רגע אחרי שבאד באני הכריז שהוא לוקח הפסקה "כדי ליהנות מכל ההישגים" שלו, התרחשה דרמה לא קטנה בהופעה שלו במקסיקו בשישי האחרון. לפי דיווחים בכלי תקשורת מעבר לים, מאות מעריצים נשארו מחוץ להופעה כתוצאה מזיוף או שכפול של כרטיסים שנרכשו מחברת הכרטיסים טיקטמאסטר.
האולם בו הייתה אמורה להתקיים ההופעה מכיל 87 אלף איש, ולפי הדיווח מעריצים העידו כי המאבטחים בכניסה אסרו עליהם להיכנס בטענה שהכרטיס שהחזיקו היה מזויף או שמדובר בעותק של כרטיס שכבר תוקף. לפי ציוצים עם סרטונים מההופעה שעלו בטוויטר, מעריצים עדכנו כי כמעט מחצית מהאולם היה ריק, כתוצאה מקהל שלא הצליח להיכנס.
UPDATE: The concert's begun and it’s at 60% of its full capacity, this is BEYOND embarrassing and disrespectful to Bad Bunny and to his fans, SHAME ON YOU @Ticketmaster pic.twitter.com/UkBfwcbCIE
כבר בשבת טיקטמאסטר מקסיקו התייחסו לתקרית ושחררו התנצלות למעריצים המאוכזבים: "טיקטמאסטר חייבת התנצלות למעריצים ותקיים החזר לכל המעריצים שלא יכלו להיכנס להופעה של באד באני היום. הבעיות קרו לאור מספר חסר תקדים של כרטיסים מזויפים שהוצגו. זה יצר בלבול וסיבך את הכניסה לאצטדיון, עם תוצאה מצערת במסגרתה כאלה שהחזיקו כרטיסים לא יכלו להיכנס".
האולם בו התקיימה ההופעה, אצטדיון אצטקה, התייחסו לפרסה בהצהרה נפרדת משלהם, וכתבו כי כל הכרטיסים המשוכפלים בוטלו, מה שגרם לכל הכרטיסים שנרכשו דרך טיקטמאסטר - להתבטל. טיקטמאסטר גם מסרו בנוסף שהם עובדים עם משרד התובע הפדרלי של מקסיקו כדי להבהיר את התקרית ולטפל בצרכנים.
זו לא הפארסה הראשונה של החברה עם כרטיסים לאחרונה. לקראת הטור של טיילור סוויפט בשנה הבאה הביקוש היה מטורף, וטיקטמאסטר לא הצליחו להתמודד איתו. האתר קרס במשך שעות לאחר שנפתחה המכירה המוקדמת והחברה, שהודיעה שהם מתמודדים עם "ביקוש חסר תקדים", נאלצה לדחות את המכירה לחלק מההופעות ובכך לאפשר רק לחלק מהמעריצים להיות עם כרטיס ביד.
#AvisoImportante con respecto al concierto de @sanbenito (#BadBunny) en el @EstadioAzteca. pic.twitter.com/VjIoxBDR4V
"קשה לי לסמוך על חברות חיצוניות וזה מייסר אותי לראות טעויות כאלה קורות בלי שיש איך לעצור אותן", אמרו סוויפט בזמנו וביקרה את טיקטמאסטר ולייב ניישן בטענה שהיו לא מעט סיבות לקושי בהזמנת הכרטיסים והיא מנסה להבין בדיוק מה קרה ואיך לתקן את זה להבא.
"אני לא מנסה למצוא תירוצים כי בדקנו איתם כמה פעמים שהם מסוגלים להתמודד עם כמות כזו של דרישה כפי שצפינו שתהיה. זה באמת מדהים ש-2.4 מיליון אנשים השיגו כרטיס, אבל זה מטריף אותי שהרבה מהם היו צריכים להתאמץ כל כך בשביל להשיג אותם. לאחר התגובה של סוויפט, טיקטמאסטר (שנמצאת בבעלותה של לייב ניישן) פרסמה הצהרה והתנצלה בפני הזמרת והמעריצים שלה "בעיקר בפני אלה שהיו צריכים לעבור חוויה נוראית בשביל להשיג כרטיס".