה.
30/01/11 | 18:41
אסף, מילים כדורבנות
30/01/11 | 18:54
20. אלירז תנסה להקשיב כשמנחם בן מדבר איתך. תנסה
מה שאתה מצפה מאחרים תתן בעצמך.
זה נראה כאילו אתה מאוים מאנשים אינטלקטואליים
30/01/11 | 18:41
חחחחח-איזה דוגמא-מנחם בן-הוא עדין לא מבין
משמעות של אח הגדול -נטול אינטליגנציה רגשית טוטלית .אלירז הוא לא טיפוס של פוליטי-דקורקט הוא אומר מה שהוא חושב ולא מ ה שאתה מצפה ממנו .עם מנחם הוא הדוגמא -אז בטוח תשובות של אלירז לא יתאימו לך . אלירז אוהב אנשים אמיתיים וטובים -והם לא חייבים להיות בעלי תוארים .
30/01/11 | 19:44
דאגתך לאלירז נוגעת ללב
30/01/11 | 20:52
19. אלירז,איזה כיף לשמוע אותך. תמיד דברים של טעם.
30/01/11 | 18:38
18. ת'אמת? עונה משעממת רצח, דיירים פשוט לא נעימים!
אין לי חיבה לאף אחד ואי אפשר בכלל להשוות לעונות הקודמות.
ערוץ 2? ליהקתם גרוע, תאכלו את הדייסה שקבלתם
30/01/11 | 18:34
17. תגובה לתכנים של אלירז וגואל - הנה זה בא...:-)
אלירז - בחור מקסים, אין ספק, אך לא גאון גדול של נפש האדם
גם כדאי שלאחר שהוכרז כטאלנט רשמי, ילמד לדבר עברית תקנית. העברית שלו והדיקציה מתחת לכל ביקורת.
עם זאת נשמה גדולה יש לו, ולא פעם מצאתי עצמי מזדהה עם דבריו.
קצת קשה לי לקבל את חוסר החמלה והאמפתיה שהוא הפגין כלפי הארוס לשעבר אבי. הלא מדובר בבחור שהושפל בפרהסיה בפני כל מדינת ישראל וכל חבריו ומכריו בארה"ב. הוא פשוט הגיע להגן על כבודו, להרים את האגו מהריצפה, וזה בסדר. למה לא? ההתנהלות של ליהי והתגובה שלה מולו במפגש ביניהם היתה מרושעת, חסרת חמלה, ורעה. תוך כדי שאבי הזיל דמעות, ליהי הלכה כשהיא רואה אותו להתמזמז עם עתי בחדר ליד בנשיקות צרפתיות מלאות חשק. זה היה מגעיל. ליהיא את עונשה קבלה מעתי, בחור פחדן שזרק אותה רק כדי להכנס חזרה לקוצנזוס, וכדי שעם ישראל לא ישנא אותו ,ולא מתוך מצפון מיוסר. שלא ינסה לעבוד על אף אחד, זה פשוט לא עובד.
לגבי גואל - גואל, אין כמוך. משוגעת על הפרשנות שלך ,החוכמה והעומק. בחור מקסים, אולי כבר תחזור לצד השני של הארון? :-)
לגבי דנה -אתם שוכחים פרשנים יקרים, שדנה הותקפה שוב ושוב, עם כל חוסר המשיכה שלי אליה כבן אדם, על ידי פרידה, באמת ללא סיבה. זה שאתה לא מתחבר לטיפוס, לא מצדיק שתתנהל אליו כמו בריון ותתעלל בו. כשפרידה עברה את הגבול ונטפלה לדנה בלי הפסקה, דנה הורידה את הכפפות ונכנסה בה .והיא צודקת .ברור שהוויכוח הוא לא על אורז פתיתים או בצל. אלא על דברים עמוקים יותר...
דנה סה"כ מתגוננת בפני אדם שמנסה להטריד אותה על בסיס קבוע, היא אישה אמיצה ,כי לצאת נגד פרידה זה מפחיד.
לכן, למרות שבבסיס פרידה טיפוס שיותר משך אותי, דנה קבלה את הנקודה שלי. כי בריונים? לא בבית ספרי.
30/01/11 | 18:33
16. אחלה ניתוח תמשיך כך לומר
מה שאתה חושב
30/01/11 | 18:18
15. אלירז אחי ראיתי את הסרט שלך
בסימטק סרט מעולה גם השחקנית מורן ג'רבי נהדרת
30/01/11 | 18:17
שמעתי שאלירז היה מדהים איפה אפשר לצפות בו?
30/01/11 | 20:24
איפה אפשר לצפות בסרט? :)
30/01/11 | 20:24
14. הפרשנויות של אלירז מצחיקות אותי הוא פשוט גרוע
אבירם נכנס כדי שישמעו את הצד הצד שלו מה הקשר מה שאלירז אומר בכלל אני מרגיש שזה לא הצד החזק של אלירז פרשנויות
30/01/11 | 18:15
אבירם נכנס בשביל להיות מפורסם ותו לא!
30/01/11 | 20:23
ברור!
31/01/11 | 00:15
13. אלירז לא נותן לגואל לדבר ומשתלט
באגרסביות על התוכנית וגם שהמנחה פונה אל גואל אלירז מנסה להשתלט
30/01/11 | 18:14
12. אלירז מאכזב. משתלט על השיחה. לא יורד לעומק
מעניין, אלירז, למה אינך מתפעל מהאצילות של אבירם - כומ רבים וטובים - לעומת הפה הנורא שליהיא פתחה עליו? ולמה כך כך קשה לך להבין שזכותו להציג את הצד שלו - באותו הקשר ,בתוכנית עצמה, לעומת מי שליכלכה עליו בפני כל העולם?
30/01/11 | 18:10
ל12אצילות? חחחח הצחקת אותי
אם הוא היה אציל הוא לא היה נכנס לבית
רדף פירסום
30/01/11 | 18:16
הוא עצמו אמר שניכנס לשם לצורך תראפיה
30/01/11 | 18:32
ל12 אתה הוזה ? מלכת יופי 12 תתקדםםםם
30/01/11 | 18:18
בדיוק
30/01/11 | 18:42
אבירם יצא אפס ועשה לעצמו בושות חבל עליו!
30/01/11 | 20:22
11. איפה אפשר לראות תתוכנית שלום האח הגדול?
של יום שישי האחרון פיספסתי
30/01/11 | 18:05
10. אלירז שאפו על הניתוח המדוייק
:) רהוט נהדר אוהבים אותך
30/01/11 | 18:05
9. אלירז הדרדרת מה כואב לך שהקהל אוהב את אבירם
30/01/11 | 17:50
מפחד רוצה עוד צומי
מכמה מעריצות פרחות ורדודות .
30/01/11 | 20:21
ממש לא כואב לו...למה אבירם היה צריך את זה?
30/01/11 | 20:21
תוך שבוע את תישכחי מאבירם!
30/01/11 | 21:12
8. חסינות
רני מקוה שהראויים יקבלו את החסינות- דנה ונופר לא ברשימה
דנה מתגלה בכל כוחה עם לקקנות ורוע
כולם הפכו למאמי מול המצלמה ולבד עם עמיר סיוון ונופר היא מרכלת שחבל על הזמן
במיוחד עם עמיר התככן
30/01/11 | 17:32
7. כל החיים יהיו הבוגדים אני מרחם על ה-2 ליהיא עתי
30/01/11 | 17:29
6. אלירז אחד החכמים
צודק ,זכרתי שאלירז אמר שהחדשים יכנסו הותיקים ישלימו כמו דנה ופרידה כול כך צודק
30/01/11 | 17:27
מה השלימו מה צודק? הן אותו הדבר.
30/01/11 | 18:41
5. לשם שינוי אני מסכימה, בפעם הראשונה, עם אלירז
למעט ההערה שאינו אוהב שאנשים מאדירים את עצמם ע"ח חולשותיהם של אחרים. אלירז הוא ממציא השיטה ונקט בדרך זאת לאורך כל התכנית בה השתתף. כל שאר הדברים שאמר תואמים לדעותי.
30/01/11 | 17:18
אלירז ממש לא האדיר את עצמו ע"י חולשתו של אחר
30/01/11 | 20:19
4. גואל חולה עליך נשמה!
30/01/11 | 17:10
3. גואל סחתיין על החולצה -יפיפיה!
30/01/11 | 17:04
2. שאלירז הוא איזה "מומחה" להבנת נפש האדם!
הוא זכה "באח הגדול" בזכות סמסים של הפריפריה..... גואל בחור אינטליגנוי, משכיל ובכלל כל הכבוד לו! הנתוחים שלו ממש נכונים!
30/01/11 | 17:02
לאלירז הצביעו מכל המדינה. אחרת לא היה מגיע לפער
30/01/11 | 18:39
אכן כן
30/01/11 | 18:41
אז כדאי שתתחיל נו..
30/01/11 | 19:13
דווקא המונים בת'א הצבענו לאלירז כי הוא מנץ'!!!
31/01/11 | 00:21
1. ניתוח מדויק ונכון
שאפו
30/01/11 | 17:00