בראנדון פלאוורס, סולן להקת "The Killers" מוציא את הקליפ החדש לשיר: “Crossfire”, הסינגל הראשון מתוך "Flamingo", אלבום הבכורה שלו כסולן. בקליפ מככבת השחקנית ההוליוודית זוכת האוסקר שרליז ת'רון, שכלוחמת ניניג'ה אמיצה נאבקת בלוחמי נינג'ה אויבים שמחזיקים את פלאוורז בשבי, מחסלת אותם ומשחררת אותו. הסיום מפתיע, כשפלאוורס ות'רון נוסעים יחד ברכב הביתה, בימים אלה, ללא חיבוק או נשיקה ביניהם.
אש צולבת ללא בשורה
האלבום נכתב ברובו במהלך סיבוב ההופעות האחרון של ה"קילרז", שלקחו קצת הפסקה אחד מהשני. השיר, כך נאמר, היה אמור לשמש את החבורה באלבום הבא, אבל כמו שרוס אמר ב"חברים": "We were on a break", ובזמן הזה הכל מותר כנראה.
כסינגל "Crossfire" לא מביא שום בשורה חדשה מצד הזמר החביב. המלודיה קליטה ונשמעת כאילו קיבלה השראה מבלדות של הלהקה האם. המילים נעות בין משחקי ניגודים ושלילה חביבים לבין קלישאות רומנטיות (או כמו שאומר הפזמון הרפטטיבי, "Lay Your Body Down"). אבל בסך הכל השיר נשמע כמו הבטחה בטוחה לכיבוש המצעדים האמריקאים וסביר להניח, שגם שלנו. אש.
רחמים על "מארון 5"
אסון חדש ומדבק מבית היוצר של להקת "מארון 5" יצא לעולם. הפעם קוראים לו "Misery". סינגל הבכורה מתוך האלבום "Hands All Over", נשמע כמו מיקס של "Makes Me Wonder", "This Love" ובעצם כל שאר השירים הקצביים שהלהקה הוציאה מאז שפרצה ב-2002. בדומה לרפרטואר השירים המפואר של הלהקה, בו הם מתלוננים על העם הנשי שעזב, בגד, חמס, גנב וגרם להם למפח נפש אמיתי, גם הפעם יש להם תלונות.
מר לווין היקר, אני פונה אליך בפניה נרגשת ואומרת שאם מישהי מתייחסת לך אליך כל כך לא יפה כמו הבחורה ההורסת בקליפ, אתה יכול לקום וללכת. זה חלק מהחבילה שנקראת "להיות בן 31".
האסון החמור מגיע בקליפ עצמו
ואם כבר בקליפ עסקינן, כאן התרחש האסון החמור ביותר. למה להקת רוק פופ מנסה להשתלב בעולמה הביזארי והייחודי של המלכה גאגא? מה לכם ולה? השילוב בין האובססיה של אדם לוין להתחרמן אינטנסיבית עם בחורה בכל קליפ של ההלקה (מה עם שאר החברים?), עם במאי שיצר קליפים לזמרות כמו גאגא, קייטי פרי וקיילי מינו, הניב קליפ שיש בו הרבה סקס ואלימות, אבל שום מסר או תוכן אמיתי.
כבר בסצנה הראשונה, בה הפאם פטאל הצעירה מתחילה להכות את לוין, שבתמורה יורד לרגליה ושולח לה ידיים למפשעה, תחושה של פתטיות מתחילה לפשוט באיברים. הרמה הולכת ומתדרדרת לאורך הקליפ ואפשר רק להגיד תודה שהחבר'ה האלה פגשו את קותימאן שהצליח להוציא מהם משהו טוב באמת. ואולי כדאי שהם ישקלו אותו להפקה של האלבום הבא, אם הם רוצים ליצור פ'אנק באמת.
כריסטינה אגילרה חוזרת למוטב
גם היא ניסתה להיות ליידי גאגא ולא הלך לה. כריסטינה אגילרה שחררה השבוע סינגל שני מאלבומה, "Bionic". הפעם כריסטינה הגדילה לעשות ולא ניסתה לעשות משהו שהוא לא היא כפי שהיא עשתה בקליפ האחרון שלה והוציאה בלדה מדוכדכת בשם "You Lost Me", שנשמעת כאילו היא חוזרת לעצמה ולמקום שהיא נשמעת בו הכי טוב, סול-פופ להמונים. כזה שכובש כל נערה שבורת לב, שיכולה לשמוע את השיר עם אמא שלה שעפה על הקול של אגילרה.
בשיר אגילרה מתלוננת על בן זוגה הבוגדני שהפסיד אותה בגלל התנהגותו הלא מונוגאמית. לא משנה שבחיים האמיתיים היא מתחזקת נישואים יציבם ולא רעים עם המפיק המוזיקלי ג'ורדן בראטמן, פלוס יורש עצר אחד. השיר כבר זכה לביצוע בתכנית אמריקן איידול וזכה לתגובות חיוביות. נקווה שהפעם היא תנסה לשמור על איזשהו פאסון גם בקליפ ושיהיה לה הרבה בהצלחה. תכל'ס, מגיע לה.
הפוזה של פוזנר
מייק פוזנר הוא מפיק מוזיקלי, כותב וזמר. הוא גם בן 21, מה שאומר שהוא סוף סוף סיים את התואר שלו ושמותר לו להתחיל לשתות ולהצהיר הצהרות חסרות בסיס כדי לגרום לבנות לחשוב שהוא מגניב. לכבוד העונה הכי חמה ורווית הורמונים בשנה ולקראת אלבום הבכורה שלו שעתיד לצאת באוגוסט, הוציא פוזנר את הסינגל, "Cooler Than Me", שיר קיץ אמריקאי וקליל שכבר רץ כמה שבועות במצעדים האמריקאים ויכול להשתלב בכיף במסיבת צהריים קלילה.
קול חמוד וקצת צרוד, הרבה אפקטים אלקטרוניים וסינתי ברקע וגוף מחוטב אחד, נותנים קונטרה נסבלת למכת הקטינים הצווחנים ששוררת כיום בעולם הפופ האמריקאי. פוזנר כבר הפך ללהיט לא קטן אצל האמריקאים, כפי שאפשר לראות ממגוון מסיבות הבריכה-ים-אחוות סטודנטים-מועדון-מעופש שמוצגים בקליפ שלו.
הראש היהודי ממציא לנו סקרצ'ים
ואם אתם ממש בעניין של להיטי קיץ שכובשים את המצעדים, הדי ג'יי "M'Black", שהוא לא שחור ולא נעליים, אלא סתם יהודי בריטי מהמניין, הוציא השבוע את "Heartbreak".
מדובר בלהיט דאנס-מלודי נחמד עם בחורה שמלטפת את האוזן, סקרצ'ים שיעשו לאמא שלכם חום ומלודיה שמכילה כל מה שצריך מי שיש לו סאב מטורף באוטו. אז יאללה, לפתוח חלונות, להגביר את הווליום, ללחוץ "פליי" ולתפוס את הבחורות הכי שוות בעיר.