בלי שום התראה מוקדמת דרייק שחרר בבוקר של יום שישי האחרון את Honestly, Nevermind, אלבומו השביעי. מהר מאוד זה הפך לדבר הכי המדובר של הרגע מכיוון שהאלבום של הראפר נע כולו בין האוס לדאנס - מהלך לא שגרתי בכלל למי שנחשב לאחד מסמלי ההיפ הופ הכי גדולים של העשור האחרון, אבל לא כולם התחברו למהלך, בלשון המעטה.
דרייק כבר העיד שהוא מוצא את עצמו בבעיה, בכל פעם שהוא עובד על אלבום: מצד אחד, הרצון לרצות את מעריצי הראפ שלו, ומצד שני, את אלה שאוהבים לשמוע אותו שר אר'נבי - ובגלל זה הפרויקטים האחרונים שלו היו מאוד ארוכים (Certified Lover Boy מכיל 21 שירים וסקורפיון שיצא ב-2018 הכיל 25 רצועות). הפעם הוא החליט ללכת על קו אחיד לגמרי.
Falling Back, הטראק השני באלבום ליטרלי צורח מוזיקת האוס, Currents הטראק השלישי, כבר משלב סאונד של חריקת מיטה בביט (ששואב השראה מסאונד חיי הלילה של ניו ג'רזי) ו-Calling My Name אחריו הוא שיר דאנס אולטימטיבי. למעשה השיר היחיד בו דרייק נשמע "כמו עצמו" הוא האחרון באלבום, Jimmy Cooks, עם הראפר 21 סבאג'.
המעריצים, כאמור, לא כל כך אהבו לשמוע את דרייק מראפרפ, לוחש ושר על מוזיקה שמתאימה למועדונים באיביזה: "דרייק הודיע רשמית שהוא על אסיד 24\7 כששחרר את האלבום החדש. פאקינג רוצה לזרוק את כל המורשת שלו לפח רק בשביל כמה שירי טכנו קלילים למפגרים", הגיב מעריץ זועם אחד. "האלבום החדש של דרייק - לא הוויב שלי", הגיבה אחרת.
"האלבום החדש של דרייק נשמע פשוט אותו דבר מהתחלה לסיום, יכולתי לדלג על כל שיר", הגיב מעריץ אחד, "Falling Back התחיל טוב עד שהכל נורא חזר על עצמו", "דרייק רק מוכיח שהוא יכול לשחרר כל מוזיקה שירצה וכולכם תהיו בדעה של 'הוא על הגל החדש'", ירו אחרים.
ואם התגובות לא מספיקות, ביממה האחרונה רץ תיעוד בו רואים שלט במועדון עליו כתוב: "האלבום של דרייק גרוע". לפי הדיבור ברשתות, מדובר במעריצים ששפכו אלפי דולרים על בקבוקים באותו מועדון בשביל לקבל את האפשרות "לשלוט" בשלט.
יש לציין שהיו גם כאלה שחשבו הפוך: "הלכתי למועדון הערב, האלבום החדש של דרייק מאוד שונה", "למה דרייק חייב להיות מזוהה עם היפ הופ או ראפ ולהיות מוגבל כאמן? למה הוא פשוט לא יכול להיות אמן ולעשות אמנות? אני חושב שהאלבום החדש שלו זו פשוט אמנות", צייצו חלק מהמעריצים. "צריך רק להאזין לאלבום MORE LIFE בשביל להבין שזו לא הפעם הראשונה שהוא מוציא מוזיקה כזו".
דרייק עצמו, לא נשאר אדיש לכל המגיבים ובתיעוד שרץ אפשר לראות אותו במועדון, אומר בעצמו ש"זה בסדר אם אתם לא מבינים את זה עדיין. זה מה שאנחנו עושים, מחכים לכם שתשלימו את הפער אחרי שאנחנו תפסנו. אני ממשיך הלאה, אלוהים", וממשיך לשיר את Calling My Name מתוך האלבום החדש שנשמע ברקע.
אולי כמו שז'אנר ההאוס התפתח מתוך ביקוש למוזיקה חדשה לרקוד אליה, אפילו שתמיד יש מי שיתחבר לז'אנר יכול להיות שדרייק רצה למשוך את המעריצים לבקש כך את המוזיקה שלו עצמו, רק שלפיהם - יש מצב שהוא יחכה עוד הרבה זמן עד שיתפסו את הכדור שהוא זרק.
אפילו שהמון אנשים לא ממש רוקדים בכיף למוזיקת דאנס, יכול להיות שדרייק רצה למשוך את המעריצים לכיוון אחר. כאילו אומר "אתם אוהבים אותי, אז אתם תאהבו גם את המוזיקה שלי - לא משנה מה אני מביא". רק שלפי התגובות - יש מצב שהוא יחכה עוד הרבה זמן עד שיתפסו את הכדור שהוא זרק.