ברשת MTV העולמית מאמינים ככל הנראה, ובצדק, שהעתיד נמצא בשוליים. הרשת השיקה מנוע חיפוש חדש בשם "Mtv Meter", המיועד לחיפוש, מיון והשגת מידע על אמנים ולהקות לא מוכרים, כשכוכבים גדולים כמו ליידי גאגא וג'סטין ביבר אינם מופיעים בו. הרשת מדרגת את 100 האמנים הפחות מוכרים שכרגע יש עליהם "באז", וניתן לחפש בה אמנים מוכרים "באזיים" פחות.
לצורך הקמת הפרויקט עבדו ב-MTV עם חברת המידע "EchoNest" שיצרה אלגוריתם המרכז מידע מבלוגים, פייסבוק, טוויטר, אמצעים נוספים של מדיה חברתית, וידיאו, ופרמטרים מסורתיים יותר כמו השמעות רדיו ומכירות אלבומים. המדידה קובעת מיהם האמנים המובילים לתשומת לב תקשורתית וציבורית בכל יום.
אביב גפן ואסף אבידן כבר שם
אצל רבים מהאמנים יכולים המעריצים להאזין ל-30 שניות ממבחר שירים שלהם דרך שירות "Rhapsody", לצפות בקטעי וידיאו, תמונות, לקרוא טוויטים, ביוגרפיות ולקבל עדכונים חדשותיים. כך למשל תוכלו להאזין ל-30 שניות משיריו של אביב גפן או לקרוא טוויטים העוסקים באסף אבידן והמוג'וז. כמו כן ניתן למצווא אמנים הקשורים לאמן מבחינת סגנון כנהוג ברשתות כמו My Space.
בעתיד, מבטיחים ב-MTV, ניתן יהיה להאזין לשירים שלמים דרך השירותך ולא רק ל-30 שניות כהרשת תוסיף מקורות מידע נוספים.