היה נדמה שאנו חוזים בצניחה חופשית של שירות הסטרימינג טיידל לקראת התרסקות כואבת, אבל בחברה של ג'יי זי ממשיכים בעבודת יחסי ציבור חסרת תקדים. כמו שהבטיחו בעבר, השותפים לפרויקט (תזכורת: ביונסה, קניה ווסט, מדונה ועוד) מקיימים אירועים בלעדיים למשתמשים. ברי המזל שביניהם זוכים גם למפגשי פסגה עם המוזיקאים האהובים עליהם. האחרון שבסדרת האירועים המתועדים הללו היה אירוע השקה מיוחד לקליפ של "BBHMM", בו 80 משתמשים נחטפו כדי לפגוש את ריהאנה ולהזדעזע לפני כל העולם מהקליפ החדש.
וכך קרה: ביום שני בערב משתמשי טיידל מאזור לוס אנג'לס קיבלו הזמנה למייל. אלו שהיו הכי מהירים להגיב קיבלו פרטי הגעה לנקודת איסוף ביום רביעי ה-1.7. הם עלו על אוטובוסים יוקרתיים עם חלונות אטומים כשעיניהם מכוסות ונסעו אל הלא נודע. במהלך הנסיעה המשתתפים לקחו חלק בחידון טריוויה על ריהאנה כשהצודקים זכו בכסף שנזרק עליהם כשענו נכונה.
כשהמעריצים הגיעו לאולם האירוע, קיבלו את פניהם בובות מפחידות, אלכוהול, קינוחים וריהאנה בעצמה. היא הופיעה אחרי הקרנת הבכורה של הקליפ והודתה למעריצים ש"הרשו לה לחטוף אותם". "לקח ארבעה ימים וארבעה לילות לצלם את זה, הם רסנו אותי ועזרו לי להגשים את החזון שלי. אהבתם?". התגובה היתה צהלה גדולה שהובילה למטר של דולרים שנפלו מהתקרה. ריהאנה המשיכה לחגוג עם המעריצים והוכיחה שכשהיא לא חוטפת/מתעללת/מטרידה מינית/רוצחת, היא יכולה להיות ממש נחמדה.