אין ספק שאחרי עבודה של שנים, אניטה לגמרי ביססה את מקומה בליגת העל ככוכבת במוזיקה העולמית - למרות שיש מי שחשב שהיא בסך הכל "מנענעת את התחת". לאחרונה היא הגיעה לשיא הקריירה שלה כשהופיעה בקואצ'לה והפכה לאמנית הברזילאית הראשונה שהופיעה בפסטיבל. בראיון חדש לבילבורד שפורסם אתמול (רביעי), היא מגלה שבתחילת הקריירה שלה אנשי תעשי אמרו לה שהיא לא יכולה להצליח רק בגלל המוצא שלה.
"המון מנהלים של חברות תקליטים אמרו לי שזה בלתי אפשרי עבורי לנהל קריירה בינלאומית כאמנית ברזילאית", חשפה, "הם לא אמרו את זה כי הם רצו להיות רעים - הם פשוט לא ראו אנשים שעשו את זה. אני אמרתי להם שמבחינתי אין בלתי אפשרי. הבנתי שאתה צריך לסכן את כל הקריירה שלך ולהיות עם חתיכת אומץ כדי להמשיך להתעקש על המקום שלך. זה לא בא מהר או בקלות, במיוחד כשאתה מצליח במדינה שלך אבל בחוץ אתה כלום".
אניטה בברזיל פרצה בשנת 2010 עם השירים Meiga e Abusada, Vai Malandra ועוד. ב-2015 כמה שנים אחרי, משהו קרה. היא ניגשה לאחיה ואמרה לו שהיא רוצה להיות בינלאומית והוא בכלל לא הבין אותה. "הוא אמר לי למה את רוצה לעשות את זה? את צריכה להתחיל מאפס ולהמשיך לעשות את מה שעשית בשנים האחרונות. אין לך אפילו את אותן האנרגיות שהיו לך בהתחלה", אבל לזמרת האהובה הייתה הרבה אמונה: "אמרתי לו שאני יודעת שזה מה שאני רוצה למרות שפחדתי. ידעתי שזה אומר לנטוש את כל מה שעשיתי קודם לכן ושאם איכשל - כל המדינה שלי תצחק עליי. לא רציתי להיות בדיחה, רציתי להצליח באמת".
אבל כאמור, היום אניטה כבר כוכבת. הלהיט שלה Envolver התפוצץ בטיקטוק וב- Boys Don’t Cry היא הצליחה לעשות משהו שונה שלא תואם את סגנון הרגאטון הרגיל שלה, אלא מושפע מ-Panic! at the Disco, איתו גם הופיעה בתוכנית של ג'ימי פאלון. "רציתי להראות שאני כן יכולה לנענע את התחת, אבל שאני יכולה לעשות גם מקצבים אחרים. אני יכולה לעשות רוק", אמרה.
אניטה הודתה באותו ראיון שהיא "סוחבת את התרבות שלה לכל מקום". היא מסוג האמניות שמשלבות תעוזה וביטחון עם הרבה כוח רצון ונחישות, וכנראה שלכל אלה שצקצקו בה מכיוון שהיא ברזילאית, היא יכולה להגיד שההצלחה הייתה בין היתר לא בגלל המוצא שלה, אלא בזכות.