כאשר ביונסה הוציאה בסוף השבוע את השיר הראשון שלה מאז 2014, איש ברשת מסעדות מאכלי הים "רד לובסטר" לא ציפה לזינוק במכירות בעקבות השיר.
הרשת, המפעילה מעל 700 סניפים בארה"ב ובקנדה, מסרה כי מכירותיה זינקו ב-33% ביום ראשון, לעומת יום הראשון שבו התקיימה משחק ה"סופרבול" בשנה שעברה, בזכות מילות השיר החדש של ביונסה, "פורמיישן" (Formation), שבו היא שרה על כך שהזמינה גבר לסעוד במסעדת רד לובסטר כפרס עבור סקס משובח.
דוברת הרשת, אריקה אטורי, ציינה כי רד לובסטר זכתה בזכות השיר ל-42 אלף אזכורים בטוויטר בתוך שעה אחת בלבד, ונכנסה לראשונה בתולדותיה לרשימת הנושאים הפופולריים (trending Topics) של הרשת החברתית.
"ביונסה בבירור סייעה ליצור עוד מעריצים של רד לובסטר, ואנו אסירי תודה על כך", אמר מנכ"ל הרשת, קים לופדרופ. גורמים נוספים לגידול במכירות היו מזג אוויר נוח יחסית ומבצע קידום מכירות של רשת המסעדות.
העמדתה של רד לובסטר באור הזרקורים מהווה שינוי מבורך עבור הרשת, אשר נמכרה בשנת 2014 על ידי בעליה הקודמים, חברת דרדן רסטרונטס, לאחר שסבלה מירידה מתמשכת במכירות.
השיר "פורמיישן" הוא בעל אופי פוליטי מובהק, ומתייחס למגוון נושאים, החל מאלימות משטרתית, הוריקן קתרינה והתרבות השחורה באמריקה, וכלה בעושרה האישי של ביונסה וכוח השפעתה, ואף כולל שורה בה הזמרת אומרת "יכול להיות שאני בדרך להיות גירסה שחורה של ביל גייטס".
הכתבה התפרסמה במקור באתר TheMarker. עוד באתר: