רוסליה הוציאה את האלבום שלה MOTOMAMI לפני חודשיים וקצת אבל דבר אחד בטוח - היא עדיין אחד השמות הכי חמים היום. כחלק מהאלבום היא הוציאה את הסינגל HENTAI שהתפוצץ בעיקר בגלל המילים הסופר מלוכלכות ופרובוקטיביות שלו שהתנגנו לצד לחן מתוק להפליא. עכשיו היא חוזרת בראיון למגזין המוזיקה פיצ'פורק, ומדברת ההשראות שלה ביצירת שירים, נשים בתעשיית המוזיקה, הסינגל הפרובוקטיבי ומסע ההופעות הקרוב.
"עבדתי על האלבום האחרון שלי שלוש שנים", היא מספרת. "ביליתי באולפן 16 שעות על כל שיר. יש אולי שש או שבע גרסאות לכל סינגל עד שאנחנו מגיעים לגרסה שאני משחררת. רוב התהליך של כתיבת השירים מתחיל מהאייפון שלי, שם אני כותבת לראשונה. אני זוכרת את עצמי רוצה ליצור שיר שיש בו רגאטון עם נגיעות ג'אז וכשאמרתי את זה למי שהיה איתי בחדר הסתכלו עליי כאילו אני משוגעת - בסוף זה היה Saoko".
רוסליה סיפרה שזה השיר שמדגיש את הגישה שלה למוזיקה ולחיים: "אמרתי את זה בעבר ואגיד זאת שוב: אני לא רואה מוזיקה בצורה כזו שבה 'זה שגוי, זה נכון, זה חרא'. אני רואה אותה כ'האם זה גורם לכם להצטמרר?'. במילים של השיר אפשר למצוא הקשרים לרוחניות, מיניות ומבחינתי זה פשוט חלק מהחיים".
עוד סינגל שלה שעורר סערה היה HENTAI. עם מילים כמו "אני רוצה לרכוב עליך כמו שאני רוכבת על אופנוע, תעשה לי קלטת, כמו ספייק (ג'ונז, במאי הסרט "היא"). אני מצליפה בו עד שהוא מתקשה. השני להזד**ן איתך, הראשון אלוהים" - הוא לא עבר לרבים חלק בגרון ולרוסליה היה מה לומר על זה.
"אלו בסך הכל תשוקות! למה לא לעשות עליהן שיר? גם הניגוד בין משהו רך ל'מגונה' אם ככה אתם רוצים לקרוא לזה הוא הגיוני, לפחות כך זה נראה לי. בבלדה שזה רק אתה ופסנתר - אתה בעצם עירום. כשאנשים ראו את הקליפ ושמעו את השיר אני חושבת שהם הבינו, הרגישו והיו מאד חיוביים כלפיו. אבל בהצצה שעשיתי לפני הם ביקרו אותי, לא? זה רק מראה כמה אנשים מרגישים אי נוחות כשאישה מבטאת את עצמה באופן מיני ופתוח. אני גם לא הראשונה שעשתה את זה, מדונה, ליל קים, זה כבר נעשה. אז איך זה שאנשים עדיין מדברים על זה ולא נוח להם עם זה? כנראה שאיתי - הם ייאלצו להתרגל", סיכמה כשהיא צוחקת.
כשרוסליה נשאלה על דעתה בנוגע לנשים שמפיקות את המוזיקה של עצמן, היא הודתה כי אפילו שנדמה שדלתות נפתחו בעבר, הפקפוק עדיין קיים. מי שהעלתה את הנושא לשיח הציבורי הייתה הזמרת האיסלנדית ביורק שחשפה שבמהלך ראיון שנתנה למגזין איסלנדי ב-2008, הקרדיטים להפקה והכתיבה שלה ניתנו למפיק ומלחין אחר. רוסליה אמרה ש"תודה לאל שהיא פתחה את הדלת לזה ושהיא קיימת. יש נשים מפיקות עם צורת מחשבה יפהפייה אבל אני מרגישה שלא שופכים על זה מספיק אור. בסוף היום, אני דוחפת את עצמי ככותבת ומפיקה ובתהליכים האלו אני מאוד מאוד גדלתי. זה לא פייר כשמישהו רואה גבר בקרדיטים ואומר לעצמו 'טוב הוא עשה את זה'. אחי, אני הראשונה להגיע לסטודיו והאחרונה לעזוב'.
רוסליה נשארת אותנטית לעצמה ולא פוחדת לשבור את הגבולות. ביולי הקרוב כאמור היא יוצאת למסע ההופעות שלה ברחבי העולם וגם על הטור הזה היא הודיעה בדרך מיוחדת ופורצת - כשקעקעה את שם האלבום על אצבעותיה כדי לגלות לעוקביה על סיבוב ההופעות.